Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:10

Gaaf hoor al die geurtjes bij elkaar <3

Oh, voor de mensen uit belgie, kijk eens wat er in mijn inbox stond:
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:12

@Yellomofoon waar kan je die Scentsy kopen dan? Want lychee sorbet klinkt als iets wat ik moet hebben!!

Jij had toch gevraagd naar die Pink Watermelon? Ik heb hem nog niet gebrand maar in het cupje is hij álles wat ik gehoopt had dat die van GC zou zijn. Heeeeeeeeeerlijk, precies zoals ik hem in gedachten had, ik kan er wel aan blijven snuffelen :))

Ik was zo benieuwd naar L'eau D'Issey, ik trok echt super nieuwsgierig dat cupje open en meteen kwamen de mij zo bekende geuren van mijn parfum tegemoet. Meteen in de brander gedaan en de was had even nodig om tot zijn recht te komen maar nu geurt mijn hele kamer naar parfum. Zo erg dat ik hem ook alweer heb uitgeblazen omdat het echt een beetje teveel van het goede werd. := Maar dus niet teleurgesteld wat dat betreft!!

Waar is die actie van Yv_?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:17

Sorry zat f snel op mn tel en zie dat erveen stukje af is. Bij de duizendpoot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:36

Yellomofoon schreef:
Tomato Leaf klinkt lekker!

[ [url=m/pARHty.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn mijn Kringles die ik uit de UK had besteld. Zijn er wel enkele bij die ik zou willen ruilen #)

[ [url=m/GxLfEx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is Scentsy, die ik nog al enkele keren heb vernoemd ;)

[ [url=m/8HPP4K.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze gaat nu deels in de brander! ben benieuwd *\o/*

Welke vind je niet lekker en wil je ruilen? Misschien is er iets dat ik leuk vind en wil overkopen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 23:18

Zo weer ff bijgelezen :). Leuke bestelling Tica! Is die Jack Frost nou vergelijkbaar met Candy Cane Lane of totaal anders? Ik had bij mn PureSoap de Vanilla & Munt Fudge (uit mn hoofd gezegd), rook wel lekker, maar toch wel totaal anders dan CCL. Iets te veel vanille voor mijn smaak.

Lisitano, ik ben toch zo nieuwsgierig naar jouw stash! Je hebt vast wel een keertje zin om daar foto's van te maken zodat ik daar heeeeel verlekkerd naar kan kijken O:) ?
En zie ik nou bitterkoekjes op je foto :oo ?

En ben trouwens ook wel erg nieuwsgierig naar de cups van de mensen die zelf maken en/of verkopen!

Tomato Leaf? Ruikt dat écht naar de kassen? Daar heb ik vroeger heeeel veel in gewerkt en dat zou ik nou niet in mijn huis willen _O-...

Leuke bestelling Alwiene, had je die nou bij dat Tulpje (oid?) ?

Welke vind je niet zo lekker Yellomofoon?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 00:14

Wauw die Kiwi Berries ziet er heel goed uit! Ik heb die als Car jar gehad en die was verrukkelijk :I:
Doe je zo'n votive dan in een wax brander?

Alwiene, meloennn :I:

Yv_, ik krijg mijn stash denk ik niet op een foto :')
Maar ik ga het wel even proberen :D

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:21

Snow Day, Set Sail, Petals in Water en Peppermint Kiss vind ik niet zo geweldig...

En ik heb nu 1/3 sampler in mijn brander gedaan en de lont eruit gehaald, ruikt verrukkelijk :D

Alwiene; je kan Scentsy kopen via Kara Missione (vind je op facebook) Scentsy werkt met consulentes, maar is nog niet gevestigd in NL of BE. Kara is van de UK :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:52

Wel, als je ze niet wilt wil ik ze wel overnemen :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 01:08

Cosy Cabin van Kringle is trouwens ook mega lekker <3

Vanavond had ik Pink Musk van WME, al vaker gebrand en ik vind het echt een lekker luchtje. Beetje neutraal en fijn bloemig. Niet te lief, niet te zwaar.
Ook Morning Mocca van PS, wel lekkerder dan ik verwacht had. In het cupje vond ik 'm niet zo. Het ruikt vooral naar warme chocolade met een vleugje koffie erin. Maar heel licht. Ik houd niet zo van chocoladegeuren en koffie ligt me ook niet altijd, maar deze was eigenlijk net goed. Toch zal ik het niet snel weer bestellen.

Oh en ik heb in de hal mijn laatste halfje Angel Cake gebrand van WME. Die is fijn, doet me denken aan die zondagen dat je cakejes bakte met je moeder toen je klein was.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:21

Zonde Yellomofoon! Maar zo te zien krijgen ze een nieuw, liefdevol huisje :D.

De beschrijving klinkt alsof ik er niet van hou van die Morning Mocca... Wel grappig dat de naam mocca is maar dat er dus geen koffie te ruiken is.

