tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:12

Cioccolato schreef:
Jammer Denise!

Ja .. als ik al vrij snel op m'n vingers getikt word als in zijn ogen mijn reactie niet enthousiast genoeg is .... dan houd het voor mij al snel op :P

Cioccolato

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:36

Oh. Dat ken ik! Heel irritant

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 12:32

Cioccolato schreef:
Ik zou een gesprek voeren en toch aangeven dat je er erg tegen aan loopt.. om gelijk hem voor de keuze te zetten ja.. lastig in te schatten. Ik zou het zelf wel doen denk ik, subtiel met een gesprek beginnen en toch die kant op werken..

Jammer Denise!

We hebben er al over gesproken en ik heb mijn argumenten voorgelegd :j maar hij vindt die van hem sterker, hij wil het niet en daarmee klaar. Mijn mening doet er niet toe lijkt het wel. Daarom vind ik het dus zo moeilijk..

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:35

Oh, dan is het begrijpelijk Denise! Maar wel jammer. Op naar de volgende :P
Lastig Friemel. Als jullie het er al over gehad hebt, dan kan je hem voor de keuze zetten. Al zou ik ontzettend bang zijn dat het daardoor kapot gaat.

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:40

nou ik meld me ook, volgens mij heb ik het net uitgemaakt. ik mocht geen dromen hebben van hem (want dan vergat ik rekening te houden met hem in mijn wereldreis-dromen) en zelf zat hij al 3 jaar thuis omdat een opleiding volgen of werken te zwaar was vond ie zelf (geen medisch excuus oid, gewoon ongemotiveerd en ongedisciplineerd) anderhalf jaar geprobeerd om hem te steunen weer een opleiding of werk te beginnen maar ik ga dr ondertussen zelf mentaal aan onderdoor (ik kwam/kom zelf uit een depressie)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:42

Sterkte! Niet leuk, maar wel wijs besluit van je. Je moet er zelf niet aan onderdoor gaan natuurlijk

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:45

dankjewel Diertjec :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:29

Succes met je hele sterke en goede keus!

@Diertjc,
Ben wel even klaar met het daten om heel eerlijk te zijn. :P

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:01

Dan niet verder daten en weer genieten van het vrijgezellen leven :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:57

veKing schreef:
nou ik meld me ook, volgens mij heb ik het net uitgemaakt. ik mocht geen dromen hebben van hem (want dan vergat ik rekening te houden met hem in mijn wereldreis-dromen) en zelf zat hij al 3 jaar thuis omdat een opleiding volgen of werken te zwaar was vond ie zelf (geen medisch excuus oid, gewoon ongemotiveerd en ongedisciplineerd) anderhalf jaar geprobeerd om hem te steunen weer een opleiding of werk te beginnen maar ik ga dr ondertussen zelf mentaal aan onderdoor (ik kwam/kom zelf uit een depressie)

Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen, maar niet minder poedersuiker :(:) Sterkte!

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:53

ik kreeg net een hele nare reactie van hem, dus nu alleen maar bevestigd in mijn keuze. heerlijk buitengereden net nog even and I'm feeling good (zal heus nog wel een donker momentje komen, maar ik voel me nu weer vrij) Ik wens andere mensen die uit een relatie komen het gevoel wel dat ik nu heb
bedankt voor jullie liefde, voelt toch wel heel erg fijn

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:13

Ik ben ook een meelezer.

Daarnaast wil ik ook wel graag mijn ervaring delen. Vorig jaar Juli zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan na bijna 3 jaar samen zijn geweest. Achteraf ben ik daar heel blij om. Hij was een vreselijke gozer die (achteraf) totaal niet bij mij paste. Hij was een enorme driftkikker en werd ik regelmatig als pispaal, voetveeg e.d gebruikt. Ik had er eerst niet zo'n idee van, maar later kwam het besef wel. We hadden vaak ruzies en problemen in onze relatie. Maar elke keer probeerden we het weer opnieuw tot vorig jaar Juli. Het grappige is aan het verhaal dat ik op dezelfde dag dat het uit ging met mijn ex ook mijn huidige vriend Gianni leerde kennen. Gianni en ik kenden elkaar al vaag via mijn ex, maar had er nooit echt aandacht aan geschonken. Er volgde een gesprek en had was zo fijn dat er iemand was die me begreep. Later toen ik weer thuis was van het meer besloot ik Gianni een bedank berichtje te sturen voor het luisterend oor wat ie mij had geboden.

