. Wel fijn te weten dat je stamppotten gewoon kunt invriezen Haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Op het land bevriest boerenkool ook, dus dat kan prima.
Ik wil ook een Boni in de buurt

' 
Dat is niet alleen voor deze week maar had wel eens bedacht dat ik niet zo langs de groentenkraam moet rennen met JA AL DEZE GROENTEN WIL IK ETEN en het vervolgens niet doen 
Lekker! Yonker schreef:Ik koop gewoon dingen in voorraad die ik op dat moment nodig heb en op zijn.
Onnodig veel voorraad hebben vind ik beetje onzin en je moet die voorraad toch ook kopen. En ik moet het ergens opslaan. Heb al weinig keukenkastje, opgelost met en stellingkast waar ook een plank met eten staat maar toch. Ik zie bij mijn ouders dat ze bijv veel voorraad inslaan en dan vervolgens het vergeten... Kan je t na 2 jaar weggooien. Nee liever niet.
Heb zo'n pot pasta en pot rijst staan en als dat bijna op is kijk ik of er wat in de aanbieding is, is dat niet dan koop ik het die keer erop wel.

, mijn plan was heel weinig, nog bij de lidl geweest, hadden wat babyspul en zwangerspul in de aanbieding, dus dat ging al mee, helaas pindakaas ook veel britse producten (daar sla ik dan ook maar wat van in, want sommige dingen vind je hier niet haha) en dan aardig aan het lijstje gehouden, alleen bv 12 melk mee ipv 6 maar goed dan kunnen we weer een flinke tijd vooruit. Moet volgende week bevallen dus even rekening mee gehouden dat er dan geen boodschappen zullen worden gedaan. daarna nog paar dingetjes bij de ah, maar ook swiffer dusters bv, tandpasta en derg, dus ik zit dik boven de 150 deze week (maar dus niet alleen eten) ahja volgende keer weer beter haha.