Cioccolato schreef:Jammer Denise!
Ja .. als ik al vrij snel op m'n vingers getikt word als in zijn ogen mijn reactie niet enthousiast genoeg is .... dan houd het voor mij al snel op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:Ik zou een gesprek voeren en toch aangeven dat je er erg tegen aan loopt.. om gelijk hem voor de keuze te zetten ja.. lastig in te schatten. Ik zou het zelf wel doen denk ik, subtiel met een gesprek beginnen en toch die kant op werken..
Jammer Denise!
veKing schreef:nou ik meld me ook, volgens mij heb ik het net uitgemaakt. ik mocht geen dromen hebben van hem (want dan vergat ik rekening te houden met hem in mijn wereldreis-dromen) en zelf zat hij al 3 jaar thuis omdat een opleiding volgen of werken te zwaar was vond ie zelf (geen medisch excuus oid, gewoon ongemotiveerd en ongedisciplineerd) anderhalf jaar geprobeerd om hem te steunen weer een opleiding of werk te beginnen maar ik ga dr ondertussen zelf mentaal aan onderdoor (ik kwam/kom zelf uit een depressie)
veKing schreef:wel fijn dat je zo voet bij stuk hebt kunnen houden Menyanthes, respect! en fijn dat je dan zo wordt 'beloond' met een fantastische nieuwe vriend. geniet er maar van
xDenies schreef:Oké .. dat arme meisje die je niet eens kent krijgt nu de naam 'fb-del', wauw ...
Je wilt hem totaal niet zien en jezelf de tijd besparen maar je blijft wel steeds aan hem trekken? Voordat je op vakantie ging was het van dat je er klaar mee was en dat je hoopte dat je het los kon laten, maar je hebt je hele vakantie aan hem zitten trekken en als hij dan toegeeft moet ie weer oplazeren.
Wauw .... zet het alsjeblieft voor je zelf op een rijtje zeg ... Je word gek van jezelf ja! Niet van hem ....
WildThing schreef:Haha dank je dames ☺️... Ik zal men mond maar houden
We waren nog niet uit elkaar voor de vakantie... Pas sinds vrijdag...
xLaraaj schreef:Hey mag ik met hier melden , zit met mezelf in de knoop
Mijn vriend en ik zijn nu 5jaar en half samen en wonen al 1jaar samen.
Iedereen zegt altijd hoe verliefd hij lijkt en hij doet veel voor mij gelukkig te maken en al het goede dat je kan wensen. Maar de laatste tijd beginnen meer en meer van zijn karaktertrekken te storen (varken uithangen, altijd moeten opvallen). dan vorige week was hij dronken en als hij gedronken heeft maakt hij altijd verwijten naar mij toe dat niet waar zijn en heb ik ontdekt dat op de 7de Juli zijn maandloon er al doorzat. Nu denk ik ineens heel erg aan de toekomst en of ik zo'n man wil voor de rest van mijn leven ivm samen ooit een huis kopen enz. Sinds 3dagen is hij uit het appartement gegaan en naar vrienden naar zee gegaan om mij ruimte en tijd te geven... en ik weet absoluut niet wat ik moet doen.
Ik ken bijna niets anders in mijn leven (ben ermee samen sinds mijn 16) en ik hou nog van hem en mis hem wel maar denk dat het geen goede redenen zijn om samen te blijven. Ben ook bang dat ik nooit meer iemand ga vinden die mij zo graag ziet en op handen draagt .. Ik weet het gewoon echt niet meer
xDenies schreef:WildThing schreef:Haha dank je dames ☺️... Ik zal men mond maar houden
We waren nog niet uit elkaar voor de vakantie... Pas sinds vrijdag...
Lees je eigen berichten eens terug ... dan snap je wellicht waarom onze reacties zo zijn. Ik heb namelijk al zo'n zes keer gelezen dat je er klaar mee bent. En dan in exact je zelfde bericht zeg je weer dat hij te weinig doet ....
Snap het helemaal geen .. piep .. meer van.