Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Anoniem

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:46

Ja! :j

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:50

Varekaj schreef:
Er zijn een paar mensen, als de situatie zich daartoe acht, die van mij wel een knuffel kunnen krijgen of van wie ik dat eventueel nog kan verdragen. Maar dat groepje is erg klein én dan moet het al heel erg zijn. Net als Ayasha sta ik enorm op mijn persoonlijke ruimte. Daarom ga ik ook niet zo graag uit, ik heb een bloedhekel aan het gestamp, geduw en steeds maar mensen die tegen je aan schuren.

Ok ben zo blij dat ik dus niet de enige ben die hier zo over denkt :D

Om op de beginpost van TS te komen, ik vind het vrij belachelijk dat je je zou vergelijken met onderzoeken en het resultaat dat eruit komt. Gewoon genieten van je relatie en de weinige tijd die je hebt genieten van elkaar, op welke manier dan ook.

Ik woon een jaar samen met mijn vriend en wij hebben een afspraak om elke dag minstens 30min even tijd te nemen voor gewoon elkaar, geen huishouden, geen dieren, gewoon 30min enkel pauzeknop indrukken. Hoe je die tijd dan invult hangt van de vermoeidheid af := Maar soms kan 30min samen halfdood in de zetel liggen ook enorm deugd doen, zeker als je zo'n poedersuiker dag achter de rug hebt.
Zeg niet dat het elke dag lukt om echt elke dag even de pauzeknop in te drukken als we beide thuis zijn van werk, maar we proberen echt wel elke dag erop te letten. Anders begin je naast elkaar te leven, zeker als je allebei een druk leven hebt en amper thuis bent.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:36

Denk dat er wel meer zo denken alleen dachten sommige vrienden van mijn man in den beginne dat ik niet zo zou zijn. Dat heeft een paar hele vuile blikken en opmerkingen op geleverd en inmiddels weten ze dat ze hun handjes thuis moeten houden. Nee, ook met gek doen wil ik geen arm rond mijn schouder. Nu ben ik nu wel nóg extremer geworden. Laatst sprong een van de vrienden met de vrouw van een ander in het zwembad om te pesten, waarop er naar mij gekeken werd omdat één van de kinderen zei "Kath is nog niet in het zwembad geweest" waarop de beste vriend van mijn man nog voor ik kon reageren zei "nee en Kath laten we ook met rust. :j" zegt die kleine "maar waarom dan?" waarop Stefan "Omdat ze dat niet leuk vind." en mijn man heel droog: "en omdat ze bang zijn voor hun mannelijkheid." _O-

Ik ben wel extremer geworden sinds ik weet dat ik momenteel iets minder breek-proof ben. Dat moet ik er wel bij zeggen. Voorheen werd ik niet boos als ze iets deden om te spelen, zei ik gewoon dat ik dat niet leuk vond op een rustige manier.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:43

Maar wat is er erg om vriendschappelijk opgetild te worden en samen in het zwembad te plonzen?
Wij doen niet anders als het strandweer is hier. Dat heeft toch niks met seks of ongewenste dingen te maken? Gewoon lang leve de lol..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:44

Omdat het 1. niet gewenst is. Ik wil gewoon niet opgepakt worden door een ander of zo dicht tegen een ander getrokken worden. En 2 ik bang ben om mijn hoofd ergens tegen te stoten (wat de bewuste vriendin bijna overkwam.)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:47

Ik vind dat ook verschrikkelijk. Maar ik kan ook niet tegen water in mijn ogen en op de een of andere manier krijg ik mijn neus nooit fatsoenlijk dicht onder water. Als je mij onverwacht in het water gooit verzuip ik dus half en lig ik daarna vijf minuten in mijn ogen te wrijven gek van de pijn en jeuk, ik wil dat dus ook zéker niet hebben :D :D :') . Ik hou over het algemeen ook niet van zo'n ruwe onverwachte dingen aan mijn lijf. Ik heb er ook een bloedhekel aan als mijn vriend mij kietelt :+ .

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:47

Oh okee op die manier. Ja, dat kan.
Ik heb dat niet zo. Nou moet een wildvreemde dat niet flikken, maar de mannen uit mn vriendengroep mogen het gerust doen. Maar als ik een keer nee zeg, is het ook nee en dat is gelukkig een duidelijke regel bij iedereen trouwens :). Maar zo af en toe lekker lolletjes trappen: heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:50

Yv_ schreef:
Maar wat is er erg om vriendschappelijk opgetild te worden en samen in het zwembad te plonzen?
Wij doen niet anders als het strandweer is hier. Dat heeft toch niks met seks of ongewenste dingen te maken? Gewoon lang leve de lol..

Ik vind het ook ongewenst. Daarnaast heb ik sowieso een gruwelijk hekel aan zwemmen. Ik spring alleen het water in wanneer iemand in paniek lijkt te raken. Dus alleen als het echt nodig is.