Ik had gister nog ff Morning Dew van PS op staan, begon lekker: zoet en fris door elkaar. Maar na een half uurtje werd-ie ineens wat zurig? Na nog een half uur had ik 'm maar uitgeblazen. Nu weer even getest, staat nu 10 minuten op en nu is-ie (nog?) wel lekker. Hebben meer mensen dit opgemerkt bij Morning Dew?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:26

(Nog) niet, heb hem ook maar nog niet gebrand. Laat je weten als ik dat doe wat mijn ervaring is!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:24

*meldt zich!!*

Hier nog een kaarsen/waxmelt fan!

Via een vriendinnetje in aanraking gekomen met de geurkaarsen van B&BW en YC
Intussen een groooooooote verzameling kaarsen en wax!

Mijn favo merk is denk ik toch wel B&BW qua kaarsen

Wax maak mij niet veel uit. Ik probeer alles!

Net van Yv een blokje Fireside Woods ontvangen (Jummm!!) en haar een blokje Cozy Cabin van Kringle gestuurd. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:21

Ben heeeel erg benieuwd naar Cozy Home!!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:42

Ik vind m heerlijk!!!

Ik heb echt zo belachelijk veel wax :')
Ik kan nog 3 jaar vooruit denk ik _O-

Ik heb 1 Scentsy bar.
Die heb ik gewonnen bij een FB prijsvraag!
Maar die was is heel zacht en ze raden dan ook aan om een elektrische brander te nemen die niet zo heel erg warm wordt omdat de geur er dan heel snel af is.
Ik zou dus heel graag een Scentsy brander willen en dan gelijk wat meer bars er bij natuurlijk!
Maar daar ga ik nog ff voor sparen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:44

Ik heb toch maar een ietwat buitennissige bestelling bij PureSoap gedaan, nu met de verhuiskorting.

Is het goed als ik jullie de schuld geef? :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:49

Leuk Sonja! Welke geurtjes heb je besteld?
Ik geef dit topic ook de schuld hoor! Voordat ik dit topic ontdekte, was ik echt helemaal verliefd op de ScentChips, die hebben hier echt wat jaartjes gebrand. Maar nu weet ik dus dat er veeeeeeeeel lekkerdere zijn en ja, allemaal de schuld van dit topic :)) _O-.

Hahahaha Fleur, mooi excuus inderdaad _O-

Iemand hier ervaring met de mini jars van Country Candle? Zijn maar 5 euro en de verpakkingen zien er zo schattig uit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:54

Clean Cotton, Fresh Linen, Linen Breeze, Frangipani, Honeysuckle, Linden Blossom, Orange Blossom, White Freesia & Jasmine, White Ginger & Amber, Eucalyptus & Evergreen, Oakmoss, Cool Woman, Enchanted Forest, Baby Talc, Carena en Davinia

:o

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:01

Haha bijna allemaal frisse luchtjes ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:26

Yep, ik heb niets met zoet. Mijn eigen parfums zitten ook allemaal in de water-hoek zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 17:53

Net bij de lidl geweest, ze hebben daar nu, speciaal voor de feestdagen, ook geurkaarsjes. Ze zijn niet super groot (3 yc tarts op elkaar ongeveer) 3 geuren: appel-kaneel/chocolade/vanille en kosten maar €0,99! Heb de appel-kaneel mee. Deze gaat zo meteen op het toilet aan. Ben benieuw!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:49

Vanmiddag mijn bestselling YC gekregen. Als extra o.a. witches brew erbij. Die brandt nu, vind is wel passen aangezien het Halloween is. Vind 'm eigenlijk best oke ruiken.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 19:36

Ik ben benieuwd wat je van Cozy Cabin vindt Yv!

Witches Brew heb ik ook gehad, maar die was vrij licht dus ik rook het nauwelijks helaas.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:52

DeMolenhoek schreef:
Net bij de lidl geweest, ze hebben daar nu, speciaal voor de feestdagen, ook geurkaarsjes. Ze zijn niet super groot (3 yc tarts op elkaar ongeveer) 3 geuren: appel-kaneel/chocolade/vanille en kosten maar €0,99! Heb de appel-kaneel mee. Deze gaat zo meteen op het toilet aan. Ben benieuw!

Klinkt lekker.
Hier niet gezien, heb je toevallig foto ervan?
Ben benieuwd wat je er van vind! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:47

Misschien is er verschil tussen de belgische en Nederlandse lidl? Hij poolt langs geen kanten, maar hé, het was dan ook maar €0,99 :+ Hij is wel lekker! Ga er nog halen!

Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:44

Lisitano schreef:
Witches Brew heb ik ook gehad, maar die was vrij licht dus ik rook het nauwelijks helaas.

Vreemd dat je 'm nauwelijks rook. Bij mij is ie wel sterk genoeg.
Van YC nog maar 1 keer gehad die niet zo sterk rook en 2 die ik niet lekker vond ruiken. O.a. Angel Wings.