Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:14

Dat is lekker! Ik kan niet slapen overdag en ik kan alleen in bedden slapen (wel overal in principe), ik kan niet in auto's, bussen of vliegtuigen slapen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:16

Ik doe dat ook regelmatig, maar ik slaap 's nachts dan maar een uur of vier dus in totaal is het nog niet veel :+ Vroeger als klein kind kreeg mijn moeder juist altijd op haar donder dat ik 's middags niet sliep. :')

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:20

Ik vind het kleine nichtje van mijn vriend echt niet leuk :o . Het meisje gaat nu richting de 3, kan nog steeds niet praten, luistert echt totaal niet, maakt spullen stuk en zuigt alle aandacht en energie weg voor haar 5 jarige broertje. Daarnaast heeft ze een "pittig" temperament en krijgt ze altijd haar zin. En in de enkele keer dat ze dat niet krijgt zet ze het op een krijsen. Ik heb sowieso niet zo heel veel met kleine kinderen, maar ik vind deze echt stomvervelend.

En gisteren heb ik per ongeluk mijn middelvinger opgestoken naar mijn schoonmoeder :o . Het was donker en ik dacht dat het mijn vriend was die aan kwam lopen.... Toen hij dichterbij kwam bleek hij een zij te zijn die ook nog eens een stuk kleiner is. Toen heb ik er een soort van mislukte rare zwaaibeweging van gemaakt en mijn schoonmoeder ging raar terug zwaaien :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:33

Ik kan er echt niet tegen als ik andere mensen hoor eten. Het geluid van smakken, kauwen of kraken van eten kan ik echt niet aanhoren. Ik word er erg nerveus, gefrustreerd van. Vind het soms zelfs walgelijk, terwijl ze niet eens zo gek veel geluid maken. Erg vervelend, want zo is het niet eens leuk meer om te eten.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:35

Yezzi schreef:
Ik kan er echt niet tegen als ik andere mensen hoor eten. Het geluid van smakken, kauwen of kraken van eten kan ik echt niet aanhoren. Ik word er erg nerveus, gefrustreerd van. Vind het soms zelfs walgelijk, terwijl ze niet eens zo gek veel geluid maken. Erg vervelend, want zo is het niet eens leuk meer om te eten.

Dit heb ik ook precies :') Vaak ga ik ook op school bijvoorbeeld liever alleen zitten omdat ik niet tussen al die etende mensen wil zitten. (Dan moet ik soms bijna kokhalzen). Of als iemand z'n vingers aflikt :brr: om vervolgens nogmaals in de zak chips te graaien

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:37

Ik heb een vriendin die geen werk kan vinden, maar naar elke sollicitatie gaat ze met kleding als gescheurde leggings, corsetachtige topjes of iets met foute teksten waar haar tieten ongeveer bovenuit poppen, ontiegelijk vettig vies haar en ordinaire sieraden. Als je tegen haar zegt dat ze misschien de stijl van haar sollicitatiekleding aan moet passen/ een douch nemen word ze boos en zegt ze dat mensen haar moeten nemen zoals ze is.

Ook blijft ze maar grote nutteloze aankopen doen (een aan flarden gescheurde broek ala 200,-, schoenen waar ze nooit op zal kunnen lopen van zo'n 120,- en dan trakteert ze weer iemand op een duur etentje en zo gaat het maar door.

En elke keer dat ik haar zie krijg ik alleen maar verhalen over me heen over hoe moeilijk ze het weer heeft, dat ze weer geen boodschappen heeft kunnen doen omdat ze geen geld heeft en dat niemand haar aan wil nemen.

We zijn het met de hele vriendengroep zo zat dat we een vakantie aan het plannen zijn zonder haar en ik voel me zo schuldig. Want het is natuurlijk wel een hele goede vriendin van me, ook al is alles wat we met haar doen k*t momenteel. Elke keer dat ik met haar ben wil ik er bijna over beginnen omdat ik me zo schuldig voel, maar niemand wilt haar mee omdat we gewoon weten dat dan alles constant weer om haar en haar problemen draait.

