Ik kom er iedere keer ook maar weer achter hoe absurd veel schoenen ik heb. Schoenen zijn een te grote verslaving... Maar wat het is met schoenen: Als je niet lekker in je vel zit en je gaat winkelen dan ziet alles er poedersuiker uit but shoes don't judge
Ik wil eigenlijk superstars bestellen, maar ik vraag me af hoe ze vallen. Ik heb al een paar Adidas schoenen zouden de met de maat ongeveer het zelfde vallen ?
Ik wil eigenlijk superstars bestellen, maar ik vraag me af hoe ze vallen. Ik heb al een paar Adidas schoenen zouden de met de maat ongeveer het zelfde vallen ?
Mijn Adidasjes heb ik ook gewoon in mijn eigen maat gekocht, past prima.
Nee hoor, als je op de Facebook pagina van Adidas kijkt, en dan een heel stuk naar beneden scrolt kom je deze ook tegen. Dit zijn schoenen uit het 'pride pack'
die schoenen zijn op heel veel sites nep, dus trap er niet gelijk in!
zaldi
Geplaatst: 26-05-16 22:34
Ik kom even binnenvallen met een vraagje ik wil heel graag de asics snowflake kopen, maar ik kan niet echt een nederlandse site vinden die ik ken, dus weet niet of het betrouwbaar
http://www.sportmore.eu/asics-gel-lyte- ... -p-49.html Deze site had ik wel gevonden, hier zijn ze leuk afgeprijsd maar weet iemand toevallig of deze site betrouwbaar is en of het de echte zijn? Als iemand iets weet waar ik ze betrouwbaar kan kopen hoor ik het graag
Heyy! Ik kom even binnenvallen! Ik ben niet echt een "addict" maar vind sneakers wel heel leuk. Meestal koop ik een paar schoenen via wehkamp en doe daar dan een paar maanden mee (niet alleen sneakers), als die te klein/versleten zijn koop ik weer een nieuw paar en doe daar weer een paar maanden mee etc. Vanmorgen heb ik een paar Adidas Flux besteld (foto hieronder) voor 50 euro en die daarstraks binnengekregen. Helaas waren ze te klein maar ze hadden die niet in een maat groter. Nu hebben we een ander paar besteld voor 35 euro namelijk deze: Ik vind ze zó gaaf! Hebben jullie een van deze paar schoenen?
Ik heb ook de ZX flux. Vind het hele fijne schoenen waar je goede stukken mee kan lopen maar je rkijgt er wel zweetpoten van inderdaad! Maar voor de rest zijn ze top!
Ik heb deze in het zwart, in de volwassene maat, 38.
Nu heb ik de witte besteld in de kinderversie. Vind 40 euro toch een enorm verschil want ze waren bij zalando ook nog in de sale Ik heb deze toch maar half maatje groter gepakt maar volgensmij is er geen enorm verschil tussen de kinder en volwassene modellen