Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:13

Top TS. En inderdaad best niets meer sturen, maar wat iemand zei van voor je eigen gevoel een mapje met bewijslast maken is niet verkeerd. Mocht ze je blijven lastigvallen, sta je goed sterk in je schoenen. Maar als zij niets meer laat horen dan laat het maar. Moet ze bij het volgende liefje van haar zoon maar bedenken dat ze op voorhand huur vraagt.

En misschien inderdaad niet te veel verwachten van die sollicitatie, maar dat komt ook allemaal wel goed!

En van die jongen die niet zonder je kon nog altijd niets gehoord dus?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:57

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd, zouden jullie ontopic willen blijven?

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 19:47

Kwanyin schreef:

Nee helemaal niks meer.
Op whatsapp is ook niet meer te zien wanneer hij online is geweest en kan geen foto meer zien dus denk dat hij me zelfs geblokkeerd heeft.
Niet dat ik dat erg vind, maar bewijst wel weer dat ik hem geen ene reed interesseer.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:02

CurlyCoat schreef:
Kwanyin schreef:

Nee helemaal niks meer.
Op whatsapp is ook niet meer te zien wanneer hij online is geweest en kan geen foto meer zien dus denk dat hij me zelfs geblokkeerd heeft.
Niet dat ik dat erg vind, maar bewijst wel weer dat ik hem geen ene reed interesseer.

Heb jij hem al overal van af gegooid?? Gewoon direct doen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:04

Kan zijn dat hij je nummer gewoon niet in z'n telefoon heeft staan. Ik heb ook afgeschermd dat mensen die mijn telnr hebben, maar ik hun nummer niet, niets kunnen zien van mij, maar ik heb ze dan niet geblokkeerd.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 12:57

J0anieke schreef:
Kan zijn dat hij je nummer gewoon niet in z'n telefoon heeft staan. Ik heb ook afgeschermd dat mensen die mijn telnr hebben, maar ik hun nummer niet, niets kunnen zien van mij, maar ik heb ze dan niet geblokkeerd.

Volgens jouw theorie heeft hij Ts haar nummer verwijderd, wat voor mij al bijna hetzelfde is als blokkeren.

TS je bent er duidelijk niets aan kwijt door hem te laten zitten. Succes nog met je sollicitaties

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:02

Goed hé, weet je nu ook nog eens wat je eraan hebt :) .
Toen het bij mij gebeurde voelde ik me even slecht. Even. Dacht echt van, zo janken, smeken toen we bij elkaar waren, zeggen dat ik je alles ben, dat je niet zonder me kunt, dat er na mij niemand is, drama drama.
En als puntje bij paaltje komt en het gebeurd dat ik wegstap was actie op een flauw smsje na niets. Zelfs niet nadat ik eigenlijk als eerste al gestuurd had om een opening te vinden tot een oplossing. Ja, dat was echte liefde.

En als dat even bezonken is ben je gewoon blij dat je van knuppel verlost bent, en ooit loop je iemand tegen het lijf die je doet denken "wàààààrom heb ik het zo lang bij mijn ex uitgehouden als dit gewoon ook beschikbaar was???" :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:18

Jeetje TS, wat heb jij fantastische ommezwaai gemaakt! Wat moet het een opluchting zijn voor jou dat je voor jezelf hebt gekozen en nu vanaf een afstandje naar alles kan kijken en duidelijk zien dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Heel fijn om te zien dat je je zo beter voelt. Geniet van de tijd die je nu voor jezelf hebt!

Ookal krijg je deze baan niet, ik ben er 100% zeker van dat de toekomst voor jou heel wat mooier zal zijn dan wat er de afgelopen maanden achter je ligt :) Trek je niet te veel aan van je ex-schoonmoeder en ga gewoon lekker genieten van alles. :*

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 14:08

Ik zou me niet bezig gaan houden met een map met bewijslast... beetje overdreven :') Gewoon niet reageren, ook niet als ze het weer probeert. Maar er zit alweer even tussen, ik denk dat mevrouw wel in de gaten heeft dat TS niet gaat reageren en zeker niet gaat betalen. Als mevrouw officiële stappen zou gaan ondernemen om geld te kunnen krijgen, is het vroeg genoeg om weer even de bankgegevens erbij te halen. Maar ik heb zomaar het gevoel dat er niks meer komt.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:59

Hahaha waaaauw. Idd niet reageren, is allemaaal verleden tijd nu.
Maar ben stiekem wel benieuwd of het lef is of onwetenheid haha

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:49

Kwanyin dat iemand je blokkeert op alles zegt imo weinig over de gevoelens van die persoon.
Als ik gedumpt wordt en ik zou nog super gek op m zijn zou ik m juist verwijderen. Omdat ik t niet trek om m dan te zien of horen.

Verder ben ik blij dat TS de juiste keuze gemaakt heeft. Veel geluk!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:50

Yasmine schreef:
Jeetje TS, wat heb jij fantastische ommezwaai gemaakt! Wat moet het een opluchting zijn voor jou dat je voor jezelf hebt gekozen en nu vanaf een afstandje naar alles kan kijken en duidelijk zien dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Heel fijn om te zien dat je je zo beter voelt. Geniet van de tijd die je nu voor jezelf hebt!

Ookal krijg je deze baan niet, ik ben er 100% zeker van dat de toekomst voor jou heel wat mooier zal zijn dan wat er de afgelopen maanden achter je ligt :) Trek je niet te veel aan van je ex-schoonmoeder en ga gewoon lekker genieten van alles. :*

Helemaal mee eens ik vind het oprecht knap dat je toch bent weggegaan en je nu zo bezig bent je leven op te pakken!

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 17:52

Ik voel me ook alleen maar beter en beter eigenlijk.
Voelt alsof ik nu pas mezelf begin te worden ofzo, klinkt misschien een beetje raar hahah.
Ik ben normaal gesproken heel erg onzeker, en als ik bijvoorbeeld een keer mee ging naar een kroeg ofzo, zag je iedereen schik hebben en mij zag je er een beetje als een dode mus bij staan. :}
Nu ben ik met koningsdag gisteren met mijn zus naar wat kroegjes geweest.
En ik deed gewoon lekker met de rest mee.
Stond er zelf een beetje van te kijken. :+

Verder zou ik een date hebben met een jongen waar ik vroeger al stapel gek op was.
Maar die heeft nu al twee keer toen we wat af zouden spreken niks meer laten horen.
Beantwoord ook de appjes niet, alleen wanneer het hem uit komt.
Dus dat is een beetje een tegen valler, maar goed daar moet ik me maar even overheen zetten, kom vast wel een andere leuke jongen tegen.

Verder heb ik weer contact met oude vrienden waar ik morgen mee heb afgesproken.
Dus eigenlijk gaat het allemaal wel heel goed.
Had dat een paar maanden geleden echt niet verwacht. :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:53

Nieuwe date dus mooi laten. Als ie nu al geen moeite doet...
Super om te horen dat t zo goed gaat!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:58

Gaaf!! Goed van je!!

Laat die jongens even links liggen en vind jezelf eerst terug. Je wilt vast niet nogmaals in zo'n situatie terecht komen dus geef jezelf even de tijd om bij de komen, hoe graag je ook verder zou willen kijken op relatie-gebied.