Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:14

Hahaha ik zie t nog steeds niet echt als daten, maar zal t zeker vragen haha

Hij heeft dus blijkbaar mn nummer ook, dus had m net zo goed de hele tijd kunnen appen :,) oets met groepsapps van werk
Laatst bijgewerkt door Wiskey1 op 09-06-18 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Berichten: 13246
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:14

Hihi oké!

Olympia

Berichten: 55612
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:34

Hier is het klaar.... kwam ie ineens gister out of the bleu mee..

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:41

Olympia schreef:
Hier is het klaar.... kwam ie ineens gister out of the bleu mee..


Wat nou? :(

Ik heb m gevraagd of t voor herhaling vatbaar was, dat vond ie van wel, maar de afstand is niet handig...

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:42

Wat leuk Wiskey! Jullie zijn dus collega's? :P

Ik vind mijn jongen van 140km ver weg steeds leuker worden... := Ik zit altijd met zo'n stomme grijns op mijn hoofd naar mijn schermpje te kijken als hij wat stuurt. Hopelijk kan ik hem binnenkort snel zien! :D

Maar aan de andere kant vind ik het stom tegenover mijn andere date. Mijn andere date (waar ik al twee dates mee heb gehad) is echt ontzettend leuk in real-life. Maar hij heeft werkelijk nooit tijd. Hij werkt en studeert. Hij is ook zo politiek correct vind ik. _O- Knap, intelligent, goede humor, ontzettend aardig, behandelt je met respect. Echt een jongen die je zonder schaamte aan je ouders zou voorstellen. Maar dat hij zo weinig tijd heeft zit me wel echt dwars.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:59

Neverland schreef:
Wat leuk Wiskey! Jullie zijn dus collega's? :P

Ik vind mijn jongen van 140km ver weg steeds leuker worden... := Ik zit altijd met zo'n stomme grijns op mijn hoofd naar mijn schermpje te kijken als hij wat stuurt. Hopelijk kan ik hem binnenkort snel zien! :D

Maar aan de andere kant vind ik het stom tegenover mijn andere date. Mijn andere date (waar ik al twee dates mee heb gehad) is echt ontzettend leuk in real-life. Maar hij heeft werkelijk nooit tijd. Hij werkt en studeert. Hij is ook zo politiek correct vind ik. _O- Knap, intelligent, goede humor, ontzettend aardig, behandelt je met respect. Echt een jongen die je zonder schaamte aan je ouders zou voorstellen. Maar dat hij zo weinig tijd heeft zit me wel echt dwars.


Jaa we zijn collega's, hij in t zuiden, ik in t noorden. Dus echt direct samenwerken doen we niet zeg maar. Daarom heb ik ook zo lang gewacht met m iets durfen sturen, zijn wel directe collega's geweest.

Mmm maar een gevoel is een gevoel, ondanks dat die andere miss wel echt de perfecte schoonzoon is. Wat vind je zo leuk aan die 140km ver weg jongen?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 20:19

Wiskey1 schreef:
Neverland schreef:
Wat leuk Wiskey! Jullie zijn dus collega's? :P

Ik vind mijn jongen van 140km ver weg steeds leuker worden... := Ik zit altijd met zo'n stomme grijns op mijn hoofd naar mijn schermpje te kijken als hij wat stuurt. Hopelijk kan ik hem binnenkort snel zien! :D

Maar aan de andere kant vind ik het stom tegenover mijn andere date. Mijn andere date (waar ik al twee dates mee heb gehad) is echt ontzettend leuk in real-life. Maar hij heeft werkelijk nooit tijd. Hij werkt en studeert. Hij is ook zo politiek correct vind ik. _O- Knap, intelligent, goede humor, ontzettend aardig, behandelt je met respect. Echt een jongen die je zonder schaamte aan je ouders zou voorstellen. Maar dat hij zo weinig tijd heeft zit me wel echt dwars.


Jaa we zijn collega's, hij in t zuiden, ik in t noorden. Dus echt direct samenwerken doen we niet zeg maar. Daarom heb ik ook zo lang gewacht met m iets durfen sturen, zijn wel directe collega's geweest.

Heb alleen t idee dat ie de afstand niet zo chill vind. Ik vroeg of t voor herhaling vatbaar was, dat was t wel, alleen de afstand is niet zo handig. Dus wat ik daar nou weer mee moet...

Mmm maar een gevoel is een gevoel, ondanks dat die andere miss wel echt de perfecte schoonzoon is. Wat vind je zo leuk aan die 140km ver weg jongen?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:06

Hoeveel km zit er tussen jullie in?

Afstand vind ik ook wel een dingetje ja. Het is zo moeilijk, vooral als je elkaar graag wilt zien. Na een lange werkdag heb je (of ik tenminste) echt geen zin om 2 uur nog te rijden met de auto. En als je dan blijft slapen moet je 's morgens 2 uur eerder opstaan en zo. Ik vind het maar niks. :+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:12

Neverland schreef:
Hoeveel km zit er tussen jullie in?

