Daarbij moet je lopend over een zebrapad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:puppy1128 schreef:Kennen jullie die trein stoelen die je naar beneden moet klappen zegmaar? Ik had weer de stoel te pakken die een beetje stuk is.. Altijd de schrik van mijn leven.
En mensen die voorbij lopen kijken mij stom aan waarom ik op die andere stoel zit.
Of dat iemand gaat zitten die in de veronderstelling is dat die stoel al naar beneden zit, anderen konden hem op tijd opvangen.
Captain schreef:Vanochtend.. Had 50 minuten les, consultancy voor onze groups assignment waarvan we woensdag wat in moeten leveren dus gegaan. (Heb een S.I. gewricht wat vast zit dus zitten/staan/lopen gaat wat moeizaam maar deze les moest ik heen) dus in de trein. Was een dubbele trein dus ging in het achterste deel zitten. Hier werd aangegeven dat deze niet verder reed dan Utrecht Centraal. Wat ik al gek vond maar oke, misschien zou die daar ontkoppeld worden ofzo. Rijden we Utrecht Centraal binnen: 'Damen en heren, op laste van de politie rijden er geen treinen tussen Utrecht Centraal en Amsterdam.' Fijn.![]()
Moest ik een half uur wachten voor de volgende trein naar Amsterdam Centraal en dan op Amsterdam Centraal een eind lopen voor de metro's en dan nog richting Amsterdam Amstel. Al met al zou ik maar 20 minuten van de les mee maken dus ben maar weer naar huis gegaan.
Inoterry schreef:Ik vraag me alleen af wat jullie willen bereiken met het te melden? Het is bekend dat er, door meerdere omstandigheden, te weinig matrieel is en NS kan niet even een paar treinstellen tevoorschijn toveren. Lang leve de privatisering zullen we maar zeggen...
Inoterry schreef:Ook dat nog inderdaad. En dan hebben we het niet eens over de treinen waar de mensen als sardientjes in 1 stel gaan zitten en staan terwijl het andere stel nog lang niet vol zit, gebeurt ook vaak zat. Maar vooral niet geloven dat er elders nog plek is als je het tegen ze zegt, welnee. Gewoon lekker mopperen dat die trein zo vol zit
Een mooi voorbeeld daarvan was een paar jaar terug toen een reiziger op twitter een foto plaatste van wat, volgens hem, een volle trein was. Nu zat er in diezelfde trein een NS medewerker die de foto zag en meteen een foto plaatste van een bijna leeg rijtuig. Waren er nog heel veel mensen boos dat hij dat had gedaan, want die trein is elke dag zo vol...