Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 10:23

Miefje schreef:
[ [url=m/2OXLNB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze

_O- _O-

Toothless

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 11:50

Ik zit soms ook gewoon schoenen te kijken op AliExpress of jurken en dan denk ik, dit word dus écht gedragen in Japan...? Nou dan weet ik in ieder geval naar welk land ik niet heen ga, zou me op een gegeven moment hoogst gaan irriteren aan al die velle kleuren en meisjes die willen lijken op een manga-poppetje :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 12:34

aan het dragen van een nep bril maakte ik vaak schuldig :j

op stage was het mijn veiligheidsbril (tandartsassistente) en was ik alweer vergeten dat ik hem op had als ik weg ging

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:02

Hihihi, ik zit hier wel te genieten van dit topic :D Volgens mij maak ik me schuldig aan aardig wat mode-blunders, leggings (draagt zo freaking lekker in de zomer), ik heb iets met een panterprintje in de kast hangen (en ik draag het nog ook...) en ik heb oma-sandalen met klittenband (wederom, zitten erg lekker). Ik heb zelfs, daar komt ie dan, een witte legging in mijn kast liggen. Maar die is er vorige zomer niet uitgekomen, dat dan wel weer. En ongetwijfeld zal ik nog wel meer dingen 'fout' doen. Ach jammer dan. Leven en laten leven toch, ieder zijn eigen keuze en smaak.

Waar ik persoonlijk niet zo van gecharmeerd ben, is een (dunne tricot) legging als broek dragen, dus alleen een kort shirtje erop. En veeeeeeel te korte rokjes of jurkjes met een panty eronder. Dat je het broekje van de panty eronderuit ziet steken zeg maar. Of dat je zo kunt zien welke kleur slipje de vrouw in kwestie draagt...

Bij mannen de dooddoener witte sokken en sokken in sandalen. Ieuw... Heb ik er gelukkig uit kunnen krijgen bij mijn man.

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 14:15

Toothless schreef:
Ik zit soms ook gewoon schoenen te kijken op AliExpress of jurken en dan denk ik, dit word dus écht gedragen in Japan...? Nou dan weet ik in ieder geval naar welk land ik niet heen ga, zou me op een gegeven moment hoogst gaan irriteren aan al die velle kleuren en meisjes die willen lijken op een manga-poppetje :')

AliExpress is chinees btw :P en die aziatische vrouwtjes kunnen dat allemaal heel goed hebben, het gaat er pas gek uitzien als een 'gezonde hollandsche meid' zulke dingen gaat aantrekken.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 14:21

In China is het ook heel normaal dat je fotoshoot doet met super veel make-up op en overdreven bewerkt. Dan lijkt het allemaal heel wat, maar vervolgens stelt het in het echt niets voor. (Heb bij een chinees restaurant gewerkt)

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 15:15

PrizTwir schreef:
In China is het ook heel normaal dat je fotoshoot doet met super veel make-up op en overdreven bewerkt. Dan lijkt het allemaal heel wat, maar vervolgens stelt het in het echt niets voor. (Heb bij een chinees restaurant gewerkt)

Een Chinees restaurant in China neem ik aan? Wat heeft daar het foto's bewerken mee te maken?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 15:35

xMereltje schreef:
PrizTwir schreef:

Een Chinees restaurant in China neem ik aan? Wat heeft daar het foto's bewerken mee te maken?

_O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 16:50

Oililly. Bestaat dat nog? Erg kenmerkende stof. Lelijk.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:14

Ja dat bestaat nog, net als PIP, ook zo'n veel te blije stof.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:17

Het kan je smaak niet zijn, maar echt fout is het toch niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:32

Nee ik vind het ook niet echt fout of een bluner
Ik vind het wel erg kinderlijk en veel te druk, zou het zelf nooit dragen, alhoewel ik vroeger
die etuis en dekbedovertrekken altijd graag wou hebben :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 17:34

olilly <3 <3 vond het zo leuk in de onderbouw middelbare <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:34

Ik droeg het vroeger op de lagere school, volgens mij is het ook een kindermerk?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:41

Ja klopt, heb je ook geurtjes van. Die ruiken gewoon naar schattig :)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 18:09

Frummels schreef:
_Mar3 schreef:
Ik zie steeds witte leggings als fail. Wat is daar slecht aan? Geldt dit ook voor gebroken witte leggings?

Dit is wel een grappig stukje :') http://mevrouwfleur.nl/witte-legging-allergie/
Maar ik doel vooral op de foto erbij. Ik vind het echt heel erg slonzig, verloederd en een beetje tokkie staan := -O-

Edit: http://www.beautylab.nl/fashion-horror- ... e-legging/ op zich, komt zij er met sommige outfits heeel misschien nog mee weg. Alleen wordt de witte legging, of legging an sich, helaas bijna nooit zo gedragen. :D

Hier zie je het juist ook veel bij gereformeerden! Witte legging met een spijkerrok zonder vorm erboven.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 18:23

Tiggs schreef:
Hier zie je het juist ook veel bij gereformeerden! Witte legging met een spijkerrok zonder vorm erboven.

Ach, zolang het maar niet teveel vorm heeft (liefst geen of hooguit recht met plooien), geen kleur (of eventueel 'frivool' spijkerblauw) en niet te kort is (speels een stukje kuit-met-legging tonen kan op een vrolijke dag vast wel) lijkt mij dat een prima outfit voor de hippere Refo.
Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand hier weet of je zwarte kousen onder of over je witte legging hoort te dragen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 18:56

Oilily, ja dat ken ik nog. Bestaat dat nog steeds? Ik heb er nog nooit wat van gehad, maar wilde het vroeger wel graag omdat ik zo vrolijk werd van de kleurtjes. Leuk man, Oilily met Dr. Martens eronder! :+ :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:02

Laatst bijgewerkt door Cubone op 13-06-17 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:04

die dingen zijn mogelijk nog erger als je teen-cleavage ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:05

Ik vind ballerina's ook echt heel heel lelijk, lopen voor mij voor geen meter en ik vind ze echt anti-modieus. Maar dat is zo persoonlijk...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:10

Wat ik nu met het mooie weer overigens ook weer veel zie :')

Afbeelding

Te kleine open schoenen :') Wat een verschrikking! Maar het is heerlijk om in het park te zitten en even goed te lachen om de manier waarop 1 op de 3 vrouwen rond strompelen :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 19:11

Ik vind platte schoenen überhaupt eigenlijk monsterlijk :') maarja hele tijd op hakken..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:13

Afbeelding

Ik lach nog even :D

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:17

Wat is er eigenlijk mis met sokken in crocs?
Ik ken niemand die met zijn blote voeten in crocs gaat eigenlijk. Vind het ook niet lekker zitten met die bobbeltjes op de bodem