Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:10

Undefined schreef:
Mijn oude leraar heette Dick Cocken, moet je eens raden in welk vak hij les gaf :')

Ik gok sexuele voorlichting :P

CindyUniek

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:46

ik wilde zeggen, zal wel biologie zijn :))

wel sneu om iemand met die achternaam ook nog eens die voornaam te geven!

net als dat de familie Pot hun zoon Willem Cornelis noemt of dochter Bloem :')

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:48

Wat denk je van de heer Grote Punt die een relatie had met mevrouw Borsten (en dat is geen grap). Die zijn nooit getrouwd.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:49

:')
whahahahaha
hallo ik ben mevrouw grote punt borsten

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:51

volgens mij krijgen die dan geen post meer,
omdat de postcode denkt dat ze hem voor de gek houden :')

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:53

Mijn collegas en ik hebben heel lang gedacht dat het een grap was, maar ik heb later kennis gemaakt met de bewuste dame. De werkelijkheid is soms raarder dan wat je bedenkt.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:47

MarjanB schreef:
Undefined schreef:
Mijn oude leraar heette Dick Cocken, moet je eens raden in welk vak hij les gaf :')

Ik gok sexuele voorlichting :P

Haha engels dus!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:51

MarjaG schreef:
Mijn collegas en ik hebben heel lang gedacht dat het een grap was, maar ik heb later kennis gemaakt met de bewuste dame. De werkelijkheid is soms raarder dan wat je bedenkt.

Zo worden er inderdaad soms hele rare namen aangegeven bij het geboorteregister. In Belgie was een stel die hun dochter Bloem wilde noemen. (Opzich niet heel raar ik hoor het vaker) Dit werd in dit geval alleen niet geaccepteerd. Ze moesten maar een andere naam bedenken. Het betrof de Familie Pot.
Bron

Fijn dat je in ieder geval een leuk onderwerp hebt waarover jullie het samen kunnen hebben. Hopelijk komen jullie daardoor weer wat meer tot elkaar! Heel veel succes. :)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:54

Ik ken ook iemand die Ester Esther heet. (of andersom).
Eigenlijk wilde de ouders haar Esther Esther noemen maar dat stond de gemeente niet toe.
Ik vond dit al ver gaan, toen zij belde zat ik ook echt :? Hoorde ik dat nou goed?!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:26

De combinatie voor + achternaar is inderdaad ook iets om rekening mee te houden.
Zo is de voornaam Bart prima, maar als je achternaam Smit is vind ik het weer zielig
Ook met de Initialen moet je rekening houden... het is niet handig als het kind dezelfde initialen heeft als een van de ouders. Denk aan post enzo.
Mijn ouders hadden daar niet over nagedacht. Mijn tweeling (!!) zusje en ik hebben dezelfde initialen. Dat heeft bij verschillende instanties problemen opgeleverd.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:30

Oh, dat is al helemaal niet handig, je tweelingzusje zelfs. :=
Mijn initialen zijn M.M. en die van mijn broertje M.M.M.
Nu woon ik niet meer bij mijn ouders, maar dat heeft altijd verwarring opgeleverd. Mijn vader wist nooit voor wie het nu was. :+ Kun je nagaan, dat was eigenlijk niet eens hetzelfde. :=

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:43

Dezelfde initialen dat probleem hadden mijn zus en ik vroeger met de post := Qua bank hadden we het opgelost door ieder een andere bank te nemen maar instanties zoals IBG... tja, we trokken alles maar los en dan was het "Ow, het is voor jou. Alsjeblieft" :')
Tijdens mijn studie heb ik ook een tweeling gekend. Beide meiden, de oudste heette Hanneke en de jongste Hilde. Beiden (ik meen) wel een andere 2e naam maar IBG begreep er geen ruk van. Zelfs niet als ze hun geboortetijd op de brieven erbij zetten, hebben ze in het begin ontzettende problemen met het IBG gehad.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:50

Ochjee die namen, hahaha _O- vreselijk!

Maar fijn dat het weer "goed" gaat Raponsje! Succes met de naam! :))

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 01:53

Mri schreef:
De combinatie voor + achternaar is inderdaad ook iets om rekening mee te houden.
Zo is de voornaam Bart prima, maar als je achternaam Smit is vind ik het weer zielig
Ook met de Initialen moet je rekening houden... het is niet handig als het kind dezelfde initialen heeft als een van de ouders. Denk aan post enzo.
Mijn ouders hadden daar niet over nagedacht. Mijn tweeling (!!) zusje en ik hebben dezelfde initialen. Dat heeft bij verschillende instanties problemen opgeleverd.

dat valt nog mee, mijn oom en tante die vonden de naam Koen wel leuk voor een jongen, maar de achternaam zou dan Dooms zijn, dus die optie viel natuurlijk al af :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:55

Ach, mijn vriend heet JML
en pap heet JLM...
word er een beetje gek van die 2 uit elkaar te houden.

