Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:_mexx_lady_ schreef:Loez mag ik vragen op welke facebookpagina jij je jasje verkocht hebt?
Raak de mijne aan de straatstenen niet kwijt
Was volgens mij de algemene van paardenspullen koop en verkoop.
Een meisje was opzoek naar een donkerblauw jasje. Dus heb erop gereageerd en ze had interesse
Ghostattack schreef:Ik doe een poging tot mijn oude zadel verkopen.. PffHet gaat om een Wintec die er zo goed als nieuw uitziet, op een kleine oude (gemaakte) beschadiging op de lepel na. Mensen bieden gewoon 50-100 euro
Dit model is nieuw rond de 800 euro..
roxiie schreef:Waar zie jij die prijs Liekec? Bij mij staat er niet leverbaar.
Nieuwe examenbundels kosten rond de 15 euro.
Op mijn werk nemen wij de examenbundels na de examens van de leerlingen over tegen een prijs van 5 euro.
Tis tegen de tijd dat het weer gebruikt kan worden toch verouderd en ook is alle informatie gewoon toegankelijk via internet.
liekec schreef:Ik ben bezig mijn examenbundels erop te gooien van 2014-2015. Heb prijzen opgezocht en liggen tweedehands allemaal rond de 7-10 euro. Nu kwam ik aan bij scheikunde, blijkt dat die voor 39,99 op bol staat?
https://www.bol.com/nl/p/examenbundel-h ... 028171848/
Verder kan ik geen prijzen vinden, en ik zou ook echt niet meer weten wat ik er vorig jaar voor betaald heb... Welke prijs zouden jullie nu erbij gooien?