Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:04

vienna1987 schreef:
Net als de post hier voor waarom deze man? Wil je niet op de eerste plaats staan? Wil je niet met volle overgaven van je gehouden worden, iedereen is dat toch waard? Het waarom vind ik ook erg belangrijk.

Niet iedereen haalt die liefde uit een monogame relatie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:04

Sgr1972 schreef:
Waarom zou ik en slotje vragen trouwens ??? Het eerdere slotje kwam niet van mij af.... en het weer opengooien ook niet.
Discussieer lekker verder.....

Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, b edrijf en kids...

Tja, en nu gaat iedereen roepen dat ie dat liegt, dat ie me het bed in banketstaaf.... nou, misschien wilde ik dat zelf wel......... hij heeft geen reden om erover te liegen... ik vind hem evengoed leuk....
Stel nou...dat ie nou eens NIET liegt ( niet dat het uitmaakt maar zie het eens van een andere kant dan van het zielige vrouwtje) En nee, de kids zijn evengoed de dupe , dat weet ik

Ooooh, dan is het goed. :roll:

Er zijn geen winnaars in deze situatie. Ik kan er met mijn pet niet bij dat je willens en wetens erin meegaat.

Wat is dat toch met chauffeurs eigenlijk, niet de eerste keer dat ik zoiets hoor. Ik zou haast aan die van mij beginnen te twijfelen :=

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:05

Sgr1972 schreef:
Waarom zou ik en slotje vragen trouwens ??? Het eerdere slotje kwam niet van mij af.... en het weer opengooien ook niet.

Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, b edrijf en kids...

Tja, en nu gaat iedereen roepen dat ie dat liegt, dat ie me het bed in banketstaaf.... nou, misschien wilde ik dat zelf wel......... hij heeft geen reden om erover te liegen... ik vind hem evengoed leuk....
Stel nou...dat ie nou eens NIET liegt ( niet dat het uitmaakt maar zie het eens van een andere kant dan van het zielige vrouwtje) En nee, de kids zijn evengoed de dupe , dat weet ik

Ja, het ligt aan zijn vrouw, tuurlijk 8)7
Je weet er zelf blijkbaar niet eens het fijne van, hoe durf je dan over die vrouw te oordelen? En wat voor excuus geeft dat ten overstaan van kinderen?

JIJ wist waar je aan begon, HIJ heeft je het eerlijk verteld. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat jij meteen met je benen wijd ging en dat kwam hem natuurlijk supergoed uit. Dus JIJ hebt maar één taak.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:05

Sabini schreef:
@TS: Ergens vind ik het wel dapper dat je dit topic opent, maar ben heel benieuwd hoe het zit dat je (al zo lang) op de tweede plaats wil staan bij iemand.
Heb je geen schuldgevoel? Of schaamte?
Houd je van hem?

Ik zou het pas dapper vinden als TS het niet anoniem had gedaan.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:06

demo_love schreef:
Sgr1972 schreef:

Ja, het ligt aan zijn vrouw, tuurlijk 8)7
Je weet er zelf blijkbaar niet eens het fijne van, hoe durf je dan over die vrouw te oordelen? En wat voor excuus geeft dat ten overstaan van kinderen?

JIJ wist waar je aan begon, HIJ heeft je het eerlijk verteld. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat jij meteen met je benen wijd ging en dat kwam hem natuurlijk supergoed uit. Dus JIJ hebt maar één taak.

Zou je zo ook reageren wanneer het je beste vriendin/een familielid is? Iets minder kan ook wel.

xSogno

Ailill schreef:
xSogno schreef:
De vraag o.a waarom geen vrijgezelle man? De vraag doet het je niks, de getraumatiseerde kinderen die hier reageren?

Ja sorry maar ik krijg sterk de indruk dat je allemaal goedkeurende reacties wilt hebben en er gezellig over wilt praten. Je hebt al een luisterend oor, alleen die keurt het blijkbaar niet helemaal goed...
Dus dan wil je nog meer.

Niet ieder kind loopt hier een trauma van op, het risico willen nemen is een ander verhaal.

Dat beweer ik nergens. Maar dat het KAN gebeuren is al erg genoeg. Blijkbaar doet haar dat niks.

Overigens de kans dat een kind hier schade van oploopt bij ontdekking lijkt me heel erg reëel. Een scheiding is vaak heel zwaar, en als een van de ouders bedrogen is door de ander, en het gezinsleven is heel leugen geweest lijkt me dat genoeg voor emotionele schade.

madelief88

Sgr1972 schreef:
Sabini... ik zie het niet als 2e plaats... waarom denkt iedereen dat.... het is gewoon een andere "plaats" al vind ik dat een raar woord, en nee ik heb geen schaamte of schuld.... hij gaat vreem en niet ik...en nee ik hou niet van hem....

