anjali schreef:@Sammie: Er zijn trouwens al heel veel zombies hoor, maar tot nu toe bevonden die zich in Haiti en nog niet op Bokt.
Het is een beetje offtopic maar is dat echt zo?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
terpentijn schreef:Als we het over individuele keuzevrijheden hebben... dat gaat in deze driehoekssituatie voor één partij dan al niet op. En daardoor gaat ook het woord vertrouwen niet op.
Iets verzwijgen voor je long-term partner getuigt niet van vertrouwen, niet in vertrouwen op haar oordeel of wensen omtrent de situatie.
terpentijn schreef:Een "oordeel" heb ik daar niet over, aangezien ik alledrie de partijen niet ken, en ook geen idee heb of het vertellen van (de aard van) het contact tussen TS en de man in kwestie niet of wel aan het lijden van de zieke echtgenote zou bijdragen, dat lijkt me meer iets dat de man zou moeten kunnen inschatten. Dát hij er niets tegen haar over heeft gemeld tot nog toe lijkt me toch een rode vlag... hij kent haar tenslotte al vele jaren.
Anoniem schreef:Zogenaamd het volste vertrouwen in alles, maar dat ene moet dan worden verzwegen
lieveli schreef:Die link is dood. Bedankt voor de dode mus.
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Die link is dood. Bedankt voor de dode mus.
De link is niet dood.
Niet direct, niet via plak&knip, niet via google.
Wellicht blokkeren ietwat strikte 'parental control' of zo instellingen van jouw pc toegang?
Tagged: levensverhaal, liefde, polyamorie, vreemdgaan, zoektocht
Bedankt voor het bedanken
lieveli schreef:Als ik op de link klik, is dat boek offline gehaald.

, maar ik voel niet zo veel behoefte meer om me er in te mengen. Ik blijf bij mijn besluit om afstand te nemen van de man en dat gaat met de dag wat meer voelen alsof het oké is zo. Wie weet vinden we elkaar ooit weer, wie weet blijf ik nog een tijd in mijn eentje gelukkig of loop ik iemand anders tegen het lijf.
Wondering schreef:Wat mij betreft gaan jullie nog een tijd door met de discussie, maar ik voel niet zo veel behoefte meer om me er in te mengen. Ik blijf bij mijn besluit om afstand te nemen van de man en dat gaat met de dag wat meer voelen alsof het oké is zo. Wie weet vinden we elkaar ooit weer, wie weet blijf ik nog een tijd in mijn eentje gelukkig of loop ik iemand anders tegen het lijf.
Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage, ik heb er zeker wat aan gehad. Per PB heb ik meer mensen gesproken die in exact dezelfde (ik verbaas me erover hoeveel) of een iets andere situatie zitten en ook zij hebben ongetwijfeld veel gehad aan dit topic. Jammer dat zoveel mensen aannames doen en dingen zelf invullen, het is vaker foutief dan ze zelf denken. Wat ik wel erg waardeer is dat er ook mensen hun mening hebben herzien of overdacht, het vergt veel om dat (openlijk) toe te geven als je eerder vrij stellig was. Hoe dan ook heb ik geen spijt van dit topic. Alles is of komt goed zo
A3a1 schreef:En zolang het gros van de mensen wel eens vreemd gaat ( en dan bedoel ik niet een gestolen kus maar iets met je onderbroek uit ) maar de partner weet van niks.
Zal ik net hier de 10% van de Nederlandse bevolking hebben getroffen die dat niet doet en die ook nooit zoiets zou doen....frappant....
en geluk daarmee.