Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
uit eigen portemonnee te financieren (aangezien ie m ook zelf opdrinkt en uitdeelt). Is met veel speciaalbier al snel €100 per maand... Daarnaast eten we nu al tijden courgette uit eigen tuin (zo'n overproductie dat we ook veel collega's voorzien), scheelt toch ook behoorlijk. Ook wil ik weer terug naar 1 keer per week grote boodschappen doen bij een Aldi, ipv elke dag langs de appie. En tja, we zijn ook wel teveel luxepaardjes soms... Eten té lekker, met teveel goede ingrediënten (wel alles vers, nooit pakjes enzo in huis). Geen vlees maar wel vis (wat ook erg prijzig kan zijn). Helaas geen markt in de buurt, dat scheelde toen ik in de stad woonde ook behoorlijk.
("nee schat, ik breng al die lege flessen wel even terug!" aangezien hij met meer volle terugkomt dan hij wegging...
)
(en over een tijdje appels en druiven) Bob1976 schreef:Leuk topic, met handige tips. Bezuinigen kan nooit kwaad...Voor niemand. Al denk ik dat het nóg belangrijker is om te zorgen dat er meer binnenkomt.... Hoe zit het eigenlijk als je in de bijstand zit, ben je dan nog steeds verplicht om te solliciteren e.d.?