Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:18

.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-11-24 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeika

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:19

Mooi zo :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:24

sandra1312 schreef:
- Onverwachte verassingen vind ik daarom ook verschrikkelijk.

Snap ik, ik word ook niet graag onverwacht gecremeerd. :+

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:28

_O-

Elke week bedenk ik me weer: volgende week ga ik hard leren en al Mn huiswerk op tijd afhebben maar elke week stel ik weer lekker uit :roll:

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:32

Ik vind het heerlijk om te kunnen zeggen "told you so", hoe banketstaaf het soms ook is.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:58

Ik ben ook panisch voor bellen :+ Ik moest me eens ziek melden voor mijn werk, ik zat er zo van in de stress... Ik heb alles op een briefje geschreven zodat ik geen rare dingen zei := maar ik moet nu voor mn werk altijd een telefoon bij me hebben waar iedereen me kan bereiken, ik heb het steeds niet door als die stomme mekkerende geit-ringtone hoor, dus dan denk ik 'he wat raar die geit in de kantine' >;)

Nog een leuke, ik heb woensdag een heel belangrijk tentamen (en als ik die niet haal, moet ik van de opleiding af), maar ik ben nog niet begonnen met leren :=

Op mijn werk hebben ze cavia's die nog steeds buiten lopen (op gras), en ik ben daar zo zwaar op tegen, maar het enige wat er mísschien gaat gebeuren is een verwarming in het binnenhok. Maar dan moeten ze alsnog overdag is deze kou naar buiten en dat vind ik heel erg... Maar ik werk er nog niet zo lang dus ik durf er niks van te zeggen (behalve tegen mn collega)... :+

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:29

zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om naar de sauna te gaan, en dan stiekem en zo onopvallend mogelijk naar andere mensen hun geslachtsdelen kijken?
Gisteren nog samen met mijn man naar de sauna geweest...... en op de terugweg in de auto bleek dat we toch allebei het mini p**meltje en het perfect geschoren p**sje hadden gezien.
O:-)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:50

silvericathy schreef:
zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om naar de sauna te gaan, en dan stiekem en zo onopvallend mogelijk naar andere mensen hun geslachtsdelen kijken?
Gisteren nog samen met mijn man naar de sauna geweest...... en op de terugweg in de auto bleek dat we toch allebei het mini p**meltje en het perfect geschoren p**sje hadden gezien.
O:-)

daarom ga ik de sauna dus niet in ... zal mijn ogen er niet vanaf kunnen houden :') :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:21

Christiene schreef:
xxxmh schreef:
Dat bellen is ook zo herkenbaar. Als ik een afspraak moet maken voor de kapper, huisarts ed. Stel ik dat ze lang mogelijk uit en ga ik eerst vooraf nadenken etc. Maar op mijn werk (kwantum) bel ik zo zonder na te denken een klant of neem ik op terwijl dat soms heftige telefoontjes zijn met boze klanten haha

ik heb een kapper en tandarts waar je via de website online kan boeken ze sturen dan een bevestiging per sms of mail.. zelfde met andere dingen veel kan je wel omzeilen zodat je niet hoeft te bellen..

Maar dan kom je er nooit vanaf en ik moet zeggen het gaat steeds beter en sneller haha

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:31

Je krijgt mij met geen mitrailleur de sauna in. Ik kom al niet in het zwembad of op het strand, uit schaamte voor mijn pens. Niet dat ik onzeker ben over mijn lichaam: ik weet precies hoe zwaar ik ben. Ik gun gewoon mensen die aanblik niet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:43

Ik ben best wel nieuwsgierig aangelegd, dus als iemand mij om welke reden dan ook opvalt bekijk ik gelijk het profiel, en best veel profielen zijn foto-loos waar ik dan stiekem best van baal omdat ik juist benieuwd ben naar het gezicht van de opvallende berichten :')

