Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Er zijn een paar mensen, als de situatie zich daartoe acht, die van mij wel een knuffel kunnen krijgen of van wie ik dat eventueel nog kan verdragen. Maar dat groepje is erg klein én dan moet het al heel erg zijn. Net als Ayasha sta ik enorm op mijn persoonlijke ruimte. Daarom ga ik ook niet zo graag uit, ik heb een bloedhekel aan het gestamp, geduw en steeds maar mensen die tegen je aan schuren.
Yv_ schreef:Maar wat is er erg om vriendschappelijk opgetild te worden en samen in het zwembad te plonzen?
Wij doen niet anders als het strandweer is hier. Dat heeft toch niks met seks of ongewenste dingen te maken? Gewoon lang leve de lol..
Ayasha schreef:Omdat het 1. niet gewenst is. Ik wil gewoon niet opgepakt worden door een ander of zo dicht tegen een ander getrokken worden. En 2 ik bang ben om mijn hoofd ergens tegen te stoten (wat de bewuste vriendin bijna overkwam.)
Sammy_xxs schreef:Oh ik hou er ook echt niet van als mensen mij aanraken, vind een hand geven al verschrikkelijken 3 zoenen bij aankomst of vertrek wil ik al helemaal niet doen.
Soms moet het wel op verjaardagen ofzo...dan doe ik het wel echt met tegenzin. Mijn vriendinnen hoeven van mij echt geen zoen te verwachten, gewoon een blije hallo en een blije dag is al genoeg vind ikMaar de meeste mensen weten dat ook dus hebben daar ook wel respect voor.
En vreemdemannen hoeven ook echt totaal niet in mijn buurt te komen, vind het al verschrikkelijk als ze tegen me gaan praten, dan loop ik altijd keihard door zonder opzij of achterom te kijken![]()
Maar ik ben ook wel een raar persoon soms