Undefined schreef:Mijn oude leraar heette Dick Cocken, moet je eens raden in welk vak hij les gaf
Ik gok sexuele voorlichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjaG schreef:Mijn collegas en ik hebben heel lang gedacht dat het een grap was, maar ik heb later kennis gemaakt met de bewuste dame. De werkelijkheid is soms raarder dan wat je bedenkt.
Mri schreef:De combinatie voor + achternaar is inderdaad ook iets om rekening mee te houden.
Zo is de voornaam Bart prima, maar als je achternaam Smit is vind ik het weer zielig
Ook met de Initialen moet je rekening houden... het is niet handig als het kind dezelfde initialen heeft als een van de ouders. Denk aan post enzo.
Mijn ouders hadden daar niet over nagedacht. Mijn tweeling (!!) zusje en ik hebben dezelfde initialen. Dat heeft bij verschillende instanties problemen opgeleverd.
milou123 schreef:Oh, dat is al helemaal niet handig, je tweelingzusje zelfs.
Mijn initialen zijn M.M. en die van mijn broertje M.M.M.
Nu woon ik niet meer bij mijn ouders, maar dat heeft altijd verwarring opgeleverd. Mijn vader wist nooit voor wie het nu was.Kun je nagaan, dat was eigenlijk niet eens hetzelfde.
Raponsje schreef:milou123 schreef:Wat fijn om te lezen TS. Ik geloof dat jullie er uit gaan komen, samen.
Ik heb het idee dat je liever wat meer uitleg wilde, klopt dat? En/of is het voor jou (inmiddels) genoeg?
Ik vind het echt fijn om te lezen hoe jullie verder gaan, en dit aanpakken/oplossen.
Ik zou natuurlijk graag willen waarom hij er toch in mee is gegaan als hij nu zegt er geen behoefte aan te hebben.
Raponsje schreef:Na jaren op een roze wolk geleefd te hebben moest het eens een keer mis gaan.
Eind augustus ga ik bevallen van ons eerste kindje, volgende week krijgen we de sleutel van ons koophuis en volgende maand gaat mijn eigen sportschool open.
Klinkt super toch?
Als brakke zwangere vrouw moet je iets dus ik wilde een spel gaan spelen op onze game pc.
Zijn facebook stond nog ingelogt, wilde het weg klikken tot ik een berichtje zag met allerlei hartjes.
Die verleiding kon ik niet weerstaan en moest ik even lezen.
Hij had een flinke lading berichten van een oud klasgenoot van Uni.
Hij heeft mij altijd verteld gewoon vrienden te zijn maar ach, in mijn studenten tijd kende ik mijn vriend nog niet en had ik ook wel eens gevoelens voor knappe kerels bij mij op Uni.
Zijn facebook staat op prive waardoor niemand zijn persoonlijke info kan zijn of zijn vrienden / relatie status kan zien.
Lig ik normaal echt niet wakker van, ik ben niet zo'n fan van je hele leven open en bloot op internet zetten via social media.
Maar de ernst van de berichten vond ik toch wel vervelend..
Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben".
"Ik vind je bruine haar zo mooi en je bent zo mooi petite"
"Ik zou je op willen tillen en vast willen houden"
Nu vond ik het al vreemd dat hij de laatste tijd dingen door de war haalde met dingen die ik leuk vond maar waarvan ik zelf nog nooit gehoord had.. Net als dat hij aan zijn telefoon gelijmd zit en deze zelfs mee gaat als hij gaat douchen.
Zij is Franse en de laatste tijd komt hij af en toe met allerlei Franse woorden aanzetten..
Mijn bloed begon te koken en hoewel ik verder wilde lezen heb ik het snel weggeklikt gezien meneer thuis kwam.
Ik ben de deur uitgelopen en ben naar de sportschool gereden en zit nu op kantoor, naar huis heb ik voorlopig geen zin.
Maar ja, wat nu?
Zijn het mijn zwangerschaps hormonen of moet ik deze hufter het huis uit schoppen?
Dit is mijn vriend niet.. mijn vriend is het type wat op vrijdag avond een goed boek leest op de bank, samen met mij in bed een film kijkt, thee voor ons zet en samen elke avond lekker koken. Mijn vriend is het nerdje, niet die klootzak die 400 telefoon nummers van meisjes in zijn telefoon heeft staan.
Maar uit de berichten blijkt dat hij al maanden lang elke dag tot diep in de nacht berichten loopt te sturen met dit soort inhoud...
Voorlopig ga ik in elk geval niet naar huis omdat ik door mijn woede in staat ben om het complete servies en overige meubileer om zeep te helpen.