Maartje, gelukkig hadden ze het op tijd door :')
wat zou die gepest worden met die naam :(

maar even ontopic:
hoe gaat het met raponsje?
en is de vriend weer lief? :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:58

maar even weer on topic... hoe is het inmiddels met TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:00

milou123 schreef:
Oh, dat is al helemaal niet handig, je tweelingzusje zelfs. :=
Mijn initialen zijn M.M. en die van mijn broertje M.M.M.
Nu woon ik niet meer bij mijn ouders, maar dat heeft altijd verwarring opgeleverd. Mijn vader wist nooit voor wie het nu was. :+ Kun je nagaan, dat was eigenlijk niet eens hetzelfde. :=

Wat dacht je van een drieling(jongens).
Herinner me nog steeds dat paps apetrots zijn kinderen kwam aangeven.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:20

Raponsje schreef:
milou123 schreef:
Wat fijn om te lezen TS. Ik geloof dat jullie er uit gaan komen, samen. :j
Ik heb het idee dat je liever wat meer uitleg wilde, klopt dat? En/of is het voor jou (inmiddels) genoeg?

Ik vind het echt fijn om te lezen hoe jullie verder gaan, en dit aanpakken/oplossen.

Ik zou natuurlijk graag willen waarom hij er toch in mee is gegaan als hij nu zegt er geen behoefte aan te hebben.

Heb al je posten gelezen, poeh dat was wel even schrikken lijkt me, maar vind dat je er wel heel realistisch mee omgaat.
Over geen behoefte er aan hebben nu - Ik denk dat hij nu inziet wat voor gevolgen het kan hebben, het was leuk en grappig om het indertijd op te zoeken kennelijk maar hij weet nu dat hij met vuur heeft gespeeld. Ook wel tekenend dat zij er in eerste instantie mee begon om grenzen op te zoeken.
Goed ook om te lezen dat jullie je weer concentreren op jullie en de toekomst. Sterkte!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:05

Hoe gaat het nu TS ?

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:22

ja ik ben ook benieuwd. Mijn tante heette trouwesn vroeger WC Liefhebber. Inmiddels heeft ze al jaren een andere man en een andere naam :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:26

Getrouwen met de heer Pot ofzo zeker :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:30

Mijn buurvrouw heet idd WC van krieken. _O-
en mijn zusje heet MC Meijer
als we langs de mac rijden dan is het.
"daar moet ik heen, mijn naam staat in grote gele letters op een paal"

_O- Zo schattig! (ze is 9)

LokiDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:06

Hoe gaat het inmiddels ts :)?

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:53

Over namen afgesproken, ik heet Alexandra Alyssa den Boer (ennehh zijn mn voorletters dus A.A. = Anonieme Alcholist) :')

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:02

Raponsje schreef:
Na jaren op een roze wolk geleefd te hebben moest het eens een keer mis gaan.

Eind augustus ga ik bevallen van ons eerste kindje, volgende week krijgen we de sleutel van ons koophuis en volgende maand gaat mijn eigen sportschool open.
Klinkt super toch?

Als brakke zwangere vrouw moet je iets dus ik wilde een spel gaan spelen op onze game pc.
Zijn facebook stond nog ingelogt, wilde het weg klikken tot ik een berichtje zag met allerlei hartjes.
Die verleiding kon ik niet weerstaan en moest ik even lezen.

Hij had een flinke lading berichten van een oud klasgenoot van Uni.
Hij heeft mij altijd verteld gewoon vrienden te zijn maar ach, in mijn studenten tijd kende ik mijn vriend nog niet en had ik ook wel eens gevoelens voor knappe kerels bij mij op Uni.
Zijn facebook staat op prive waardoor niemand zijn persoonlijke info kan zijn of zijn vrienden / relatie status kan zien.
Lig ik normaal echt niet wakker van, ik ben niet zo'n fan van je hele leven open en bloot op internet zetten via social media.

Maar de ernst van de berichten vond ik toch wel vervelend..
Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben".
"Ik vind je bruine haar zo mooi en je bent zo mooi petite"
"Ik zou je op willen tillen en vast willen houden"

Nu vond ik het al vreemd dat hij de laatste tijd dingen door de war haalde met dingen die ik leuk vond maar waarvan ik zelf nog nooit gehoord had.. Net als dat hij aan zijn telefoon gelijmd zit en deze zelfs mee gaat als hij gaat douchen.
Zij is Franse en de laatste tijd komt hij af en toe met allerlei Franse woorden aanzetten..

Mijn bloed begon te koken en hoewel ik verder wilde lezen heb ik het snel weggeklikt gezien meneer thuis kwam.
Ik ben de deur uitgelopen en ben naar de sportschool gereden en zit nu op kantoor, naar huis heb ik voorlopig geen zin.

Maar ja, wat nu?
Zijn het mijn zwangerschaps hormonen of moet ik deze hufter het huis uit schoppen?

Dit is mijn vriend niet.. mijn vriend is het type wat op vrijdag avond een goed boek leest op de bank, samen met mij in bed een film kijkt, thee voor ons zet en samen elke avond lekker koken. Mijn vriend is het nerdje, niet die klootzak die 400 telefoon nummers van meisjes in zijn telefoon heeft staan.
Maar uit de berichten blijkt dat hij al maanden lang elke dag tot diep in de nacht berichten loopt te sturen met dit soort inhoud...

Voorlopig ga ik in elk geval niet naar huis omdat ik door mijn woede in staat ben om het complete servies en overige meubileer om zeep te helpen.

meid, ik heb alleen je eerste berichtje gelezen.. maar wat erg.. ik zou hem gewoon de deur wijzen.. ook al is je kind er dadelijk wel de pineut van..
vind het echt vreselijk voor je..

de eerste gedachte toen ik je berichtje las was : meld je aan bij overspel in de liefde

ik zou zeggen, praat zowiezo met je 'vriend' en vraag wat dit te betekenen heeft.. met een slechte reden is daar de deur..

succes ermee meid !!!