Hee fijn hoor.. alles weer opgeruimd. Dan bedoel ik de poeprestjes wat we de afgelopen dagen niet wegkregen. Paarden genieten ook zichtbaar meer. Daarbij ook de waterbak weer gewoon met de pomp kunnen vullen.. en de hoefsmid is geweest. (was anders woensdag gekomen) Fijn, alles weer in het normale.
Hier begon ik enthousiast weer met lesgeven, maar de grond is nog steeds bevroren dus was de bak niet echt bereidbaar. Vannacht gaat het hier ook weer vriezen, nadat het weer aardig heeft geregend vanavond. Maar ik kan tenminste weer van het erf af!
Hier zijn ze blij met de dooi geloof ik, ze rijden weer als gekken door de straat. En dat terwijl het best glad kan zijn met het natte wegdek en temperaturen schommeld rond 0..
Te vroeg gejuicht, het heeft weer gevroren De bak en paddock is ontzettend hard, waterbakken weer bevroren en spekglad op het glad.. Maar gelukkig niet zo erg als afgelopen dagen haha!
Vanmorgen in de stad ook een fikse sneeuwbui, godszijdank was het natte sneeuw en was de ondergrond ook nog warm genoeg waardoor het niet bleef liggen.
Áls het dan moet sneeuwen dan wil ik morgen ook wakker worden met een laag van 20 cm, anders mag het wegblijven en wil ik de zomer weer terug.
Leffroi
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-16 23:24
In Noord Holland ook zag ik bij familie op facebook!