Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvericathy schreef:zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om naar de sauna te gaan, en dan stiekem en zo onopvallend mogelijk naar andere mensen hun geslachtsdelen kijken?
Gisteren nog samen met mijn man naar de sauna geweest...... en op de terugweg in de auto bleek dat we toch allebei het mini p**meltje en het perfect geschoren p**sje hadden gezien.
O:-)
Christiene schreef:xxxmh schreef:Dat bellen is ook zo herkenbaar. Als ik een afspraak moet maken voor de kapper, huisarts ed. Stel ik dat ze lang mogelijk uit en ga ik eerst vooraf nadenken etc. Maar op mijn werk (kwantum) bel ik zo zonder na te denken een klant of neem ik op terwijl dat soms heftige telefoontjes zijn met boze klanten haha
ik heb een kapper en tandarts waar je via de website online kan boeken ze sturen dan een bevestiging per sms of mail.. zelfde met andere dingen veel kan je wel omzeilen zodat je niet hoeft te bellen..
Tivoli schreef:Musicoloq, vervelend dat je zo over jezelf denkt
Ik heb wel smakelijk gelachen om hoe prachtig je het verwoord![]()
Mij krijg je ook met geen stok meer de (naakt)sauna in. Ik ben er ooit 1 keer geweest. Ik ben een slank persoon met lang blond haar en een flinke voorgevel. Dat leverde zoveel starende blikken en de nodige opmerkingen op dat ik me alleen maar heel erg ongemakkelijk heb gevoeld![]()
Noem me preuts,maar ik vind mijn naaktheid alleen maar voor mij en mijn partner.
Oké mijn (hele) kleine geheimpje van vandaag is dat ik verzot ben op de allergoedkoopste bak kant en klaar lasagne die er is. De 'dure' variant of zelfs zelfgemaakte vind ik minder lekker dan die hele goedkope![]()
Ik weet het,ik ben een barbaar.
sureido schreef:Remia frietsaus is al vaak hier geprobeerd maar die is het niet hoor...of zou die van de appie anders zijn als friettenten inkopen?
Er zijn ook sauna's waarbij naakt zijn niet verplicht is!
Minoes schreef:sureido schreef:Remia frietsaus is al vaak hier geprobeerd maar die is het niet hoor...of zou die van de appie anders zijn als friettenten inkopen?
Er zijn ook sauna's waarbij naakt zijn niet verplicht is!
De cafetaria waar ik werkte heeft oliehoorn, vind ik hele lekkere mayonaise.
En als je in de supermarkt lekkere mayo wilt moet je eens een pot kopen, veel lekkerder dan uit een fles!
Mijn geheimpje; ik kraak vaak knappe mensen af in mezelf/tegen mijn vriend zodat ik mezelf minder lelijk vind