Daarnaast hou ik er sowieso niet van om zomaar aangeraakt te worden. Helemaal niet door een vreemde of iemand die ik amper ken. Stappen doe ik nauwelijks. En bij tentfeesten kan ik er redelijk tegen omdat er gewoon een fijne sfeer hangt. Maar ik doe wel mijn best om de rustige plekken vooraan te vinden.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:53

Ayasha schreef:
Omdat het 1. niet gewenst is. Ik wil gewoon niet opgepakt worden door een ander of zo dicht tegen een ander getrokken worden. En 2 ik bang ben om mijn hoofd ergens tegen te stoten (wat de bewuste vriendin bijna overkwam.)

Yes ik ben niet de enige!! Op punt twee na natuurlijk. Sommige dingen vind ik gewoon privé en intiem. Niet zo heel prettig, dat houd ik liever tussen mij en mijn vriend (die ik niet heb) sommige vinden het raar dat ik zo eenkennig ben.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:54

Ik heb dat dus ook met vrienden... Nu de meesten rondom me weten dat wel en houden daar ook rekening mee. Alleen in het begin heb ik 1 persoon zijn arm rond me uit gehaald en gewoon netjes gezegd "ik heb dat liever niet." en toen wist iedereen het. :)

Van mijn man kan ik wat ruwer spelen wel hebben omdat hij weet waar hij rekening mee moet houden en dat ook doet. Maar als "buitenstaander", zij weten het ook, maar dan "vergeet" je het sneller. Manlief en ik zijn er "dagelijks" mee bezig. Dan vergeet je niet waar je rekening mee moet houden, maar als vrienden, hoe bezorgd en goed ze ook zijn, als je er niet mee "leeft" dan raak je het in die paar seconden spelen al snel uit het oog en ik zal daar niet dood van gaan, maar het doet wel vreselijk veel pijn. :+ en dat wil ik mezelf niet aan doen, maar ook hun niet, want ook al is het een ongeluk en besef ik dat heus ook wel (ja ook als ik die pijn heb besef ik dat dan heus wel) toch gaan ze zich schuldig voelen. :+ Dat zou nogal een domper op de sfeer zijn. :D

Maar verder houd ik dus in het algemeen niet van aanrakingen van een ander. Op stap sta ik altijd zo dat ik of een redelijke persoonlijke ruimte heb, of ik sta tegen mijn man op. :') Maar ik ga ook alleen maar op stap als ik er "echt niet onderuit kom". :') houd het toch maar tot 12 uur vol (en dan heb ik goed m'n best gedaan. :o )

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:00

Ik vind spelen prima, als nee maar gewoon ook echt NEE is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:02

Ik vind spelen ook prima, als ze maar van me af blijven verder. :D
Heb een zeer goede vrien (je kan stellen mijn beste vrienden, is ene koppel) waar ik elke keer mee zit te spelen en te gekken, maar daarvoor hoeft hij me niet aan te raken. :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:11

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:13

"een onderzoek uitgevoerd door de oprichter van datingwebsite.."
Eh ja, die resultaten zullen betrouwbaar zijn. _O- Inderdaad, straf dat er daar nog tussen zitten die zeggen niet vreemd te gaan. :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:15

:') dat artikel, dat kan je toch niet serieus nemen :')

Ik moet idd ook niks hebben van vreemden die in mijn persoonlijke ruimte komen. Moet er niet aan denken, met een vreemde kerel :=

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:35

Oh ik hou er ook echt niet van als mensen mij aanraken, vind een hand geven al verschrikkelijk :') en 3 zoenen bij aankomst of vertrek wil ik al helemaal niet doen.
Soms moet het wel op verjaardagen ofzo...dan doe ik het wel echt met tegenzin. Mijn vriendinnen hoeven van mij echt geen zoen te verwachten, gewoon een blije hallo en een blije dag is al genoeg vind ik :P Maar de meeste mensen weten dat ook dus hebben daar ook wel respect voor.
En vreemdemannen hoeven ook echt totaal niet in mijn buurt te komen, vind het al verschrikkelijk als ze tegen me gaan praten, dan loop ik altijd keihard door zonder opzij of achterom te kijken :')
Maar ik ben ook wel een raar persoon soms :P

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:46

palousa_boy schreef:
En die rust.. Er zijn vandaag al 2 auto's voorbij gereden dus zo rustig is het niet vandaag :P

oh arme jij :(:)