En de eerdere vraag...nee ik was niet verliefd.....en ben het ook niet... eerst gewoon seks... en nu een heel goede vriend, een maatje waar ik ook seks mee heb.

Dan blijf ik in een cirkeltje want dan is er dus echt geen reden om voor deze man te kiezen behalve gemak. Er zijn nl genoeg vrijgezelle mannen met wie je deze klik, die niet bijzonder genoeg is voor een verliefdheid blijkbaar, ook kan hebben. Dus zoek zo'n man, wat weerhoudt je daarvan?

listiglistje

Ts weet je trouwens of je zijn enige affaire bent, aangezien hij chauffeur is,
heel het land door rijdt en maar 1 x per week of 1 x per 2 weken bij jou langskomt?

Geen banketstaaf vraag hoor/bedoeld hoor (puur interesse), maar hoe sta je ertegen over als er nog andere affaires naast jou blijken te zijn?
Is het dan nog puur de sex en heb je er geen moeite mee dat hij nog andere sexrelaties er op na houdt.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:07

dat vind ik wel weer erg makkelijk gesteld daar van uit gaan dan kan je ook in de openheid treden!

Waarom zoek jij dan sex en geen liefde!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:08

xSogno schreef:
Ailill schreef:
Niet ieder kind loopt hier een trauma van op, het risico willen nemen is een ander verhaal.

Dat beweer ik nergens. Maar dat het KAN gebeuren is al erg genoeg. Blijkbaar doet haar dat niks.

Overigens de kans dat een kind hier schade van oploopt bij ontdekking lijkt me heel erg reëel. Een scheiding is vaak heel zwaar, en als een van de ouders bedrogen is door de ander, en het gezinsleven is heel leugen geweest lijkt me dat genoeg voor emotionele schade.

Je suggereert het anders wel.

Een scheiding kán zwaar zijn, absoluut waar. Al kan dit - in mijn optiek, meerdere oorzaken hebben, niet alleen vreemdgaan. Veel bokkers gaan er nu al vanuit dat die kinderen een trauma op zullen lopen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:09

Ik heb ergens het idee dat de mensen die het felste reageren nog relatief jong zijn. Gok ook dat er veel mensen bij zitten die de bedrogen vrouw zijn geweest of kinderen van een man die vreemd ging zijn.

Alles in het leven is niet zo zwart/wit of goed/fout.

Misschien is de degene met wie TS vreemd gaat nu wel een betere vader. Meer ontspannen en minder gefrustreerd omdat hij bij haar een uitlaatklep vind?

Ik weet wel dat ik min vrienden niet laat vallen in zo een situatie.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:09

vienna1987 schreef:
Waarom zoek jij dan sex en geen liefde!

Nou sommige mensen hebben daar gewoonweg geen behoefte aan :) ik ben er daar ook een van...happy single :j

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:10

haha Jolien87.... zou jij dat doen !!! dan maak je pas iets stuk. Makkelijk kletsen.

Demo-Love....deze reactie bedoel ik dus... hahaha..

Afijn, de reacties blijven hetzelfde.... niks nieuws, ik zou zeggen discussieer of klets lekker verder, leef je uit, en reageer hoe je wilt.
Reacties voegen niks meer toe, alles word een herhaling.... ik heb een paar pb berichten waar ik een normaal gesprek mee heb.
Ik vertrek uit het topic.Na 33 pagina;s bijna alleen maar narigheid ( wat ik van tevoren wist hoor) ben ik er wel klaar mee.
Ik blijf niet steeds herhalen wat ik voel, wil, en niet voel en niet wil
En heb ook geen behoefte aan vervelende pb's...nare reacties kun je gewoon hier achterlaten....ik lees wel mee...

tot ziens...