De dagen dat ik alleen was/geen afleiding had waren gek genoeg ook wel wat zwaar. Ik had toch bijna 3 jaar lang veel mee gemaakt met mijn ex. Maar toch probeerde ik sterk te blijven en zocht veel afleiding. Ik ging toen veel naar mijn ouders die op dat moment op de camping stonden. Daarnaast trok ik veel op met toen der tijd nog vriendin. Na het berichtje wat ik Gianni had gestuurd volgde er weer een gesprek. We hadden enorm veel lol en het leek al snel al te klikken tussen ons. Ik besloot niet te hard van stapel te lopen omdat het nog maar net uit was met mijn ex. Maar ik beken dat dat best lastig was, want Gianni had (en nu nog steeds <3) gewoon iets. Al snel hadden we besloten om eens met elkaar af te spreken. Ik heb echt een enorm leuke date gehad. We waren heerlijk wezen touren met de auto (cabrio), later lekker op een bankje gezeten met een mooi uitzicht. We hadden veel gekletst en samen gelachen.

Mijn ex die stuurde mij nog regelmatig berichten met dat hij me miste en kwam er al snel mee dat die de draad wel weer op wilde pakken met mij. Ik heb na de date met Gianni besloten om mijn ex te vertellen dat ik daar geen interesse in had en hem gezegd dat ik iemand anders had leren kennen. Helaas was zijn reactie al zoals ik al dacht, hij werd kwaad, enorm kwaad. Hij begon met schelden, bedreigde me, stuurde mij nare berichten via Whatsapp. Daar bleef het ook niet bij. Hij had als klap op de vuurpijl ook nog op zijn Facebook gezet dat ik de grootste prutsmuts van mijn dorp was en mijn vriend een matennaaier. Gelukkig verdween het bericht al snel en later kwamen de excuses ook. Ik heb ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet geaccepteerd. Een paar dagen later hoorde ik dat mijn ex was opgepakt. Ik kon opgelucht adem halen en was ook blij dat ik zeker voor een paar weken van hem verlost was. Later toen hij weer vrij kwam, begon hij ook weer berichten te sturen. Maar geen bedreigende berichten meer en ik bleef voet bij stuk houden dat ik absoluut geen toekomst (meer) zag in de relatie die ik met hem heb gehad. In Oktober/November hoorde ik dat mijn ex een vriendin had gekregen en toen kon ik pas echt relaxen en alles voor mezelf een plekje geven.

Gelukkig is Gianni aan m'n zijde gebleven en heeft me enorm veel gesteund ondanks dat het echt niet makkelijk was en onze relatie zelfs ook op het spel heeft gestaan. Ik ben echt enorm blij met hem en we zijn we zijn nu bijna 10 maanden samen. Gianni is echt een upgrade voor mij geweest. Hij is niet alleen mijn vriend, maar ook mijn beste vriend.

Sterkte voor jullie allemaal! :(:)

Voor degene die nieuwsgierig zijn waarom mijn ex is opgepakt, graag in PB

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:27

wel fijn dat je zo voet bij stuk hebt kunnen houden Menyanthes, respect! en fijn dat je dan zo wordt 'beloond' met een fantastische nieuwe vriend. geniet er maar van ;)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:46

veKing schreef:
wel fijn dat je zo voet bij stuk hebt kunnen houden Menyanthes, respect! en fijn dat je dan zo wordt 'beloond' met een fantastische nieuwe vriend. geniet er maar van ;)

Dankjewel veKing! :D
Het was niet makkelijk, maar ik ben echt enorm blij dat het allemaal wel een goede afloop heeft gehad en dat mijn vriend mij zo enorm heeft geholpen en heeft gesteund!

Ik wil alle dames met dit bijltje hakken op het moment nogmaals veel sterkte wensen en een hart onder de riem steken. Er is licht aan het eind van de donkere tunnel :(:)

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:10

Nou dames ik ben weer terug van Turkije sinds woensdagochtend. Heb hem daar enkel via sms gehoord... Hij heeft geen 1 keer gebeld ... Als ik weg was had hij wel energie om leuke dingen te doen met zen beste vriend maar vlak voor ik vertrok niet... Hij had ook nog een delletje toegevoegd op zen fb die hij niet kende en waarvan hij niet wist vanwaar ze kwam... Hij wist perfect wanneer ik landde om 1 u snachts maar was er niet ( volgens hem is dat midden in de nacht en hij woont op nog geen10 minuten van Brussels airport...

