De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 11:53

Anoniem schreef:
Mallow schreef:
Ik kreeg ieder weekend een rijksdaalder aan zakgeld. Ik heb toen bij de drogist iets uitgezocht voor dat geld voor mijn vaders verjaardag. Een tandenborstel :D Toen ik bij de kassa vroeg of ze het wilde inpakken begreep ik niet waarom ze moesten lachen. Mijn vader was er enorm blij mee :D <3

Was je vergeten dat je die op 27/7 al verteld had? Ik kreeg een deja vu :D

Oh serieus? :') domper whaha. Sorry :D

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:32

Ik kreeg voor m'n 11e verjaardag onder andere maandverband van m'n oma, jippie -O-

_Loekie

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 20:53

:')

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:49

Ik heb eerst liggen rollen van het lachen, en vervolgens even nagedacht :'). Eigenlijk heb ik altijd wel leuke dingen gekregen.

Totdat het Sinterklaas was en ik in groep acht zat. Het lootje die bij mijn naam stond was Maxima. En ik kreeg zo'n verschrikkelijk lelijk glas met een 1 of ander tekenfilm figuur er op. En op het mbo kreeg ik een keer vreselijk lelijke oorbellen, van die zwarte ronde. Uiteindelijk heb ik die aan m'n schoonzus gegeven want die vond ze mooi :').

Eigenlijk heb ik nooit echt hele ernstige cadeaus gekregen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:51

Toen ik een verstopping aan mijn lever had en helemaal geel gekleurd in het ziekenhuis te vinden was.....kreeg ik van mijn lieve zus........gele slippers...gele balonnen....citroenen.....gele kam....gele zeep.......geel badeendje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:52

quartel schreef:
Toen ik een verstopping aan mijn lever had en helemaal geel gekleurd in het ziekenhuis te vinden was.....kreeg ik van mijn lieve zus........gele slippers...gele balonnen....citroenen.....gele kam....gele zeep.......geel badeendje :')

oooooh dit vind ik stiekem hee erg grappig haha :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:56

Hihi dat vind ik ook grappig! Zo hebben wij een goede vriend die met de kattenkrab ziekte in het ziekenhuis lag een kaartje met een kat en de tekst "even een krabbeltje van ons" gestuurd. Gelukkig wisten we wel zeker dat hij erom zou kunnen lachen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:57

Ik vond het ook wel humor hoor :')
Daarom kreeg ze van mij als kadootje later ook wat rimpelcreme :D

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:15

Toen ik tig verlanglijstjes met op nummer 1 'Een hond' aan Sinterklaas had geschreven, en met pakjesavond uiteindelijk een klein mormel op batterijen uitpakte. Dan ben je echt intens verdrietig als 8 jarige :')

Daarnaast heb ik wel eens losse theezakjes voor mijn verjaardag gekregen, een aardappelmannetje van mijn biologische buurvrouw (voor mijn 17e verjaardag) en meerdere bijzonder lelijke oorbellen. *\o/*

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:58

Een vriendin van mij kreeg ooit van een andere vriendin een fles wijn met één slok eruit, vreselijk! Hoe bedenk je het. Het ergste was nog dat ze deze fles zelf had gegeven.

Ik moet zeggen dat ik wel vaak van vriendinnen van die hele goedkope flessen drank heb gehad, dat je denkt hmm dus. ;) inmiddels doen we met de vriendinnen niet meer aan cadeau's. Veel makkelijker.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:41

Ik heb een vriend/collega en die ken ik nu 8 jaar. 32 inmiddels en eigenlijk niet heel slim zeg maar. Mijn vriend werkt ook nog eens bij hetzelfde bedrijf dus nu kreeg ik van die collega 2 dolfijnen beeldjes en een fotolijstje met dolfijnen en een foto van mij en die collega erin. Oke, ik vind wel een plekje, achter de kast ofzo. Nu kreeg ik ook een pluche hartje met een kaartje eraan i love you. Roept ie mijn vriend en zegt heel trots; kijk wat Jen van mij gekregen heeft en laat dat hartje zien.. gelukkig weet mn vriend wel hoe hij is enzo maar oh, kon wel door de grond zakken haha..

