Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Er zijn een paar mensen, als de situatie zich daartoe acht, die van mij wel een knuffel kunnen krijgen of van wie ik dat eventueel nog kan verdragen. Maar dat groepje is erg klein én dan moet het al heel erg zijn. Net als Ayasha sta ik enorm op mijn persoonlijke ruimte. Daarom ga ik ook niet zo graag uit, ik heb een bloedhekel aan het gestamp, geduw en steeds maar mensen die tegen je aan schuren.
Maar soms kan 30min samen halfdood in de zetel liggen ook enorm deugd doen, zeker als je zo'n poedersuiker dag achter de rug hebt.
" zegt die kleine "maar waarom dan?" waarop Stefan "Omdat ze dat niet leuk vind." en mijn man heel droog: "en omdat ze bang zijn voor hun mannelijkheid." 
. Ik hou over het algemeen ook niet van zo'n ruwe onverwachte dingen aan mijn lijf. Ik heb er ook een bloedhekel aan als mijn vriend mij kietelt
.
. Maar zo af en toe lekker lolletjes trappen: heerlijk. Yv_ schreef:Maar wat is er erg om vriendschappelijk opgetild te worden en samen in het zwembad te plonzen?
Wij doen niet anders als het strandweer is hier. Dat heeft toch niks met seks of ongewenste dingen te maken? Gewoon lang leve de lol..
Ayasha schreef:Omdat het 1. niet gewenst is. Ik wil gewoon niet opgepakt worden door een ander of zo dicht tegen een ander getrokken worden. En 2 ik bang ben om mijn hoofd ergens tegen te stoten (wat de bewuste vriendin bijna overkwam.)
en dat wil ik mezelf niet aan doen, maar ook hun niet, want ook al is het een ongeluk en besef ik dat heus ook wel (ja ook als ik die pijn heb besef ik dat dan heus wel) toch gaan ze zich schuldig voelen.
Dat zou nogal een domper op de sfeer zijn. 
Maar ik ga ook alleen maar op stap als ik er "echt niet onderuit kom".
houd het toch maar tot 12 uur vol (en dan heb ik goed m'n best gedaan.
) 
.
.
Inderdaad, straf dat er daar nog tussen zitten die zeggen niet vreemd te gaan.
en 3 zoenen bij aankomst of vertrek wil ik al helemaal niet doen.
Maar de meeste mensen weten dat ook dus hebben daar ook wel respect voor.
Sammy_xxs schreef:Oh ik hou er ook echt niet van als mensen mij aanraken, vind een hand geven al verschrikkelijken 3 zoenen bij aankomst of vertrek wil ik al helemaal niet doen.
Soms moet het wel op verjaardagen ofzo...dan doe ik het wel echt met tegenzin. Mijn vriendinnen hoeven van mij echt geen zoen te verwachten, gewoon een blije hallo en een blije dag is al genoeg vind ikMaar de meeste mensen weten dat ook dus hebben daar ook wel respect voor.
En vreemdemannen hoeven ook echt totaal niet in mijn buurt te komen, vind het al verschrikkelijk als ze tegen me gaan praten, dan loop ik altijd keihard door zonder opzij of achterom te kijken![]()
Maar ik ben ook wel een raar persoon soms
we hebben pas gezoend na de eerste zoveel dates, en daarna nog weken gewoon bij elkaar geslapen en samen gedouched zonder verder te gaan dan knuffelen
gelukkig is vriendlief precies hetzelfde
) en hij heeft de hele avond zijn armen rond me gehad. Maar bij hem was dat gewoon... Meteen fijn....
Samen naar een feestje en het was te laat om terug te rijden... Maar toen heeft ie me aangeboden dat hij wel op de zetel zou slapen, echter hij heeft een operatie aan zijn rug gehad dus dat wilde ik niet. Maar hij heeft netjes de handjes thuis gehouden.
Alleen heeeellll voorzichtig zijn arm om me heen gelegd.
Mijn gentleman 

laat mij maar vanop een afstandje toekijken met een colaatje. Ik vertel de dag nadien wel wat jullie je allemaal niet meer herinneren 
En degene die te dicht komt naar mijn zin krijgt een heeeele boze blik.