Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goeroe schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met borstvoeding en/of samen slapen als er een tweede kindje komt? Onze dochter is nu 15 maanden en over ongeveer 3 maanden verwachten we haar broertje. Ik voed onze dochter nog altijd op verzoek. De laatste tijd komt dat meestal neer op twee keer, namelijk bij het opstaan en bij het 's avonds naar bed gaan. Momenteel heeft ze veel last van het doorkomen van haar kiezen en wil ze nog wel eens vaker, ook 's nachts. Ze slaapt dan lekker naast mij verder, wel zo rustig en praktisch. Nu nog wel tenminste. Als haar broertje er is verandert er natuurlijk veel en het zou me dan ook niet verbazen als ze dan weer tijdelijk weer meer wil drinken. Ik vind het moeilijk om voor me te zien hoe dat er dan uit gaat zien. We hebben nu nog wat tijd om haar en ons erop voor te bereiden, maar hoe?
verootjoo schreef:Wat ik me altijd afvraag als je twee kinderen tegelijk voedt; hoe doe je dat met colostrum? De baby moet dan toch colostrum hebben en de dreumes niet meer? Drinkt die de belangrijke colostrum van de baby dan niet op?
verootjoo schreef:Wat ik me altijd afvraag als je twee kinderen tegelijk voedt; hoe doe je dat met colostrum? De baby moet dan toch colostrum hebben en de dreumes niet meer? Drinkt die de belangrijke colostrum van de baby dan niet op?
Maar kan je niet twee cosleepers maken?