Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:54

Velen moeten het weer even zonder hun liefde stellen, lees ik... sterkte allemaal! Ik heb hem vandaag afgezet op Schiphol, en hij komt ergens in juni weer terug. We hebben wat dingetjes kunnen uitpraten. Afscheid nemen blijft vervelend maar hopelijk vind ik iets anders moois.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:12

HouVanUtopia schreef:
nog 8 dromenlies!

*\o/* *\o/* *\o/*

Sheran: vast wel, misschien wel eentje dichter bij huis. Luddevedu is niet leuk maar het is vaak iets waar je doorheen moet en er is licht aan het einde van de tunnel.

Oh meennnn ik ga even mijn ergernis hier neer zetten. Volgende week heb ik twee hertentamens maar goed de unibieb zit al vroeg vol dus studeer ik thuis. Nu zijn ze (werklui) sinds eergisteren twee huizen naast mij nieuwe fundering aan het aanbrengen en dus aan het heien... mijn hele huis schudt en kraakt en gaat op en neer -O- studeert niet echt lekker -O-

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:28

@dromenlies, oef dat lijkt me uiterst irritant inderdaad. Afhakken en nek omdraaien die hap :Y)

Woeeeiii gisteravond zei ik over de app tegen hem dattie hier moest komen omdat we dan lekker konden knuffelen (en leuke bedsport konden beoefenen <<) ). En toen issie in de auto gestapt en was hij gisteren om 12 's nachts hier <3

En over 10 minuutjes gaat hij weer weg en ga ik naar school :')

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:30

Nachtlampje schreef:
@dromenlies, oef dat lijkt me uiterst irritant inderdaad. Afhakken en nek omdraaien die hap :Y)

Woeeeiii gisteravond zei ik over de app tegen hem dattie hier moest komen omdat we dan lekker konden knuffelen (en leuke bedsport konden beoefenen <<) ). En toen issie in de auto gestapt en was hij gisteren om 12 's nachts hier <3

En over 10 minuutjes gaat hij weer weg en ga ik naar school :')

Ok nu ben ik jaloers ;) knuffelse!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:36

Wat lief zeg nachtlampje!

Ik mag vanavond ook weer naar mn lieff.
Net nog wat sollicitaties de deur uit gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:37

Heerlijk nachtlampje! Mijn lief komt morgenochtend hierheen. Eigenlijk wilde ze vanavond na het werk komen maar ze neemt haar hond mee en die moet ze nog ophalen...

Maar morgenochtend staat ze hier ineens in mijn huis, met haar eigen huissleutel die ze dan voor het eerst kan gebruiken <3

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:10

Ik ken je verhaal niet Sheran, maar wil je toch even sterkte wensen! Afscheid nemen is inderdaad altijd lastig...

Dromenlies, inderdaad niet fijn studeren zo. Hoop dat ze snel klaar zijn!

En voor de rest, fijn dat jullie even samen hebben kunnen zijn of binnekort weer samen zijn! Geniet allemaal van de tijd samen!

Met mij gaat het wel. Gelukkig niet zo veel pijn aan mijn pols, maar het belemmert me wel. Kan niet naar mijn pony toe, terwijl ik eigenlijk juist die afleiding nodig heb.
Verder heeft mijn vriend geen internet/mail/whatsapp. We sms'en dus een paar keer per dag, en heel af en toe bellen we vanwege de kosten. Voel me best wel een beetje eenzaam.. Wil ook van mijn tijd hier in NL genieten, maar ik mis hem best wel erg :o

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:20

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:56

Tja het feit dat er al twee mensen zijn die het niet goed op zouden pakken bevestigd de kans dat dat in praktijk ook zou kunnen gebeuren. Misschien beter om gewoon een hart onder de riem te steken?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:58

Ja ben alweer een nieuwe kaart aantal schrijven!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:27

Mel, dat lijkt me erg lastig. Ik word al gek als hij een halve dag niet reageert :o

Lente en Utopia, veel plezier met jullie wederhelft!

Nachtlampje, dat is echt lief! Reed die van mij maar ff op en neer voor 1 of 2 nachtjes.

M'n vriend zou langskomen dit weekend, maar door omstandigheden komt hij waarschijnlijk pas dinsdag. Ik baal wel, want ging er toch stiekem van uit dat hij gisteren al zou langskomen. Maargoed, hij blijft dan wel t/m zaterdag of zondag. Kan ik mooi zijn auto lenen naar het werk }>

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 09:28

Wijziging: ik ga nu naar hem toe :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 13:32

Super Jitske, geniet van jullie tijd samen!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 13:39

Geniet ervan Jits!