Woensdagavond ( zen vrije avond) zat hij liever op zen playstaion te spelen dan naar mij te komen) en ik stuurde sinds de vakantie amper nog berichten... Hij vroeg donderdag tweemaal of ik even wilde komen dag zeggen maar dat heb ik afgewimpeld... Ik wil hem niet zien om me de pijn te besparen... En donderdag kwam de vraag al of ik misschien iemand anders had leren kennen !!!
Omdat ik zo stil was, nooit zelf stuurde... Enz...

En dan dacht ik echt wat krijgen we nu: jij schuift me een maand aan de kant en wil me niet zien, zet me je huis uit... En ik mag niet achterdochtig zijn en nu ik je op afstand hou begin jij binnen de week al zo te doen...!!

En vrijdagnacht is de bom gebarsten... Ik kwam terug van de minions en hij was nog online... Ik stuurde hem amai nog zo laat wakker.. En het ene woord bracht het andere mee en toen is de bom gebarsten bij me... Plots vond hij na 2 weken men telefoonnummer terug.. En belde hij...

Ik heb hem gezegd dat ik niet meer verder wilde en dat hij zich maar moest gaan amuseren met die nieuwe fb-del... Dat ik woedend was omdat hij er nooit was en ook niet op de luchthaven( was midden id nacht volgens meneer ( 1u snachts)maar vrijdag was hij ook nog wakker op dat tijdstip.... En dat ik zo happy was op verlof en dat ik nu tg down was.. En dat dat door hem kwam en dat hij de negatieve factor is in mijn leven...

En toen kwam hij af met in heb je nooit bedrogrn en wil je zien en ik wil je nog dingen zeggen.. En bla bla bla... Hoe geweldig we het hadden in het begin dat hij dat nooit ging vergeten...

En nu doet hij alsof er niks aan de hand is, stuurt hij nog steeds liefje en hunny enzo....

Ik word er gek van...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:36

Oké .. dat arme meisje die je niet eens kent krijgt nu de naam 'fb-del', wauw ...

Je wilt hem totaal niet zien en jezelf de tijd besparen maar je blijft wel steeds aan hem trekken? Voordat je op vakantie ging was het van dat je er klaar mee was en dat je hoopte dat je het los kon laten, maar je hebt je hele vakantie aan hem zitten trekken en als hij dan toegeeft moet ie weer oplazeren.

Wauw .... zet het alsjeblieft voor je zelf op een rijtje zeg ... Je word gek van jezelf ja! Niet van hem ....

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:58

xDenies schreef:
Oké .. dat arme meisje die je niet eens kent krijgt nu de naam 'fb-del', wauw ...

Je wilt hem totaal niet zien en jezelf de tijd besparen maar je blijft wel steeds aan hem trekken? Voordat je op vakantie ging was het van dat je er klaar mee was en dat je hoopte dat je het los kon laten, maar je hebt je hele vakantie aan hem zitten trekken en als hij dan toegeeft moet ie weer oplazeren.

Wauw .... zet het alsjeblieft voor je zelf op een rijtje zeg ... Je word gek van jezelf ja! Niet van hem ....

Dit ja... Eerst doet ie maar niets en dan wil hij je zien is het ook niet goed.

Tevens is het ook zo vreemd niet dat hij je snachts niet staat op te wachten op het vliegveld hoor. Al woont hij er een halve minuut vandaan..

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:04

En waarom is dat niet vreemd? Als hij uberhaupt iets om me gaf had hij me wel opgehaald...

Ik trek er niet aan, heb hem heel
De vakantie links laten liggen... Zoals hij al zo lang met mij doet...

En dat arme meisje ... Ik ken ze niet maarheb wel haar foto's gezien dames en die zeggen veel

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:11

Jullie zijn toch uit elkaar? Waarom móet hij je dan ophalen?

Je trekt wel aan hem, en zolang je dat niet in zal zien ga je deze cyclus continu rond.

En inderdaad, stel dat 'arme meisje' ziet foto's van jou en zal exact het zelfde over jou zeggen? Of die zal denken 'god heb je die irritante ex weer'.
Je kent elkaar niet, prima als je oordeelt ... maar dan wel een beetje netjes zeg.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:13

Ik snap jou serieus niet, WildThing. Je schrijft steeds dat je klaar met hem bent, hij niet goed voor je was etc. Het is uit en je verwacht dat hij er weer voor je is en je komt ophalen? Waarom?
Laat hem los. He's just not into you, anders had hij wel moeite gedaan (tenzij hij misschien jeuk heeft). En om iemand FB-del te noemen vind ik ontzettend laag bij de grond. Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over haar..
Echt, ga verder met je leven. Dit is het toch niet waard?

