Confession schreef:Danique schreef:Ik wilde deze vraag eigenlijk in het vermiste-meisjes-topic stellen maar vind dat toch een beetje ongepast. Daarom hier.
In geval van een misdrijf of ongeval waarbij een lichaam niet meer compleet is of dusdanig overhoop is dat ze de stukjes bij elkaar moeten zoeken... Leggen ze dat lichaam dan 'op volgorde' in de kist (dus zo veel mogelijk in de vorm van een menselijk lichaam) of gaat dat op een hoopje die kist in? In een zakje? Los?
En stel zo'n lichaam zit onder de modder oid. maken ze dat dan schoon ondanks dat er misschien 2 armen en een hoofd zijn overgebleven?
Hoe werkt zoiets?
Ik hoop dat mijn vraag niet bij iemand het verkeerde keelgat in gaat, bedoel het puur uit nieuwsgierigheid en onwetendheid.
Ben jij iets van plan, [naam]?![]()
Volgens mij maken ze sowieso altijd het lichaam schoon en in veel gevallen van verminking ligt de overledene niet keurig opgebaard in de kist. Het lichaam ligt dan in een bodybag in de kist, met alle onderdelen los... zeg maar...

Het lijkt me zo luguber als je toch nog in de kist wilt kijken en alles ligt gewoon op een hoopje in elkaar, of juist als een soort paspop waar de armen los van zijn die nog wel in het t-shirt hangen zeg maar...