Ik zou juist niet voor de mint kleurige Niks gaan. Vind het maar een lastig kleurtje om te combineren en vind het model ook niks. Vind die zwarte leuker maar ook die zou ik niet voor gaan.
Haha maar jij bent geen kleurenmens Em Mintgroen is niet zo lastig te combineren! Ik heb zelf ook nog een stel hoge turquoise sneakers staan & die draag ik echt graag
Ik ben behoorlijk kwaad, laatst Dr Denim Plenty Jeans gekocht. Ik kan de aantal keren dat ik de jeans heb gedragen op een hand tellen. Bij de middel zitten nu aan een kant de naden van de jeans los, aan de andere kant zijn ze helemaal eruit gerafeld. En daar heb ik dus 50 euro voor betaald...
Ik zou voor de mint kleurige sneakers gaan en niet de zwarte, vind dat model niet zo mooi
Ah balen zeg van je broek! Ermee teruggaan kan je altijd proberen!
Vind de hoge laarzen wel leuk hoor Dewi! Ik draag mijn cognac kleurige hoge laarzen echt bijna overal bij! Verschilt ook dat ik ook niet zoveel kan varieren in schoenen, met mijn steunzolen is het erg lastig schoenen vinden, en als ik schoenen vind die passen zijn ze gelijk zo enorm duur, dat 1 paar per seizoen kopen echt de max is. Vorige week nog enkellaarsjes gekocht van over de 200€, na álle schoenenwinkels in zowel enschede als in alphen te hebben gehad, en maar 1 paar van al die winkels me pastte, dan heb ik niks te kiezen wat betreft prijs...
Gishi
Geplaatst: 05-04-15 17:30
Daar zat ik dus ook mee, want ik weet niet goed hoe ik die mintkleurige moet combineren (kleren uitkiezen is al lastig genoeg. Haha ) en die zwarte zijn eigenlijk wel mijn stijl maar ik ben dan zo bang dat er een gat in komt
LauraSaskia
Geplaatst: 05-04-15 17:36
Ik zou voor de zwarte nikes gaan ipv die mintkleurige! Er komen sneller gaten in als je bijvoorbeeld tegen de muur geleund staat met je voeten naar voren geschoven zeg maar, dat er druk staat op die stof. Mochten er nou supersnel gaten in komen kun je altijd nog teruggaan natuurlijk, maar de stof scheurt minder snel dan bij Vans denk ik.
En vette schoenen Fee, tof! Dat jasje met die ananasjes is ook leuk CCCCC
Ik ben gisteren uit mn broek gescheurd bij de knie, laatste mooie jeans die ik nog had Bij mn nieuwste jeans zit er een klein gaatje bij de naad van mn kontzak, en de andere zwarte broek heeft ook slijtgaten bij mn knieën