Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kwanyin schreef:En van die jongen die niet zonder je kon nog altijd niets gehoord dus?
CurlyCoat schreef:Kwanyin schreef:En van die jongen die niet zonder je kon nog altijd niets gehoord dus?
Nee helemaal niks meer.
Op whatsapp is ook niet meer te zien wanneer hij online is geweest en kan geen foto meer zien dus denk dat hij me zelfs geblokkeerd heeft.
Niet dat ik dat erg vind, maar bewijst wel weer dat ik hem geen ene reed interesseer.
J0anieke schreef:Kan zijn dat hij je nummer gewoon niet in z'n telefoon heeft staan. Ik heb ook afgeschermd dat mensen die mijn telnr hebben, maar ik hun nummer niet, niets kunnen zien van mij, maar ik heb ze dan niet geblokkeerd.
.
Trek je niet te veel aan van je ex-schoonmoeder en ga gewoon lekker genieten van alles.
Gewoon niet reageren, ook niet als ze het weer probeert. Maar er zit alweer even tussen, ik denk dat mevrouw wel in de gaten heeft dat TS niet gaat reageren en zeker niet gaat betalen. Als mevrouw officiële stappen zou gaan ondernemen om geld te kunnen krijgen, is het vroeg genoeg om weer even de bankgegevens erbij te halen. Maar ik heb zomaar het gevoel dat er niks meer komt. Yasmine schreef:Jeetje TS, wat heb jij fantastische ommezwaai gemaakt! Wat moet het een opluchting zijn voor jou dat je voor jezelf hebt gekozen en nu vanaf een afstandje naar alles kan kijken en duidelijk zien dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Heel fijn om te zien dat je je zo beter voelt. Geniet van de tijd die je nu voor jezelf hebt!
Ookal krijg je deze baan niet, ik ben er 100% zeker van dat de toekomst voor jou heel wat mooier zal zijn dan wat er de afgelopen maanden achter je ligtTrek je niet te veel aan van je ex-schoonmoeder en ga gewoon lekker genieten van alles.