Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu snap ik 't wel, ik danste echt heel klein terwijl we met maar 4 paren op de dansvloer stonden en dus alle ruimte hadden en Cuban is wel uitbundig dus mag groter als het kan. Beetje aanpassen aan wat kan dus. Jaja, noone said it would be easy
Ik tegen een vriendin als hij mij straks nog een keer vraagt moet je het wel filmen, het voelde zo gaaf. Maar helaas was zij ook aan het dansen toen we weer gingen dansen. Opgetilt worden en rondgedraaid worden door de lucht enzo
Ik ga binnekort wel ff een feestje bezoeken om toch weer ff te dansen(althans proberen) en te socializen met iedereen!
Vanuit Harderwijk op een rondvaartboot over 't IJsselmeer en dan maar dansen. Wat een ontzéttend gezellig feestje, zo'n lekkere sfeer en leuke sociale dansers. Ben nog nooit zo vaak gevraagd door heren, zelfs niet op m'n eigen dansschool. In December is het weer en dan gaan we zeker weer als we kunnen.
)
) 
. Ik beschik niet over de dansskills zoals ze in de salsa landen zijn namelijk
.
Gewoon lekker bij dansscholen in je omgeving gaan kijken en je aanmelden voor een beginners cursus. Je valt echt niet uit de toon, beloofd!
)
Mijn vriend heeft "besloten" dat hij Salsa alleen leuk vindt als hij naar les kan en hij vindt feestjes heel ongemakkelijk. Hij doet altijd heel stoer, maar ondertussen.... Hij denkt dat hij voor banketstaaf staat ofzo en hij durft ook niet met andere dames te dansen. Echt super jammer, want hij wil tegenwoordig ook al niet eens meer in huis dansen met mij! Ja, soms 1 minuutje ofzo. Maarja, misschien draait hij binnenkort nog bij. We zijn nu heel druk met het opknappen van onze camper, die moet eigenlijk begin november klaar zijn (dan moeten we de schuur uit waar de camper nu staat) en daarna ga ik maar weer eens een poging wagen om hem enthousiast te maken 
(uh, komend weekend ff niet, dan ga ik naar Level 42 dus even wat anders dan salsa) en zeg maar tegen je vriend dat ik nieuwsgierig geworden ben en graag met hem wil dansen
Lijkt me idd ook gezellig om echt met wat mensen daar af te spreken. Nu ben ik er vaak alleen of met 1 of 2 anderen maar dan voel je je toch al snel een beetje 'verloren' in de menigte als die aan't dansen zijn en jij alleen even niet. Met een groter clubje zijn er altijd wel een paar die net even niet dansen zodat je wat aanspraak houdt. Lijkt me nog gezelliger dan met z'n tweetjes.
) en dan eens met hem gaan praten waar dat gevoel vandaan komt, want het heeft onderliggend, waarschijnlijk niks direct met het dansen te maken.
Veel bachata gedanst, wat merengue, salsa op slippers is toch niet zo lekker dansen.