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:14

Hey mag ik met hier melden , zit met mezelf in de knoop

Mijn vriend en ik zijn nu 5jaar en half samen en wonen al 1jaar samen.
Iedereen zegt altijd hoe verliefd hij lijkt en hij doet veel voor mij gelukkig te maken en al het goede dat je kan wensen. Maar de laatste tijd beginnen meer en meer van zijn karaktertrekken te storen (varken uithangen, altijd moeten opvallen). dan vorige week was hij dronken en als hij gedronken heeft maakt hij altijd verwijten naar mij toe dat niet waar zijn en heb ik ontdekt dat op de 7de Juli zijn maandloon er al doorzat. Nu denk ik ineens heel erg aan de toekomst en of ik zo'n man wil voor de rest van mijn leven ivm samen ooit een huis kopen enz. Sinds 3dagen is hij uit het appartement gegaan en naar vrienden naar zee gegaan om mij ruimte en tijd te geven... en ik weet absoluut niet wat ik moet doen.

Ik ken bijna niets anders in mijn leven (ben ermee samen sinds mijn 16) en ik hou nog van hem en mis hem wel maar denk dat het geen goede redenen zijn om samen te blijven. Ben ook bang dat ik nooit meer iemand ga vinden die mij zo graag ziet en op handen draagt .. Ik weet het gewoon echt niet meer :(

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:15

Haha dank je dames ☺️... Ik zal men mond maar houden

We waren nog niet uit elkaar voor de vakantie... Pas sinds vrijdag...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:18

WildThing schreef:

Lees je eigen berichten eens terug ... dan snap je wellicht waarom onze reacties zo zijn. Ik heb namelijk al zo'n zes keer gelezen dat je er klaar mee bent. En dan in exact je zelfde bericht zeg je weer dat hij te weinig doet ....

Snap het helemaal geen .. piep .. meer van.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:21

xLaraaj schreef:
Hey mag ik met hier melden , zit met mezelf in de knoop

Mijn vriend en ik zijn nu 5jaar en half samen en wonen al 1jaar samen.
Iedereen zegt altijd hoe verliefd hij lijkt en hij doet veel voor mij gelukkig te maken en al het goede dat je kan wensen. Maar de laatste tijd beginnen meer en meer van zijn karaktertrekken te storen (varken uithangen, altijd moeten opvallen). dan vorige week was hij dronken en als hij gedronken heeft maakt hij altijd verwijten naar mij toe dat niet waar zijn en heb ik ontdekt dat op de 7de Juli zijn maandloon er al doorzat. Nu denk ik ineens heel erg aan de toekomst en of ik zo'n man wil voor de rest van mijn leven ivm samen ooit een huis kopen enz. Sinds 3dagen is hij uit het appartement gegaan en naar vrienden naar zee gegaan om mij ruimte en tijd te geven... en ik weet absoluut niet wat ik moet doen.

Ik ken bijna niets anders in mijn leven (ben ermee samen sinds mijn 16) en ik hou nog van hem en mis hem wel maar denk dat het geen goede redenen zijn om samen te blijven. Ben ook bang dat ik nooit meer iemand ga vinden die mij zo graag ziet en op handen draagt .. Ik weet het gewoon echt niet meer :(

Lieve meid, als jij er niet meer mee kan leven (ik ken dat gevoel) ondanks dat je diep binnen in nog wel iets van houden van voelt .. en ondanks dat de hele wereld zegt dat jullie zo leuk samen zijn ... als het niet goed voelt .. dan moet je er mee stoppen.

En als jij denkt dat je je niet meer gaat irriteren aan bepaalde dingen, of praat er eerst met hem over, dan moet je er vol v oor gaan om dat gevoel gewoon weer terug te krijgen!

Maar als je er zelf geen goed gevoel meer in hebt ... dan moet je het gewoon loslaten en verder gaan :)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:22

xDenies schreef:
WildThing schreef:

Lees je eigen berichten eens terug ... dan snap je wellicht waarom onze reacties zo zijn. Ik heb namelijk al zo'n zes keer gelezen dat je er klaar mee bent. En dan in exact je zelfde bericht zeg je weer dat hij te weinig doet ....

Snap het helemaal geen .. piep .. meer van.

Is dat zo vreemd? Rede vs gevoel of zo. Haar verstand zegt dat ze er klaar mee is, maar eigenlijk hoopt ze nog dat het goed komt en dat hij wel moeite wil doen?