Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:53

Petrichor heeft via pb mijn kamer 'gelezen' en geeft idd aan dat zij ook door krijgt dat er iets negatiealfs zit. Dus maar serieus iets mee doen

haflover3

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 18:29

K durf al jAren niet alleen in ons huis te slapen. Nu hadden m'n ouders echt iets bijzonders gedaan een apparaat en dat leest je aura en bij beide kwam er dus uit dat ons huis iid iets negatiefs bevat. Ik heb alles ook al geprobeerd salie wierook van dat hout zeggen dat het weg moet gaan maar t blijft t zelfde! Nu gaat ons huis gereinigd worden (eindelijk) alleen wel vervelend ben de hele week alleen thuis zal wel lekkere slapeloze nachten hebben

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 18:58

love_western schreef:
Petrichor schreef:
Heb je hem wel eens gevraagd om weg te gaan?

Meerdere keren :j

Dan zou ik over gaan op Salie wierook!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 19:02

Kunnen jullie niet beter een hk topic openen. Dit topic had ik eigenlijk geopend om verhalen van ervaringen met geesten etc te lezen maar nu staan er al meer dan tien pagina's vol geklets over pendelen en andere dingen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:18

Over pendelen word al niet echt meer gepraat sinds het pendeltopic er is, daarnaast gaat het hier toch over ervaringen met geesten? Zie niet in waarom er dan weer een nieuw topic geopend moet worden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:21

Petrichor schreef:
love_western schreef:
Meerdere keren :j

Dan zou ik over gaan op Salie wierook!

Nog niet aan gedacht. Terwijl mijn moeder het gewoon thuis heeft. Zal het morgen eens doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:22

fourseasons schreef:
Kunnen jullie niet beter een hk topic openen. Dit topic had ik eigenlijk geopend om verhalen van ervaringen met geesten etc te lezen maar nu staan er al meer dan tien pagina's vol geklets over pendelen en andere dingen.

Gaat toch ook over geesten :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:23

Wel het raam openen en zeggen dat je wilt dat alle geesten vertrekken. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 19:23

Ja het gaat over geesten maar nogmaals, ik had dit topic geopend voor verhalen over ervaringen met geesten. Niet over hoe je ze móet verdrijven en weet ik het wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:24

Petrichor schreef:

Ja dat weet ik :)

Maar mijn (overleden)opa komt ook nog weleens op visite. Deze jaag ik dan toch niet weg?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:27

fourseasons schreef:
Ja het gaat over geesten maar nogmaals, ik had dit topic geopend voor verhalen over ervaringen met geesten. Niet over hoe je ze móet verdrijven en weet ik het wat.

Ik denk dat je dan in de openingspost had moeten melden dat je heel duidelijk alleen verhalen wilt horen. Nu staat er enkel en alleen: Kom maar op met jullie verhalen.

Ik denk ook niet dat de modjes het heel erg leuk vinden als er nog een geestentopic op bokt verschijnt. Vermoedelijk komt daar direct een slotje op en terecht ook. :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:30

love_western schreef:
Petrichor schreef:

Maar mijn (overleden)opa komt ook nog weleens op visite. Deze jaag ik dan toch niet weg?

Komt je opa op de zelfde kamer als die andere geest? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:38

Petrichor schreef:
love_western schreef:

Komt je opa op de zelfde kamer als die andere geest? :)

Die is telkens op verschillende plekken. Is meestal bij mijn oma thuis. Maar af en toe komt ie op bezoek. En ligt er net aan waar ik ben.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:40

Dan zal ik de kamer waar jouw opa op dat moment is gewoon niet reinigen. :) Dus waar die slechte geest is wierook gaan branden en op een moment dat jouw opa daar niet is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:42

Petrichor schreef:
Dan zal ik de kamer waar jouw opa op dat moment is gewoon niet reinigen. :) Dus waar die slechte geest is wierook gaan branden en op een moment dat jouw opa daar niet is.

Oke dan doe ik dat :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:42

Ik blijf erbij ik geloof het niet meer.
Ik kijk nu ghost hunters maar ze zeggen dan dat ze iets horeb maar ik hoor niks, dus dan denk je gauw ja tuurlijk

Wel durf ik niet als het donker is op me kamer te zijn. Maar weet niet of dit met geesten te maken heeft. Denk het zelf niet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 19:58

Je moet ook zeker niet alles geloven wat je op t.v. ziet! het meeste is allemaal Fake.
Bang in het donker op je kamer hoeft nix met geesten te maken te hebben.Je hebt blijkbaar een angst voor het donker of het donker op bepaalde locatie's/plaatsen in huis.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:35

Het hele gebeuren op tv over geesten is nou net waarom de meeste mensen het onzin vinden.

Enkele programma's op tv zijn daadwerkelijk waar, de meeste programma's zijn allemaal nep.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:38

Petrichor schreef:
Het hele gebeuren op tv over geesten is nou net waarom de meeste mensen het onzin vinden.

Enkele programma's op tv zijn daadwerkelijk waar, de meeste programma's zijn allemaal nep.

Idd! zo jammer dat er zoveel Fake is op t.v.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:53

Hoe gaat het met de geest love_western?

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 18:12

Klopt het dat als je een paar nachten precies op dezelfde tijd wakker word, dat er dan iemand bij je is?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:06

Ga me nou niet vertellen dat er niks aan de hand is als ik je vertel dat middenin de nacht een schilderij dat al die tijd goed hing ineens naar beneden komt suizen als ook alle deuren en ramen dicht zijn...

SPOOKSLOT SCHIEDAM! :(

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:44

kyraties schreef:
Klopt het dat als je een paar nachten precies op dezelfde tijd wakker word, dat er dan iemand bij je is?

Die kans is aanwezig, vraag het gewoon eens als je wakker word.

Ik zie het elke avond 22.22 uur worden.

22.22 uur is dus 222+2 Heb vertrouwen, alles zal goedkomen. Maak je nergens zorgen over, want deze situatie is zich voor alle betrokkenen prachtig aan het oplossen. 2 Heb geloof en moed. je gebeden worden bewaarheid, ook al is dat nog niet zichtbaar.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:36

Ik lees al een hele tijd mee, maar wil nu toch eventjes een verhaaltje delen :o
Ik heb sinds baby af aan al slaapproblemen. Heb er toen pillen voor gekregen. Ik sliep al mijn hele leven op diezelfde kamer. Na een tijdje hoorde ik ook rare dingen op mijn kamer, zoals mensen die langs liepen, of gordijnen die open gingen. Ook had ik altijd het gevoel dat er iemand op mijn kamer zat. Achter het gordijn of onder mijn bed etc. Ik zat ook altijd liever beneden dan op mijn kamer. Sinds een half jaartje heb ik een andere kamer, en heeft mijn broertje mijn oude kamer. Sinds ik op mijn nieuwe kamer slaap heb ik bijna geen inslaapproblemen meer, en heb ik nooit meer het gevoel dat er iemand is etc. Nu mijn broertje op die kamer slaapt komt hij een stuk minder goed in slaap als eerst..
Als ik sommige verhalen hier zo lees, krijg ik misschien toch een beetje het idee dat daar op die kamer iets negatiefs zit (?).
Edit: typfoutje

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:42

Stuur maar een foto van die kamer.