Ik zoek ook weer iemand waarbij ik mn verhaal even mag doen en die zn mening wil geven en eventuele tips. Gaat over twijfels wat betreft mijn scharrel/vriend.
Iemand waarbij ik even wat frustratie kwijt mag en die misschien kan helpen met wat tips en ideeën. Gaat over ziek zijn, onbegrip en niet goed in vel zitten.
Ik heb iemand nodig die (veel) levenservaring heeft, waar ik even mijn verhaal kwijt kan over werk, en evt thuisstudie. Iemand die mij eerlijk advies geeft en waar ik echt wat aan heb.
iirrssjjee
Geplaatst: 20-06-16 10:46
iirrssjjee schreef:
Ik heb iemand nodig die (veel) levenservaring heeft, waar ik even mijn verhaal kwijt kan over werk, en evt thuisstudie. Iemand die mij eerlijk advies geeft en waar ik echt wat aan heb.
Ik ben voorzien!
Debbels
Geplaatst: 21-06-16 09:14
Ik zoek iemand waarbij ik m'n verhaal even kwijt kan.
Spoiler: Gaat over narcisme. Dit topic kan niet gelezen worden door iemand zonder account toch?
Ik zoek iemand die even wil luisteren / helpen met een situatie over mijn vriend. Gaat over ziekte en drukte etc en ik die geen idee heb wat ik moet doen
Neverland
Geplaatst: 26-06-16 21:18
Neverland schreef:
Ik zoek iemand die even wil luisteren / helpen met een situatie over mijn vriend. Gaat over ziekte en drukte etc en ik die geen idee heb wat ik moet doen
Voorzien
Mischa
Geplaatst: 27-06-16 18:59
Is er iemand die mijn situatie betreft werk wil aanhoren? Het zou ook mooi zijn als je eventueel wat argumenten kan geven die ik kan gebruiken. Dit betreft geen schandaal oid, maar 't is wel een issue voor mij.
Mischa
Geplaatst: 27-06-16 22:19
Mischa schreef:
Is er iemand die mijn situatie betreft werk wil aanhoren? Het zou ook mooi zijn als je eventueel wat argumenten kan geven die ik kan gebruiken. Dit betreft geen schandaal oid, maar 't is wel een issue voor mij.
Ik ben voorzien, bedankt
Valerie93
Geplaatst: 30-06-16 17:40
Na een tijdje twijfelen.
Ik zoek iemand 21+ die mij totaal niet kent, die het niet erg vind om een lang verhaal te krijgen. Ik heb geen vrienden waar ik dit kwijt kom. Maar wel iemand die een beetje open minded is.
Ik loop helemaal vast mbt terugkomen op school. Van kastje naar de muur, rijksoverheid nummer gebeld, 3 scholen, klachten commissies. JOB. Is er iemand die mij hier mee verder kan helpen, ik ben te gefrustreerd en boos om nog een objectief gesprek te voeren.