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:10

Voor een volwassen vrouw van in de 40 ben je wel goedgelovig richting je lover ts ... of je wil graag geloven wat hij jou allemaal vertelt over zijn vrouw. En zoek je hier vooral bevestiging. Is je goed recht hoor, maar schiet je er nou veel mee op? Misschien is het nuttiger om je hele situatie eens rustig te bezien zonder je druk te maken over wat iedereen er hier van vindt ... dat doet er in wezen toch ook niet toe als jij je gelukkig voelt met en in deze relatie, of wel dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:10

Sgr1972, zoals ik al eerder heb gezegd keur ik het niet goed. Maar ik vind het ook niet nodig om je nu voor van alles en nog wat uit te schelden. Hij is degene die vreemd gaat, niet jij. Maar wat ik me wel afvraag. Wat ga je doen als je vandaag of morgen wel de ware jacob tegen komt waar je wel een toekomst mee wil opbouwen. Wordt je huidige , ik zeg het even oneerbiedig omdat me even geen ander woord te binnen schiet, lustobject dan vriendelijk bedankt of begin je de nieuwe relatie dan met een leugen en blijven jullie elkaar ontmoeten?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:11

Ik stel je hele andere vragen en veroordeel je helemaal niet, maar waarom geef je daar geen antwoord op?

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:12

Ehh dat vind ik terechte conclusie Alill ! Ik moet de scheiding nog mee maken waarbij kinderen geen schade hebben opgelopen!

Dit terzijde aan het onderwerp van TS

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:12

Sgr1972 schreef:
en ja hoor, ik kan mezelf pima aankijken.... ngmaals.... wellicht blijft er juist wél een huwelijk in stand hierdoor.... 1 vaste vriendin ( of neukmaatje of hoe jullie het noemen) en dan thuis gewoon man/vrouw of broer/zus... apart slapen, de zaak een huis de kids.... alles hetzelfde.... wellicht geeft een scheiding nog grotere oliebol.... of grotere ??? er nu geen oliebol...

Hiemee geef je méér inzicht in de situatie dan je wilde.. :)

Mijn vrouw begrijpt me niet... het huis, de kids, de zaak, geen seks meer.. och, hoe vaak zijn deze woorden al niet gesproken. Dan heb je wel een willig vrouwtje nodig dat alles zo goed begrijpt en zichzelf wijsmaakt dat zij profiteert van 'het goede doel', hem niet permanent wil.

Maar ... Ah.. dus eigenlijk doe je gewoon maatschappelijk werk en red je de relatie van je maatje. Totdat mevrouw er achter komt natuurlijk. Of jij misschien opeens ook niet meer voldoet. Of jij hém nodig hebt. Dan geeft je lover niet thuis.

En om je vraag te beantwoorden: Stel dat hij niet liegt..? Dat is niet relevant - als hij het zo slecht heeft moet hij een held zijn en z'n oliebol thuis opruimen. Praten met z'n echtgenote, uitspreken en als 't niet anders kan: kappen. Scheiden. Kan hij legaal bij jou uithuilen en wellicht plaats je dan over een jaartje een topic dat je voor de 4e keer aan de kant gezet bent omdat je vriend een ander heeft die hem nóg beter begrijpt dan jij.

Succes meid, maar ik zou toch maar 's goed nadenken waarom jij jezelf zo weinig waard vindt dat je niet liever voor een volwaardige en volwassen relatie opteert.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:13

Misschien wat leuke nieuwtjes/ feitjes.

Mensen zijn niet monogaam, alleen voor een periode. Gaat t uit of gaat er iemand dood, pakken wij een ander.
Mannen gaan t vaakst vreemd als vrouw zwanger is, dikke buik, pijntjes, niet aantrekkelijk en geen seks.
Vrouwen gaan t vaakst vreemd tijdens hun ovulatie. Dan zoeken zij een sterke Tarzan.
Gehuwde mannen gaan sneller vreemd dan ongehuwd. Gehuwde mannen zoeken op een gegeven moment bevestiging. Zij zijn er ook nog.

Ik ga er niet van uit dat deze vrouw al 2,5 jaar zwanger is, maar die overweging kan wel.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:13

Sgr1972 schreef:
haha Jolien87.... zou jij dat doen !!! dan maak je pas iets stuk. Makkelijk kletsen.

Demo-Love....deze reactie bedoel ik dus... hahaha..

Afijn, de reacties blijven hetzelfde.... niks nieuws, ik zou zeggen discussieer of klets lekker verder, leef je uit, en reageer hoe je wilt.
Reacties voegen niks meer toe, alles word een herhaling.... ik heb een paar pb berichten waar ik een normaal gesprek mee heb.
Ik vertrek uit het topic.Na 33 pagina;s bijna alleen maar narigheid ( wat ik van tevoren wist hoor) ben ik er wel klaar mee.
Ik blijf niet steeds herhalen wat ik voel, wil, en niet voel en niet wil
En heb ook geen behoefte aan vervelende pb's...nare reacties kun je gewoon hier achterlaten....ik lees wel mee...

tot ziens...