Er zijn overigens ook personen die ik nog nooit ontmoet/ gesproken heb, maar die ik niet mag puur omdat ze me op hun fotos niet aardig lijken. Iets met voor-oordelen die ik moeilijk los kan laten waardoor ik de berichten van zo'n persoon ook op de verkeerde manier ga lezen.. 't is maar goed dat ik die mensen nooit in het echt hoef te ontmoeten! :+

IRL trouwens net zo, als iemands uiterlijk mij niet aan staat (teveel make-up/ parfum en bontkraagjes o.i.d., of een manier van praten wat mij niet aanstaat (monotoon/ kakkerig/ arrogant-verveeld-vermoeid) dan heb ik echt moeite om dat los te laten en daardoor heen te kijken. Liever ontwijk ik dat soort personen gewoon :+ :o

Het is maar goed dat het me in het echt wel lukt om er door heen te kijken want vaak blijken het toch wel aardige mensen te zijn gelukkig! Maar online blijkt het toch een stuk lastiger..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:47

Musicoloq, vervelend dat je zo over jezelf denkt :(:)
Ik heb wel smakelijk gelachen om hoe prachtig je het verwoord _/-\o_

Mij krijg je ook met geen stok meer de (naakt)sauna in. Ik ben er ooit 1 keer geweest. Ik ben een slank persoon met lang blond haar en een flinke voorgevel. Dat leverde zoveel starende blikken en de nodige opmerkingen op dat ik me alleen maar heel erg ongemakkelijk heb gevoeld :\
Noem me preuts,maar ik vind mijn naaktheid alleen maar voor mij en mijn partner.

Oké mijn (hele) kleine geheimpje van vandaag is dat ik verzot ben op de allergoedkoopste bak kant en klaar lasagne die er is. De 'dure' variant of zelfs zelfgemaakte vind ik minder lekker dan die hele goedkope :=
Ik weet het,ik ben een barbaar. :o

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:53

Tivoli schreef:

O, niet nodig hoor. Ik kan ook gewoon meer gaan sporten en verstandiger eten.

Wedden dat jullie de "maar" al voelen aankomen? :P

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:56

'Maar' dat is niet nodig!
Want iedereen is goed zoals hij of zij is!
Als anderen je daar niet om kunnen accepteren zegt dat meer over hun dan over jou!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:03

Tivoli schreef:

Mij krijg je ook met geen stok meer de (naakt)sauna in. Ik ben er ooit 1 keer geweest. Ik ben een slank persoon met lang blond haar en een flinke voorgevel. Dat leverde zoveel starende blikken en de nodige opmerkingen op dat ik me alleen maar heel erg ongemakkelijk heb gevoeld :\
Noem me preuts,maar ik vind mijn naaktheid alleen maar voor mij en mijn partner.

Oké mijn (hele) kleine geheimpje van vandaag is dat ik verzot ben op de allergoedkoopste bak kant en klaar lasagne die er is. De 'dure' variant of zelfs zelfgemaakte vind ik minder lekker dan die hele goedkope :=
Ik weet het,ik ben een barbaar. :o

Ik ben ook niet tevreden met mijn lichaam maar doe er ook helemaal niks aan :') en ik weet ook wel dat ik niet dik ben maar ook niet het gespierde super model. Dat is misschien een klein geheim van mij, ik wil echt elke dag trainen dat ik een gespierd lichaam krijg (wel mooi gespierd dan) maar ik ben een lui varken en nog nooit bij de sportschool geweest. Oh en chips lekkeeeer!

