Eindelijk ben ik weer eens in een goede bui, dus ook al is het bewolkt winderig en koud. Perfect fietsweer.
Hier in Emmen schijnt de zon en een heerlijk temperatuurtje!! Helaas nog aan het werk, maar wel heerlijk paardrijweer!!!
helemaal droog! het si om een uur of 6 vanochtend wel dichtgaan pakken met mist, maar het si nu weer mooi top weer dit!
Volgende week ook heerlijk weer,hoge temperatuur.Hier en daar kan er wel een buitje vallen,maar das niet erg.
Pfff... Ik voel weer dat het warmer gaat worden, want ik heb verdikkeme weer overal jeukplekken... Serieus, van mij mag het echt kouder worden.
Robin schreef:Als ik buienradar mag geloven gaan de paardjes op tijd naar binnen vanavond...Wordt er hevige onweer voorspeld ?
Geen idee, maar de 24 uurs radar van Buienradar laat wel flink wat rode vlekken zien.Niet dat die heel erg betrouwbaar is.. Maar ik ga het toch even in de gaten houden vandaag.
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&j ... soort=fcmbVolgens mij gaat het om dat gebied wat nu west frankrijk intrekt.