Jolien87 schreef:Je had kunnen reageren met: "Die zijn allebei al bezet". (mits ze nog bij elkaar zijn natuurlijk)

Tien punten voor jou, geniaal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ahahah mijn laaste date fail (2wkn terug)was dat we eigelijk samen een drankje zouden gaan doe waar uiteindelijk zijn hele vriendengroep opeens naast ons stond hihhi hierna zijn we de 11de van de 11e wel met zn alle opstap gegaan in maastricht en hebben we lekker uitgebreid staan lebberen op het vrijthof hahahaha *awkward*
"leer eerst maar eens zoenen"
. Vrouw is de hele avond zoet geweest
.
Rampshellie schreef:Ooh ik was ooit aan het stappen met familie van mijn oude stage. Ik had het daar ooit een avondje heel gezellig gehad met zo'n koeienboer maar voor mij was dat 1 avond. Helaas kwam ik 'm tegen en kwam niet van hem af, had ik gezegd dat 1 van die vrouwen mijn moeder was. Vrouw is de hele avond zoet geweest
.
Quir schreef:Rampshellie schreef:Ooh ik was ooit aan het stappen met familie van mijn oude stage. Ik had het daar ooit een avondje heel gezellig gehad met zo'n koeienboer maar voor mij was dat 1 avond. Helaas kwam ik 'm tegen en kwam niet van hem af, had ik gezegd dat 1 van die vrouwen mijn moeder was. Vrouw is de hele avond zoet geweest
.
Ohhh dat weet ik nog! Hahahaha.
. Goeie ouwe tijd! pandour4evuh schreef:Doubtless schreef:"leer eerst maar eens zoenen"
Hij zoog eerst mijn lippen in zijn mond, daarna beet hij deze vast en vervolgens duwde hij zijn tong naar binnen.
Maak je maar een voorstelling, was niet heel prettig
![]()

Toch bleef hij maar volhouden dat hij zeker wist dat hij de goede had want zo'n leuk meisje vergeet je niet snel! Ja hoor, daaaaag! Verwijderd en geblokkeerd.
Liezja schreef:Niet echt een date fail maar ik kreeg ook een keertje een vriendschapsverzoek van een onbekende jongen, al snel volgde er een berichtje of ik nog wist van "die ene nacht" in Den Bosch. Nou, hartstikke leuk maar ik ben nog nooit in Den Bosch geweest.Toch bleef hij maar volhouden dat hij zeker wist dat hij de goede had want zo'n leuk meisje vergeet je niet snel! Ja hoor, daaaaag! Verwijderd en geblokkeerd.