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:38

xJurdyWonanx schreef:
Ik heb een vriend/collega en die ken ik nu 8 jaar. 32 inmiddels en eigenlijk niet heel slim zeg maar. Mijn vriend werkt ook nog eens bij hetzelfde bedrijf dus nu kreeg ik van die collega 2 dolfijnen beeldjes en een fotolijstje met dolfijnen en een foto van mij en die collega erin. Oke, ik vind wel een plekje, achter de kast ofzo. Nu kreeg ik ook een pluche hartje met een kaartje eraan i love you. Roept ie mijn vriend en zegt heel trots; kijk wat Jen van mij gekregen heeft en laat dat hartje zien.. gelukkig weet mn vriend wel hoe hij is enzo maar oh, kon wel door de grond zakken haha..

Serieus? Dit heb ik gemist :') _O-

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:11

Whahah ja nous Sjampo heeft het hartje van tafel geplukt dus geen idee meer waar die is. Je hoort alles nog wel, inclusief fotos. Heb de andere spullen nog altijd in mn kluisje op het werk want durf er niet goed mee te lopen

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:37

Ok, ik heb al gepost dat ik vreselijke kado's heb gekregen, maar moet eerlijk toegeven dat ik ook eens wat vreselijks heb weggegeven. We waren op de middelbare school altijd met 3 meiden en we gingen Sinterklaas vieren met zn drietjes. Ik op zoek naar kadootjes, voor beiden iets anders uitgezocht, voor de ene een best wel heel leuk kadootje, voor de andere een zeeppompje in de vorm van een koe. (what was I thinking anyway :') )

Bedacht ik later dat ze pas nog tegen me gezegd had dat ze al die gebruiksvoorwerpen etc. in de vorm van dieren (waaronder koeien }:0 ) zo verschrikkelijk vond... Ik kon wel door de grond toen ik me dat herinnerde :+

Heb het er nooit meer over gehad, ik heb het verdrongen :D

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:00

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 23:20

Wat een enorm leuk topic!
Ik moest om sommige dingen echt enorm lachen en andere dingen waren echt erg sneu.

Het enige wat ik me nu kan bedenken wat toch wel apart was, is een kadokaart van het kruidvat (op zich wel leuk) maar er bleek geen saldo op gezet te zijn.

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 08:22

Wat een heerlijk topic is dit toch! :D Ik heb echt krom gelegen om de meeste knullige cadeau's ever! _O-

Ik ben doorgaans zelf heel erg dankbaar, maar ja, ook ik heb wel eens iets gehad waar ik niets mee had of kon. Gek genoeg eigenlijk altijd van schoonfamilie. (zou het toeval zijn?) Een kleine selectie van 26 jaar beroerde cadeau's:

- De eerste verjaardag dat ik en mijn ex bij elkaar waren kreeg ik van zijn moeder een werkelijk verschrikkelijke vaas/bloempot. (ik ben er nooit achter gekomen of het nou een vaas was of een bloempot :+ ) Toch heb ik er nog veel plezier van gehad jaren later. Ik woonde destijds tijdelijk in het huis van mijn zus en ging weer verhuizen, toen heb ik de lelijke vaas laten staan tussen de spullen van mijn zus O:) Toen mijn zus zelf een paar maanden ging verhuizen kwam ze de vaas tegen. Zij dacht dat ze hem van mijn moeder had 'gestolen' en snapte niet waarom ze zo'n lelijk ding had meegenomen. Dus die vaas ging naar mijn moeder, die kon zich ook niet herinneren waar de lelijke vaas vandaan kwam en heeft hem keurig in de kast terug gezet. :D Weer maanden later kwam die vaas ter sprake. Mijn moeder vroeg mijn zus waarom ze die lelijke vaas toch bij haar in de kast had gezet, waarop mijn zus zei dat hij van mijn moeder was. Ik heb erg genoten van de discussie die daarop volgde voordat ik heb verteld dat de vaas van mij was, maar dat ik hem lelijk vond. :') Ik beeld me altijd maar in dat mijn toenmalige schoonmoeder mij deze ervaring cadeau heeft gegeven. :+