Dat is een soortvan mijn confession van vandaag :+ :x

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:46

Ik plaste vroeger expres in m'n bed zodat ik de rest van de nacht bij m'n ouders in bed mocht slapen :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:49

Ik vind m'n verzorgshet stiekem wat leuker dan m'n verzorgfries. Beide leuke beesten, maar vind het karakter van de shet leuker.
Mensen kijken je raar aan als je dat zegt, daarom een confession :o

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:55

Dat van dat slapen daar herken ik me er wel in, alleen geen middag dutjes. Ik heb 12 uur slaap nodig , als ik minder slaap dan ben ik de hele dag moe en kan ik niets doen :o Het routine in de vakanties is voor mij : 12 a 1 uur naar bed en om 13 uur d'r weer uit :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:03

Confession: ik heb nu 33 pagina's gelezen met jullie confessions en nog niks zelf gepost :o

En nog één: ik heb een hekel aan de jongste zus van mijn vriend en haar man en kinderen. Ze worden zo vreselijk voorgetrokken door de moeder van mijn vriend, vreselijk. En ze weet dat haar jongste dochter nog niet bevestigd zindelijk is, dus daar gebeurd nog wel eens een ongelukje. Wanneer dat gebeurd bij oma thuis, hebben ze geen droge kleren mee voor het arme kind en wordt ze midden in de kamer waar iedereen bij is uitgekleed. Ik vind dat zo vreselijk zielig.. En zo kan ik nog wel even doorgaan :')

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:12

Confession..: Soms als ik eerder op bed lig dan mijn vriend ga ik in een hele rare houding half over zijn kant / kussen liggen en doe ik alsof ik slaap. Ik vind de reactie van mijn vriend namelijk altijd zo geweldig, hij vind het altijd onwijs schattig en gaat dan zachtjes brabbelen met een hele hoge stem :') . Om dit gegeven ben ik ook een acteer talent in fake wakker worden en doen alsof ik niets door had. Heeft overigens wel even geduurd, vroeger kon ik mijn lachen nooit inhouden.

Mijn vriend is er nog steeds van overtuigd dat ik echt slaap. Zelfs wanneer ik achteraf toegeef dat ik wakker was geloofd hij me niet := :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:18

Flux schreef:
Confession..: Soms als ik eerder op bed lig dan mijn vriend ga ik in een hele rare houding half over zijn kant / kussen liggen en doe ik alsof ik slaap. Ik vind de reactie van mijn vriend namelijk altijd zo geweldig, hij vind het altijd onwijs schattig en gaat dan zachtjes brabbelen met een hele hoge stem :') . Om dit gegeven ben ik ook een acteer talent in fake wakker worden en doen alsof ik niets door had. Heeft overigens wel even geduurd, vroeger kon ik mijn lachen nooit inhouden.

Mijn vriend is er nog steeds van overtuigd dat ik echt slaap. Zelfs wanneer ik achteraf toegeef dat ik wakker was geloofd hij me niet := :')

Dit doe ik ook. :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:31

Heerlijk dit topic! Ik zit vanaf het begin af aan te lezen en ik geniet ervan haha!

Wij hadden vroeger een gangkast met een slot omdat mijn broer en ik alles aten wat los en vast zat. Mn ouders deden hem op slot en verstopte de sleutel. Mijn broer en ik gingen als ze wegwaaien op sleuteljacht om toch snoepjes te kunnen stelen. We vonden hem bijna altijd en legden hem dan precies op die plek weer terug na onze vreetbuien. En mijn ouders gaven elkaar de schuld omdat zij de enigen waren die wisten waar de sleutel was.

Ook ging ik vroeger wel eens langs bij een oud vrouwtje. Wij noemden haar het snoepvrouwtje. We belden aan, hielden een klein praatje kregen een snoepje en gingen weer weg. We kwamen er iedere dag en die vrouw maar denken dat we haar zo gezellig vonden. Hoe zielig!

Ook ging ik vaak honden van mensen uitlaten. Nu hadden zij een jack russel die altijd in de riem beet. Hij liet niet meer los dus gingen we gewoon heel hard rondjes draaien waardoor die hond gewoon door de lucht vloog. Soms zelfs met bloedende tanden. Voel ik me soms nogsteeds schuldig om.

Ik vond het vroeger leuk om mijn buurmeisje te troosten. Het nadeel was dat ze niet vaak huilde dus zorgden we daar wel voor. Stiekem even in haar arm knijpen waardoor ze ging huilen om haar dan te kunnen troosten. Het arme kind.. ik was toen zelf 8 ofzo haha.

En nog veel meer van dat soort dingetjes.

Edit: ik lees dat het confessions van nu moeten zijn :Y)

Ik heb voor mijn verjaardag heel veel cadeaubonnen gekregen twee jaar terug en heb ze nooit gebruikt omdat ze van wwinkels zijn waar ik nooit kom.

