Miefje schreef:[ [url=m/2OXLNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Volgens mij maak ik me schuldig aan aardig wat mode-blunders, leggings (draagt zo freaking lekker in de zomer), ik heb iets met een panterprintje in de kast hangen (en ik draag het nog ook...) en ik heb oma-sandalen met klittenband (wederom, zitten erg lekker). Ik heb zelfs, daar komt ie dan, een witte legging in mijn kast liggen. Maar die is er vorige zomer niet uitgekomen, dat dan wel weer. En ongetwijfeld zal ik nog wel meer dingen 'fout' doen. Ach jammer dan. Leven en laten leven toch, ieder zijn eigen keuze en smaak. Toothless schreef:Ik zit soms ook gewoon schoenen te kijken op AliExpress of jurken en dan denk ik, dit word dus écht gedragen in Japan...? Nou dan weet ik in ieder geval naar welk land ik niet heen ga, zou me op een gegeven moment hoogst gaan irriteren aan al die velle kleuren en meisjes die willen lijken op een manga-poppetje
en die aziatische vrouwtjes kunnen dat allemaal heel goed hebben, het gaat er pas gek uitzien als een 'gezonde hollandsche meid' zulke dingen gaat aantrekken. PrizTwir schreef:In China is het ook heel normaal dat je fotoshoot doet met super veel make-up op en overdreven bewerkt. Dan lijkt het allemaal heel wat, maar vervolgens stelt het in het echt niets voor. (Heb bij een chinees restaurant gewerkt)
xMereltje schreef:PrizTwir schreef:In China is het ook heel normaal dat je fotoshoot doet met super veel make-up op en overdreven bewerkt. Dan lijkt het allemaal heel wat, maar vervolgens stelt het in het echt niets voor. (Heb bij een chinees restaurant gewerkt)
Een Chinees restaurant in China neem ik aan? Wat heeft daar het foto's bewerken mee te maken?
vond het zo leuk in de onderbouw middelbare
Frummels schreef:_Mar3 schreef:Ik zie steeds witte leggings als fail. Wat is daar slecht aan? Geldt dit ook voor gebroken witte leggings?
Dit is wel een grappig stukjehttp://mevrouwfleur.nl/witte-legging-allergie/
Maar ik doel vooral op de foto erbij. Ik vind het echt heel erg slonzig, verloederd en een beetje tokkie staan![]()
Edit: http://www.beautylab.nl/fashion-horror- ... e-legging/ op zich, komt zij er met sommige outfits heeel misschien nog mee weg. Alleen wordt de witte legging, of legging an sich, helaas bijna nooit zo gedragen.
Tiggs schreef:Hier zie je het juist ook veel bij gereformeerden! Witte legging met een spijkerrok zonder vorm erboven.
Helemaal in combinatie met tenen decollete