Ik ben gisteravond al weer lekker naar vriendje vertrokken. Vandaag gaan we kijken of we leuke nieuwe visjes voor t aquarium kunnen vinden, en morgen gaan we naar zijn oma en op bezoek bij zijn beste vriend die in het ziekenhuis ligt.

Mijn beste vriendin ligt óók in het ziekenhuis, met de 3e nierbekkenontsteking in 6 weken ofzo. Maak me flink zorgen, gister en eergisteren was ze zo slecht dat ze niet eens kon/wilde antwoorden op haar telefoon, en niets en niemand om haar heen kon hebben. Migraine, overgeven en hoge koorts er ook nog es bij :/

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 13:47

_Mel schreef:
Hallo allemaal!
Zou ik hier misschien mee mogen praten?

Ik ben Melanie, 21 jaar oud. En gister mijn vriend op het vliegtuig gezet. Hij is Grieks, woont op het Griekse eiland Zakynthos. Ik ben daar van augustus tot half December geweest. Hij is hier 2 weken geweest, zodat we samen konden zijn met de feestdagen. Maar gister moest ik er dus aan geloven..
Was best wel heftig, vannacht heel slecht geslapen.. Ik weet nog niet precies wanneer ik daarheen ga, maar het wordt waarschijnlijk over een week of 6...

Wat leuk, ik heb ook een griekse vriend! Hij woon in Kavala (vaste land, uurtje vanaf Thessaloniki) :)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-14 23:27

Nachtlampje schreef:
Geniet ervan Jits!

Ik ben gisteravond al weer lekker naar vriendje vertrokken. Vandaag gaan we kijken of we leuke nieuwe visjes voor t aquarium kunnen vinden, en morgen gaan we naar zijn oma en op bezoek bij zijn beste vriend die in het ziekenhuis ligt.

Mijn beste vriendin ligt óók in het ziekenhuis, met de 3e nierbekkenontsteking in 6 weken ofzo. Maak me flink zorgen, gister en eergisteren was ze zo slecht dat ze niet eens kon/wilde antwoorden op haar telefoon, en niets en niemand om haar heen kon hebben. Migraine, overgeven en hoge koorts er ook nog es bij :/

sjeee.. heftig!!! beterschap voor je vriendin :(:) :(:)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:47

Dankjewel! Kreeg vandaag een appje (had ze zelf geappt :D) dat ze een stukje was opgeknapt en dat ze weer wat eetlust had gekregen :)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 00:00

gelukkig!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 12:28

Gelukkig nachtlampje.

Ik ga morgenochtend weer naar huis maar ik kan dinsdagavond alweer terug Tot donderdagochtend en dan avond weer terug Tot maandag.

Want ik heb woensdag een sollicitatie gesprek bij vriendlief in de buurt spannend!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:24

Spannend, ik zal voor je duimen!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:49

Succes!!!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:50

zet m op

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:51

Wat leuk zeg! Heel veel succes alvast!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 08:45

Hallo meiden!
Ik heb nog niet alles bij gelezen, maar ga dat zo nog even doen. Na weken zonder internet ben ik eindelijk weer thuis. Voelt heel raar om weer in Nederland te zijn na 4,5 maand. Vakantie was heerlijk, lekker 4 weken lang constant samen zijn en veel leuke dingen doen. Australië was ontzettend leuk en de laatste paar dagen op bezoek bij vrienden in Maleisië was ook erg leuk.
Voordat ik weg ging had ik mijn kamer opgezegd en al mijn spullen verhuist naar vriend zijn appartement. Ik ben erg blij dat na 2,5 jaar (zeer)lange afstandsrelatie we nu eindelijk samenwonen. Vandaag is vriendlief weer naar zijn werk en moet ik eigenlijk thuis aan mijn verslag werken.
Met mijn oma gaat het alleen heel erg slecht op het moment, dus ik kan me niet concentreren.

edit (10 minuten later) word ik net gebeld dat mijn oma vannacht is overleden. Ze wist dat ik gisteren weer thuis zou komen en gelukkig ben ik gisteren ook gelijk bij haar langs gegaan.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 09:53

Gecondoleerd meid. Heel veel sterkte. Wel fijn dat je r gisteren nog bent geweest