musiqolog schreef:Waarom heet de site 'Bokt'? Afkorting van iets, en toen maar zo gelaten omdat het toch wel iets met paarden te maken heeft? Ik kan me niet voorstellen dat je de site 'Bokt' noemt alleen vanwege het woord zelf - ten eerste is het ongewenst gedrag, ten tweede is het een willekeurige werkwoordsvorm. Je noemt een computerforum toch ook niet "Loopt vast"...
Sorry, het klinkt zo leuk 
Ik heb ook nog wel twee grappige laatvallende muntjes, beide situaties rond dezelfde leeftijd ongeveer (7 à 8 jaar oud)
Ik keek samen met mijn moeder naar een film op tv, maar die bleek niet zo boeiend dus zapte ze naar een volgend kanaal. Toevallig speelde een acteur uit de vorige film ook mee in de film op dit kanaal. Vroeg ik aan mijn moeder: "Hoe kan het dat die meneer zo snel van de ene naar de andere film kan gaan?" Het concept opnemen en afspelen was niet zo duidelijk
Het heeft echt een tijd geduurd voor die viel 
De andere was eerlijk gezegd wel hilarisch. Ik begrijp nog steeds niet hoe mijn moeder zich toen zo serieus heeft weten te houden.
Ik had iets fout gedaan en mijn moeder wilde me daar even op aanspreken. Ik lag op dat moment net in bed en mocht nooit laat opblijven van haar.
Begint ze met: "Ik heb een groot ei met jou te pellen." (Vlaams voor 'een appeltje met iemand te schillen hebben')
Ik zag serieus een gigantisch gekookt ei voor me dat op dat moment op het aanrecht stond en die mijn moeder zou gaan pellen.
Mijn reactie: "Ooooh, mag ik meedoen?! Alsjeblieft!!"
Moeder vervolgde: "... Een heel groot ei met jou te pellen..."
Mijn reactie: "Alsjeblieft mag ik meedoen!! Ik beloof dat ik daarna direct m'n bed in zal gaan. Alsjeblieft mag ik meedoen! Alsjeblieft!!! Ik beloof het!"
Was ik even teleurgesteld zeg toen er een doodgewone preek volgde
Ik had echt zo'n zin om een gigantisch ei te pellen