En om in te haken op je lasagne: ik vind heel veel voorgemaakte dingen lekkerder als eigen gemaakt. Eiersalade van de appie: Heeerlukkkk! Eigengemaakte vind ik vies hahah. Heb ik ook met tomatensoep, best erg eigenlijk :=.. en ik wil altijd als we frietjes halen mayonaise van de friettent. Ik weet niet wat voor mayo hun gebruiken maar die is zoveel lekkerder als die we thuis hebben... als iemand het geheim kent tell me.. heb in de Sligro al een keer oliehoorn meegepakt maar die was het ook niet, of zou dat de frietsaus variant zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:08

Meeste gebruiken remia fritessaus (tenminste, ik heb bij diverse horecagelegenheden/ snackbarren gewerkt en daar was het allemaal remia fritessaus) en anders gewoon even vragen!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:09

sauna zou ik ook echt noooit komen.. zwembad ben ik denk ik al 15 jaar niet meer geweest.. ik loop zomers ook altijd met bedekte schouders en loop echt niet met een open decollete.. en ik heb echt geen overgewicht.

ik denk dat iedereen toch wel wat lichamen of delen er van ziet in de sauna... je kan moeilijk steeds naar het plafon staren..
of kan je met badjas rondlopen?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:15

Remia frietsaus is al vaak hier geprobeerd maar die is het niet hoor... := of zou die van de appie anders zijn als friettenten inkopen?

Er zijn ook sauna's waarbij naakt zijn niet verplicht is!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:33

Ook de reden dat ik niet van naakt sauna's hou. Jij kijkt naar anderen en anderen kijken naar jou :') Doe mij maar badkleding dag haha

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 01:07

Ik kijk helemaal niet zo naar anderen op zo'n dag. Ik lig meestal met m'n ogen dicht :+ Naar dat jullie dat wel zo ervaren hebben, ongemakkelijk in een sauna lijkt me inderdaad niet fijn.

Je hebt tegenwoordig ook sauna's met 'bikini-mag-dag', dan lopen er dus mensen met en zonder zwemkleding rond. Dat is echt niet tof, want dan heb je dus wel dat gegluur.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 08:26

Mijn geheimpje: ik heb ook absoluut geen ideaal gewicht
Maaaaar, ik heb er sch**t aan als ik ga zwemmen, je kijkt maar de andere kant op als je dat niet kan
hendelen :Y)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 08:43

Ik heb er nog wat:
- ik durf mijn ogen niet dicht te doen onder de douche :+
- ik vind pindakaas alleen in de winter lekker
- vroeger was ik bang voor de stofzuiger uit Teletubbies :')
- lang geleden heb ik met een vriendinnetje een keer een kat die niet van ons was, maar wel in de tuin liep een tuigje omgedaan en ben ermee gaan wandelen :x
-als een plekje zeer doet als ik er op druk, druk ik er juist heel hard op

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:01

sureido schreef:
Remia frietsaus is al vaak hier geprobeerd maar die is het niet hoor... := of zou die van de appie anders zijn als friettenten inkopen?

De cafetaria waar ik werkte heeft oliehoorn, vind ik hele lekkere mayonaise.
En als je in de supermarkt lekkere mayo wilt moet je eens een pot kopen, veel lekkerder dan uit een fles! :j

Mijn geheimpje; ik kraak vaak knappe mensen af in mezelf/tegen mijn vriend zodat ik mezelf minder lelijk vind :o

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:14

Minoes schreef:
sureido schreef:

De cafetaria waar ik werkte heeft oliehoorn, vind ik hele lekkere mayonaise.
En als je in de supermarkt lekkere mayo wilt moet je eens een pot kopen, veel lekkerder dan uit een fles! :j

Mijn geheimpje; ik kraak vaak knappe mensen af in mezelf/tegen mijn vriend zodat ik mezelf minder lelijk vind :o

Hellmans of zaanse mayo is mjummie.
Als ik gebakken ei op brood heb smeer ik altijd mayo ipv boter.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:50

Nog een klein geheimpje:

ik ben echt ontzettend belachelijk competitief ingesteld, en kan er ook niet tegen als iemand zegt dat ik dat niet kan. Dan moet ik het net kunnen doen/proberen, ook al weet ik dat die iemand wss gelijk heeft :')