Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani199764 schreef:Mijn hemel. Kachels op 16-17-18 graden. Bij ons staat die op 21 in de winter en ik loop de hele dag met 2 of 3 truien over elkaar. Al is dat meestal nog te koud, dus trek ik ook nog wel eens een winterjas aan
Veulen84 schreef:Binnen staat hier de kachel ook op 21, draag ik een warme trui en ga ik onder een warm dekentje hoor. Buiten als de zon schijnt en ik gewoon in beweging ben heb ik bij 15/16 graden een t-shirt aan. Zolang ik maar beweeg heb ik het niet koud, stop ik met bewegen dan heb ik het koud.
Bhriseis schreef:Ik kende trouwens heel gierige mensen die vrij rijk waren, maar inderdaad de rietjes uitwasten, dure flessen drank vulden met witte producten drank 'voor de visite', nauwelijks wasverzachter en nooit de droger gebruikten (mmm schuurpapier handdoeken), de allergoedkoopste en niet lekkere koffiebonen in hun peperdure espresso machine deden en gerust hard oud brood opaten.
Maar dan wel een dure luxewagen, villa, en wekelijks uiteten inclusief flessen champagne![]()
En nee, ze gaven geen reet om het milieu, het was puur uit gierigheid.
Yessy schreef:Dani199764 schreef:Mijn hemel. Kachels op 16-17-18 graden. Bij ons staat die op 21 in de winter en ik loop de hele dag met 2 of 3 truien over elkaar. Al is dat meestal nog te koud, dus trek ik ook nog wel eens een winterjas aan
Gewoon uit nieuwsgierigheid, vanaf welke temperatuur loop jij in bikini? Als 21 graden goed is voor 2-3 truien en een winterjas (dat is bij mij vanaf -15 ofzo). Ik heb een collega die ook gerust met 22 graden buiten nog in trui met jas verschijnt maar ik wist niet dat er meer mensen waren zoals hij
Dani199764 schreef:In bikini loop ik vanaf zo'n 25 graden, beetje afhankelijk van hoeveelheid wind en zon enzo ook natuurlijk. Maar in de zomer kan ik met iets van 22 graden wel in een t-shirt lopen. In de winter ben ik op de een of andere manier minder fit waardoor ik het ook gewoon sneller koud heb. Ik heb ook wel echt een "warmte bron" nodig om warm te blijven. In de zomer is dat de zon, maar in de winter het je die natuurlijke bronnen niet echt dus grijp ik veel kleding en een elektrische deken, kruiken etc.
Cayenne schreef:Rocamor schreef:Cayenne: Weer bewezen: hoofd warm = voeten warm?
Full body sweaterHet bestaat gewoon echt
En idd, ik heb eens gehoord dat als je je oren, vingers en tenen warm houd, je het nooit koud kunt hebben.