Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HouVanUtopia schreef:nog 8 dromenlies!
studeert niet echt lekker
). En toen issie in de auto gestapt en was hij gisteren om 12 's nachts hier
Nachtlampje schreef:@dromenlies, oef dat lijkt me uiterst irritant inderdaad. Afhakken en nek omdraaien die hap![]()
Woeeeiii gisteravond zei ik over de app tegen hem dattie hier moest komen omdat we dan lekker konden knuffelen (en leuke bedsport konden beoefenen). En toen issie in de auto gestapt en was hij gisteren om 12 's nachts hier
![]()
En over 10 minuutjes gaat hij weer weg en ga ik naar school
knuffelse!!
_Mel schreef:Hallo allemaal!
Zou ik hier misschien mee mogen praten?
Ik ben Melanie, 21 jaar oud. En gister mijn vriend op het vliegtuig gezet. Hij is Grieks, woont op het Griekse eiland Zakynthos. Ik ben daar van augustus tot half December geweest. Hij is hier 2 weken geweest, zodat we samen konden zijn met de feestdagen. Maar gister moest ik er dus aan geloven..
Was best wel heftig, vannacht heel slecht geslapen.. Ik weet nog niet precies wanneer ik daarheen ga, maar het wordt waarschijnlijk over een week of 6...
Nachtlampje schreef:Geniet ervan Jits!
Ik ben gisteravond al weer lekker naar vriendje vertrokken. Vandaag gaan we kijken of we leuke nieuwe visjes voor t aquarium kunnen vinden, en morgen gaan we naar zijn oma en op bezoek bij zijn beste vriend die in het ziekenhuis ligt.
Mijn beste vriendin ligt óók in het ziekenhuis, met de 3e nierbekkenontsteking in 6 weken ofzo. Maak me flink zorgen, gister en eergisteren was ze zo slecht dat ze niet eens kon/wilde antwoorden op haar telefoon, en niets en niemand om haar heen kon hebben. Migraine, overgeven en hoge koorts er ook nog es bij :/
) dat ze een stukje was opgeknapt en dat ze weer wat eetlust had gekregen