- Toen ik trouwde hadden ik en mijn ex vooral geld gevraagd om zelf leuke spullen in onze inrichting te kopen. Opa en Oma waren het daar duidelijk niet mee eens en gaven: 70 euro en een oerlelijk beeldje van twee zwanen wiens halzen een hart vormden. We vermoeden dat het beeldje 30 euro heeft gekost. :+

- een vriend van me heeft een keer een boomtak cadeau gedaan omdat ik zei dat ik alles leuk vond, als het maar met zorg was uitgezocht. :') Ja, dat heb ik afgeleerd.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 09:04

Xip schreef:
een vriend van me heeft een keer een boomtak cadeau gedaan omdat ik zei dat ik alles leuk vond, als het maar met zorg was uitgezocht. :') Ja, dat heb ik afgeleerd.

Haha! Hoe verzint 'ie het! _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 09:51

Die zwanen heb ik ook gekregen :') alleen zitten in hun rug openingen voor bloempotjes. Ik heb ze 'per ongeluk' laten vallen in de container :o
Was voor mij al heel wat, want ik heb moeite met dingen weg te gooien maar die zwanen waren zó spuuglelijk dat er geen ander lot denkbaar was :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 01:03

Ik denk, ik geef even een schopje :+

Het is net twee weken voor mijn verjaardag uitgegaan met mijn vriend, zwaar klote natuurlijk. Afijn, ik toch leuk en gezellig verjaardag vieren met familie... krijg ik: een enorme berg chocola (dat was nog niet eens zo verkeerd :Y) ), maar ook, van tante die precíes weet waar ik doorheen ga (volgens haar dan), een enorm kitscherig tegeltje voor aan de wand met de inspirerende en troostende boodschap 'Stars cannot shine without darkness'.

Heb het maar beleefd aangenomen, was goedbedoeld, maar ik kan daar dus echt niets mee -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:32

Ik gaf een Senseo apparaat aan iemand die veel koffie drinkt, welbepaald: mijn vriend.

Een maand later was ik jarig en ik kreeg een doktersroman en een boekje omdat de schrijver dezelfde voornaam had, beide van de Zeeman. -O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:39

Hij had er wel over nagedacht dan :D

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 09:08

Ik gaf mijn moeder voor haar verjaardag, samen met mijn vriend, een tablet. Die wilde ze heel graag. Ze zou deze eigenlijk van opa krijgen, alleen leek het erop dat opa dat niet meer zou redden.
Ik moeite gedaan om te kijken welke goed was, waar we die het beste konden kopen; zodat ze hem eerst kon proberen. Ben ook met haar naar die winkel gegaan om met haar te proberen, etc. Best wel wat tijd en moeite in gestoken. Ze was er ook heel blij mee.

Ben ik een paar maanden later jarig. Paar dagen voor mijn verjaardag 'ja je bent over een paar dagen jarig, pak maar 100 euro van het geld dat je voor mij bij houd, dan kunnen jullie daarvan uit eten ofzo' -O-
Toen was ik ook niet echt blij... Heb het ook niet gepakt. Het geld wat ik voor haar bij hield is iets later ook retour gegaan. Toen vroeg ze of ik het wel gepakt had, uhm nee... Later uitgelegd, maar ze snapt het niet echt, want 'ik kom ook nauwelijks in de stad'
Dat viel me wel écht heel erg tegen. Ik had liever een kaartje gehad en een reep chocolade van 50 cent waarvan ze dacht dat ik het misschien wel lekker zou kunnen vinden.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:51

IKbenEllen schreef:
Hij had er wel over nagedacht dan :D

Ik zag het meer als oliebol ik moet nog een cadeau en bij de Zeeman kost het niet veel dus wat krijg ik aangesmeerd zonder problemen. Ik lees graag maar op hetzelfde plein, zeg 30 meter verder zit er een boekhandel :=

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:03

quartel schreef:
vuurneon schreef:
Was het zo'n ding uit jaar 0 Q? :')

:j -O- -O- en dan nog zeggen dat iemand daar speciaal voor mij weeeeeken mee bezig is geweest........en dan een oorbel ergens in de wang in plaats van in het oor.....
Was ook heel erg duur geweest blablablabla......

vreselijk gewoon :')

http://www.youtube.com/watch?v=KE2KpIz_lLg doet me hier aan denken... Vanaf 04;37