Afstand vind ik ook wel een dingetje ja. Het is zo moeilijk, vooral als je elkaar graag wilt zien. Na een lange werkdag heb je (of ik tenminste) echt geen zin om 2 uur nog te rijden met de auto. En als je dan blijft slapen moet je 's morgens 2 uur eerder opstaan en zo. Ik vind het maar niks. :+


Hahh door werk zijn we sowieso veel weg, dus opzich is dat imo niet een ramp. Aan km, 200 ofzo

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 23:46

Ik heb vanavond een date gehad! Maar niet echt voor herhaling vatbaar haha, helaas vond hij van wel dus dat moet ik nog even vertellen..

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:35

Haha hoezo niet Yvanka?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:40

Yvankaxx schreef:
Ik heb vanavond een date gehad! Maar niet echt voor herhaling vatbaar haha, helaas vond hij van wel dus dat moet ik nog even vertellen..


Lastig is dat! Waarom niet?

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:43

CalipsoLover schreef:
Haha hoezo niet Yvanka?


Vooraf aan de date deze week werd ik al een beetje kriegelig omdat hij me steeds pop noemde en nogal op de zaken vooruit liep (het hebben over de toekomst blabla), daar heb ik hem vrijdag op aan gesproken. Toen we net een paar dagen praatte anderhalve week terug was hij in het buitenland, heeft ie gewoon wat voor me meegenomen wat ik gister kreeg; een hangertje met een hartje :oo . Toen praatten we dus pas 3 dagen ofzo hé!
Daarbij kon ik hem amper verstaan omdat hij heel boers en binnensmonds praatte en hadden we eigenlijk niks gemeen. Zat niet echt pit in die jongen zegmaar.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:52

Oh dat klinkt indd niet geslaagd! Vreselijk als ze al zo snel daarmee beginnen. Dat is indd voor mij ook een afknapper, vooral als je elkaar amper kent

Bambi1995

Berichten: 3149
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:57

Yvanka, Daar zou ik ook echt de kriebels van krijgen. Laatst had ik ook een jongen op tinder die zulke dingen deed. Hij vroeg bijv. hoe gaat het met mijn favorietje? Toen heb ik daar ook maar iets van gezegd haha

lovelyfiefy

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:57

o bah ja inderdaad.
daar krijg ik ook de kriebels van
ik heb gewoon een naam ...

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:22

Gisteravond appte hij lekker koesen dame ipv de gebruikelijke lekker koesen pop _O-

Ik ben niemand zijn pop en al helemaal niet als ik je nog nooit heb gezien.
En hoe omgemakkelijk is het dat je op de eerste date al een hartje-hangertje krijgt %)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:56

Yvankaxx schreef:
Gisteravond appte hij lekker koesen dame ipv de gebruikelijke lekker koesen pop _O-

Ik ben niemand zijn pop en al helemaal niet als ik je nog nooit heb gezien.
En hoe omgemakkelijk is het dat je op de eerste date al een hartje-hangertje krijgt %)


Behoorlijk ongemakkelijk...

lovelyfiefy

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:18

Yvankaxx schreef:
Gisteravond appte hij lekker koesen dame ipv de gebruikelijke lekker koesen pop _O-

Ik ben niemand zijn pop en al helemaal niet als ik je nog nooit heb gezien.
En hoe omgemakkelijk is het dat je op de eerste date al een hartje-hangertje krijgt %)


heb je het hangertje aangenomen?
Of gezegd dat hij die mocht houden, dat je dat te vroeg vond?

Janinevv

Berichten: 13246
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:31

Oh yvanka ongemakkelijk!!

Ik heb hier gedroomd.. wat een kak droom :(

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:47

Ik heb hem wel aangenomen, maar was wel ongemakkelijk haha

Janine wat nou?

Janinevv

Berichten: 13246
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 15:00

Door wie ik was afgewezen.
Ik droomde dat hij zich had bedacht en dat we vet gelukkig waren. Was een hele leuke droom tot je wakker word en denkt, pff daar wil ik niet eens over dromen :n

Snap dat het ongemakkelijk is!

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 15:23

Oh hartstikke ongemakkelijk. Ik zou daar ook helemaal de kriebels van krijgen!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:14

Bambi1995 schreef:
Yvanka, Daar zou ik ook echt de kriebels van krijgen. Laatst had ik ook een jongen op tinder die zulke dingen deed. Hij vroeg bijv. hoe gaat het met mijn favorietje? Toen heb ik daar ook maar iets van gezegd haha


Oh dat zou ik ook zeggen maar meer voor de grap. :')

Anoniem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:31

*Valt binnen.
Mag ik hier ook iemand 'aanbieden'? Of is dat niet gewenst? :P