Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:Ik kom even uit de meeleesmodus! Heb voor de liefhebber nog een aantal Jan van Haasteren puzzels liggen. Voornamelijk 1000 stukjes, mogen weg voor een klein prijsje! Zou vanavond even moeten kijken welke precies allemaal. Zijn overigens allemaal nog compleet!!
IMAY1990 schreef:Naath86 schreef:Ik kom even uit de meeleesmodus! Heb voor de liefhebber nog een aantal Jan van Haasteren puzzels liggen. Voornamelijk 1000 stukjes, mogen weg voor een klein prijsje! Zou vanavond even moeten kijken welke precies allemaal. Zijn overigens allemaal nog compleet!!
Ik heb eventueel wel interesse. Ik ben net verhuisd en heb precies 1 puzzel en daar ben ik nu mee bezig...
Valerie93 schreef:Iloveiswan schreef:Ja ik maak ook thats life puzzels. heb er alleen nog maar 2 of 3 van. Maar die zijn ook erg leuk
Klopt! Heb er nu 3 te koop maar krijg geen reacties.. Had zoiets van er zullen toch wel mensen zijn die ze maken
Naath86 schreef:Ik kom even uit de meeleesmodus! Heb voor de liefhebber nog een aantal Jan van Haasteren puzzels liggen. Voornamelijk 1000 stukjes, mogen weg voor een klein prijsje! Zou vanavond even moeten kijken welke precies allemaal. Zijn overigens allemaal nog compleet!!