Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arc_En_Ciel schreef:denisesilver schreef:Die meiden die zich snijden voor zayn malik. Irriteer ik me mateloos aan
Dat is niet het enige, er zijn in 8 uur tijd 400 zelfmoorden gepleegd voor Zayn. Niet normaal gewoon.
Arc_En_Ciel schreef:denisesilver schreef:Die meiden die zich snijden voor zayn malik. Irriteer ik me mateloos aan
Dat is niet het enige, er zijn in 8 uur tijd 400 zelfmoorden gepleegd voor Zayn. Niet normaal gewoon.
Ilona_Mambo schreef:_Sabrinaa schreef:Aan een verkoopster vandaag die tegen mij en m'n vriendin zei dat we hier beter niet bij konden kijken want er waren alleen nog kleine maatjes! Wat attent!
nouja zeg...
Vandaag heb ik mij voor de zoveelste keer geërgerd aan de regen........
_Sabrinaa schreef:Aan een verkoopster vandaag die tegen mij en m'n vriendin zei dat we hier beter niet bij konden kijken want er waren alleen nog kleine maatjes! Wat attent!
Arc_En_Ciel schreef:_Sabrinaa schreef:Aan een verkoopster vandaag die tegen mij en m'n vriendin zei dat we hier beter niet bij konden kijken want er waren alleen nog kleine maatjes! Wat attent!
Buiten dat het buitengewoon onbeschoft is, ben je -als ik zo naar je foto's kijk in je profiel- niet eens dik. Sommige mensen..