Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Envoler schreef:blijf vooral lekker in discussie gaan en mij afschilderen voor noem het maar, het zal mijn keuzes niet beïnvloeden want ik moet gelukkig zijn met mijn leven, en niet een leven gaan leiden zoals andere het zouden willen.
Envoler schreef:Prima al deze verschillende meningen, ga ik ook niemand op aankijken.
Aangezien ik nog een aantal andere dingen in gang heb gezet heb ik besloten om verder niet meer op dingen in te gaan in dit topic.
Aangezien het popcorngehalte al zo hoog is dat zelfs ik bijna het entertainen ervan inzie.
blijf vooral lekker in discussie gaan en mij afschilderen voor noem het maar, het zal mijn keuzes niet beïnvloeden want ik moet gelukkig zijn met mijn leven, en niet een leven gaan leiden zoals andere het zouden willen.
Lente schreef:TS wordt hier door sommige bokkers neergezet als een labiel tienermeisje zonder toekomstperspectief met als argument "dat lees ik in de berichten". Ik geloof dat wij dan toch een ander topic lezen.
Citaat:TS:
Overigens vind ik bewonderingswaardig hoe snel je instanties bij elkaar hebt gevonden plus een plan van aanpak met de HA..
De meeste mensen kunnen nog niet in 3 dagen langs komen als ze zwaar ziek zijn.
Rocamor schreef:Zolang er vrouwen zijn die de gevolgen van onveilig vrijen hetzelfde inschatten als de gevolgen van een slecht geleerde toets op school, zullen er velen niet anti-abortus zijn.
Als je de verhalen hier leest van bokkers met een rugzak op, veroorzaakt Door de labiliteit of het egoïsme van de ouders, dan schieten bij mij de tranen in de ogen. En die gevolgen heb ik van dichtbij meermaals mee mogen maken. Ook bij ouders die echt in hun ogen het beste voorhadden met de kinderen.
Een kind is geen sanseveria die je kunt dumpen als je er even geen zin meer in hebt.
Bovenstaande is een algemene opmerking en niet specifiek op ts geënt.
Wildgirl schreef:Lente schreef:Wie zijn wij als gebruikers om enige zeggenschap te willen hebben over TS haar zwangerschap? Ik vind het echt shockerend
Zeggenschap zal iemand hier nooit hebben, het blijft haar leven.
Feit blijft wel, heel theoretisch bekeken, dat ik meebetaal aan de uitkering van ts, en aan het blijf van mijn lijf huis. En aan de jeugdzorg die straks misschien nodig is als vader toch opeens vader komt spelen en het niet goed gaat.
Ts pleegt in mijn ogen een ongelofelijk egoïstische daad om dit kind te laten komen en met de reden dat ZIJ niet tegen abortus kan.
Tja, als je om die reden besluit het kind te houden in een omstandigheid/situatie als deze dan vraag ik me af wat hier het meest shockerend is....
Rocamor schreef:Zolang er vrouwen zijn die de gevolgen van onveilig vrijen hetzelfde inschatten als de gevolgen van een slecht geleerde toets op school, zullen er velen niet anti-abortus zijn.
Als je de verhalen hier leest van bokkers met een rugzak op, veroorzaakt Door de labiliteit of het egoïsme van de ouders, dan schieten bij mij de tranen in de ogen. En die gevolgen heb ik van dichtbij meermaals mee mogen maken. Ook bij ouders die echt in hun ogen het beste voorhadden met de kinderen.
Een kind is geen sanseveria die je kunt dumpen als je er even geen zin meer in hebt.
Bovenstaande is een algemene opmerking en niet specifiek op ts geënt.