. Ja sorry kan het niet anders verwoorden. Als er echt heel veel met hoge druk uitkomt, en het past niet allemaal door je mond, tja dan zoekt het een alternatief...
Smakelijk! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDaantjxx schreef:phormicola schreef:Jij hoort je stem anders, omdat je je eigen stem van buiten en van binnen hoort. Dus ook door de klankkast in je schedel en oren. Een ander hoort alleen je stem van buiten
Ja en in de muziek studio nemen ze je eigen hoofdstem dus op op cd, vandaar dat live een artiest doorgaans anders klinkt als op cd, heb het zelf ervaren en das erg vreemd.

Nee Franka, dat klopt echt niet! Akhal_Teke schreef:Akhal_Teke schreef:Waarom botst het elektron van een waterstofatoom niet op zijn proton?
Heeft niemand het echte antwoord?
SienenIvo schreef:HELEMAAL NIET RACISTISCH BEDOELD
Maar kunnen donkere mensen ooit een stukje van hun kleur verliezen als ze er bv. over wrijfen of zo?

foxy80 schreef:Wat doet een watertoren?
sallandval schreef:Er bestaan ook witte pigmentvlekken, dat heet vitiligo. Mijn broer heeft dat, naar het schijnt had Michael Jackson dat ook en heeft hij zichzelf daarom helemaal wit laten maken.
Sokje_6 schreef:sallandval schreef:Er bestaan ook witte pigmentvlekken, dat heet vitiligo. Mijn broer heeft dat, naar het schijnt had Michael Jackson dat ook en heeft hij zichzelf daarom helemaal wit laten maken.
Van Vertiligo kun je helemaal wit worden; dus in feite al je pigment verliezen. Of hij zich wit heeft laten betwijfel ik dus, ik denk eerder dan de witte vlekken zich gewoon hebben uitgebreid. Meestal begint het op handen en voeten, en gezicht, en breidt het zich daarvandaan uit.