Ik zeg soms tegen vriendinnen die niet hele goede vriendinnen zijn dat ik niet kan afspreken/werken oid omdat ik iets anders heb afgesproken terwijl ik dan lekker voor de tv hang.

Eh verder schiet me zo niets te binnen nu haha

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:58

Oeh ik denk nog aan een confession... Ik ga bijna voor een half naar naar het buitenland en mijn ouders zijn alles aan het plannen zodat ze drie weken langs kunnen komen. Eigenlijk heb ik hier absoluut geen zin in... Ik wil gewoon mijn eigen ding doen, in plaats van hun planning -O- ...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:45

Marije112 schreef:
Oeh ik denk nog aan een confession... Ik ga bijna voor een half naar naar het buitenland en mijn ouders zijn alles aan het plannen zodat ze drie weken langs kunnen komen. Eigenlijk heb ik hier absoluut geen zin in... Ik wil gewoon mijn eigen ding doen, in plaats van hun planning -O- ...

Oh herkenbaar. Ik woon nu 3 maand in Londen, ouders zijn 1 dag langs geweest en toen was ik er al weer een beetje klaar mee :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:57

Over cadeaus en cadeaubonnen. Kreeg als kerstpakket cadeaubonnen van de wereldwinkel. Ik kom daar nooit. Dus als cadeau aan mijn zus gegeven voor haar verjaardag :x

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:02

Oh, over cadeaus gesproken. Kreeg van een kennis altijd van die douche pakketjes voor meisjes van 10, met van die vreselijke geuren. Heb het altijd met een fake smile kunnen uitpakken en dankjewel kunnen zeggen, maar als ze weg was ging het altijd rechtstreeks de container in :oo

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:04

Ohhhh nog een hele erge...

Ik heb samen met een vriendinnetje de overblijf juffen op de basisschool echt het leven zuur gemaakt. Op de een of andere manier moesten we ze (ze waren met zijn 2en) echt niet. Na het eten moesten we altijd buiten spelen, wij renden altijd door het hele schoolgebouw, verstopten ons elke keer weer. Elke keer zij weer woest. Hebben zelfs eens een keer een tekening gemaakt waar bij stond: ... En ... Zijn dictators. Met een onthoofd poppetje erbij en een plas bloed.

Ik schaam me dood als ik er aan terug denk hoe erg we toen waren. Ergste is nog dat dit alles al zo'n 12 tot 15 jaar geleden is en ik nog steeds in hetzelfde dorp woon. De dames zeggen nog steeds niet vriendelijk hoi en ik schaam me nog steeds als ik ze zie...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:14

Yezzi schreef:

en voeg daar maar fluiten aan toe. Laatst kon ik iemand bijna wat aandoen omdat die kerel bleef fluiten...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:15

:')
Geryon schreef:
Ik plaste vroeger expres in m'n bed zodat ik de rest van de nacht bij m'n ouders in bed mocht slapen :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:40

Of mensen die 'tappen' met hun voeten, vreselijk :=

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:00

Confession: ik ben bang om naar de kapper te gaan. :')
De kappers waar ik naartoe ga knippen er altijd veel te veel af en nu heb ik er dus geen vertrouwen meer in. Mijn haar was me al heilig maar nu komt er helemaal niemand meer aan. :+ En tóch heb ik best zin in een nieuw kapsel.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:04

Haha, bij mij mag iedereen altijd aan mijn haar zitten. Bij mij puntje eraf, ook wel echt puntje eraf :)) maar werk bij een kapsalon, dus die snappen dat wel. (En natuurlijk mijn laagjes bij werken) En gisteren zijn er drie kleuren ingegooid. :))

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:08

Ik ben bang om m'n pony te laten knippen sinds een of andere kapper bedacht om hem tot halverwege mijn voorhoofd te knippen (ipv net boven m'n wenkbrauwen), duurde echt een maand voordat het weer een beetje normaal zat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:17

Mensen die met hun bestek tegen hun tanden tikken tijdens het eten %)

En nog een confession: soms vind ik het stiekem best fijn om eens alleen thuis te zijn. Ik ben stapelgek op mijn verloofde, maar soms heb je gewoon ruimte voor jezelf nodig. Ik kan me niet voorstellen dat sommige stelletjes 24/7 aan elkaar geplakt zitten :=