Mijn lief zie ik zondag pas weer.
:(

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:49

Sammy_xxs schreef:
Oh ik hou er ook echt niet van als mensen mij aanraken, vind een hand geven al verschrikkelijk :') en 3 zoenen bij aankomst of vertrek wil ik al helemaal niet doen.
Soms moet het wel op verjaardagen ofzo...dan doe ik het wel echt met tegenzin. Mijn vriendinnen hoeven van mij echt geen zoen te verwachten, gewoon een blije hallo en een blije dag is al genoeg vind ik :P Maar de meeste mensen weten dat ook dus hebben daar ook wel respect voor.
En vreemdemannen hoeven ook echt totaal niet in mijn buurt te komen, vind het al verschrikkelijk als ze tegen me gaan praten, dan loop ik altijd keihard door zonder opzij of achterom te kijken :')
Maar ik ben ook wel een raar persoon soms :P

Ik had dat zelfs bij mijn vriend :') we hebben pas gezoend na de eerste zoveel dates, en daarna nog weken gewoon bij elkaar geslapen en samen gedouched zonder verder te gaan dan knuffelen :Y) gelukkig is vriendlief precies hetzelfde :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:05

8nnemiek: hier hebben we ook een paar dates gehad voor hij me zoende maar op één of andere manier voelde het bij mijn man meteen "vertrouwd". Hebben toen ook de hele avond staan praten (echt, tot 12 uur 's nachts op de parking van mijn toenmalige pensionstal. _O- ) en hij heeft de hele avond zijn armen rond me gehad. Maar bij hem was dat gewoon... Meteen fijn.... :o
Samen slapen heeft niet zo lang geduurd... :') Samen naar een feestje en het was te laat om terug te rijden... Maar toen heeft ie me aangeboden dat hij wel op de zetel zou slapen, echter hij heeft een operatie aan zijn rug gehad dus dat wilde ik niet. Maar hij heeft netjes de handjes thuis gehouden. :D Alleen heeeellll voorzichtig zijn arm om me heen gelegd. :+: Mijn gentleman :+:

Daadwerkelijk intiem worden heeft wel flink wat langer geduurd... :D

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:58

Mijn persoonlijk bubble is ook iets waar ik echt een drama van kan maken.
Of je mag er in, en dan ook in principe altijd, maar de enige reden dat jij die "toestemming" hebt, is omdat ik weet dat jij mijn buien voldoende kan inschatten om te weten wanneer je beter even niet komt knuffelen of kussen.
Of je mag er NIET in, en dan kan ik ook echt heel onbeschoft reageren als iemand dat toch probeert :+

Vriendinnen een kus geven als begroeting, of de verplichte 3 kussen bij verjaardagen vind ik echt vreselijk, en als ik eraan kan ontsnappen doe ik gewoon niet mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:23

De eerste die hier het lef heeft om me ongevraagd in een zwembad te gooien, inclusief mijn vriend, die mag erna als sopraan door het leven. Vroeger was ik veel losser met dat soort grappen, tot een idioot me eens oppakkte, sprong, maar hij wist het en hield zijn adem in en bleef langer onder water dan gedacht. Ik was compleet verrast, het was diep, en ik ben nog nooit zo bang geweest dat ik niet meer op tijd boven kon raken. Sindsdien zijn dat soort grappen een NO GO.

ik ben ook altijd de party pooper :+ laat mij maar vanop een afstandje toekijken met een colaatje. Ik vertel de dag nadien wel wat jullie je allemaal niet meer herinneren :))
Intussen weet mijn vriend dat, maar het wordt ontzettend weinig op prijs gesteld door anderen. Als ik oversociaal wil doen, dan merken ze dat vanzelf wel?

Mijn schoonbroer slaat wel eens een arm om me heen om te lachen, daar kan ik nog tegen. Maar mijn schoonvader? Andere vrienden? Zelfs mijn moeder heb ik het er lastig mee, voel me dan eerder 5 ipv 30...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:32

Dat soort dingen (als het om familie of vrienden gaat) vind ik helemaal niet erg. Ik ben best fysiek ingesteld. Knuffelen, kietelen, poken is veel voorkomend bij ons

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:40

Varekaj: ik ben ook altijd ergens in de schaduw te vinden op feestjes. :+ En degene die te dicht komt naar mijn zin krijgt een heeeele boze blik. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:10

Bij goed weer zit ik in het zonnetje, maar ik ben dan ook een koulijder 1e klas 8-)

Ik ben op zich wel fysiek ingesteld naar mijn vriend toe, maar kietelen en poken moet hij toch ook geen 2x doen. Dat schiet altijd als een schokgolf door mijn lijf, nee merci. En hij weet dan vaak van geen ophouden tot ik me echt boos maak. Hij heeft ook geen kietels dus helaas kan ik geen wraak nemen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:14

Kietelen is hier alleen verboden als ik al last heb van mijn darmen en dus ook van mijn buik. :') Anders kan ik gewoon wraak nemen! }:)
Alleen is manlief een stuk sterker, zelfs als ie zijn kracht doseert.. ^) Dus moet ik toch wel vaak het onderspit delven... ^)
Maar nooit zonder slag of stoot! ~~}>