Ik zeg niet dat je er goed aan doet om het met je openbare bokt-account op te biechten, dan loop je namelijk denk ik het gevaar op brandende fakkels en hooivorken op de stoep. Maar anoniem iets opbiechten valt bij mij niet onder de noemer 'dapper'. Je hebt je verhaal gedaan, hebt even kunnen filteren en vervolgens ga je verder waar je mee bezig bent.

Tot ziens...

P.s. ik zou dat inderdaad nooit doen, aangezien ik überhaupt niet het bed zou induiken met een getrouwde man. Dus is het ook niet nodig voor mij om een dergelijk topic te openen.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 14-01-15 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:15

listiglistje schreef:
Ik stel je hele andere vragen en veroordeel je helemaal niet, maar waarom geef je daar geen antwoord op?

Inderdaad, ergens vind ik de antwoorden zelfs steeds extremer worden.
Nu zou het misschien een arme man zijn, die gevangen genomen zit in een relatie met een extreem luie, parasiterende vrouw, waar hij niet in de buurt van de vijf meter mag komen.

Moet eerlijk zeggen dat het erg gesteld is met de Nederland-Belgische vrouwen, want dit is niet het eerste verhaal dat ik hoor. Ik begin blij te zijn dat ik geen man ben..

Gelukkig ben jij er nog om de relatie te redden, al zal de vrouw van de man er in kwestie anders over denken vrees ik.
Laatst bijgewerkt door Furrow op 14-01-15 00:17, in het totaal 2 keer bewerkt

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:17

Wellicht dat je niet werkelijk een kille, medogenloze heks bent, je gedraagt je wel als een kille medogenloze heks. Daar kan je smoesjes tegenaan gooien tot je een ons weegt. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je het geen probleem vind om iemand die jouw nooit iets heeft aangedaan actief en passief op een hele kwetsende manier voor het lapje te houden omdat je iemand "wel leuk" vind. Je zegt dat je vooral hard hoopt dat het niet uit komt, zou je je dan wel slecht voelen? Voel je je dan schuldig omdat je iets mis hebt gedaan of omdat je betrapt zou zijn?

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:18

Ik zie pas vandaag dit topic langs komen.
Nee ik keur dit ook niet goed.
Maar wat je doet moet jezelf weten.
Als je goed na denkt wat jij hebt mee gemaakt met jou relaties dat ze vreemd zijn gegaan vond je het vast ook verschrikkelijk.
Maar eigenlijk doe je nu het zelfde.
Maar haar man is helemaal verkeerd bezig.
voor jou heeft hij ook al een relatie gehad. Dan moet hij weg gaan bij zijn vrouw.

Ik zal zelf nooit met een man gaan die een relatie of getrouwd is.
Hoe verliefd ik ook zal zijn dan heb je gewoon pech
Laatst bijgewerkt door ralphtdw op 14-01-15 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:20

Sgr1972 schreef:

Dat maakt het niet minder erg dat hij haar bedriegt en jij daaraan mee doet. Als je geen seks meer krijgt, ga je daarover praten en een oplossing zoeken. Niet laf een ander neuken.

gr_roos schreef:
Geryon schreef:
Mensen die het oke vinden of je begrijpen, zijn even erg :+

Wat een in en in trieste cq domme opmerking. Nooit van vrijheid van meningsuiting gehoord?
Oorlogen, terroristische aanslagen komen voort uit het opdringen van "jouw" mening en anders denkenden moeten worden gestraft/uitgeroeid.

Accepteer dat er mensen zijn die hier anders over denken. Er zijn zat landen ter wereld waar bigamie de normaalste zaak vd wereld is, niet dat ik daar op zit te wachten, maar beetje milder uit drukken kan ook.

Andersom vind ik dat net zo goed. Waar is die vrijheid van meningsuiting ook alweer? :') En waarom haal je in vredesnaam 'bigamie' erbij? Dat is gewoon meerdere partners hebben volgens mij, iets heel anders dan dit vieze vreemdgaan.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:20

Orchidee: afspraak is wanneer ik een ander tegenkom, of hij... dat we er dan me stoppen...

En uiteraard, de reacties over de goedgelovige TS en de leugenachtige MAN zijn er al.... haha.
En de reacties worden anders idd, ik heb geprobeerd het allemaal keurig en netjes en oppervlakkig te houden om herkenning te vermijden....en om duidelijker te zijn geef ik meer prijs, óók niet goed

Maar goed....we schieten dus niet op...
Laatst bijgewerkt door Sgr1972 op 14-01-15 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt