sneeuw, vreselijk guur Ik verlang zo naar betere temperaturen........hopelijk komen de voorspellingen uit en gaat komende week de temperatuur echt omhoog
Het is heel erg koud! Vandaag wezen ''groomen'' ofnou, helpen op wedstrijd van de meiden. Dan krijg je het snel genoeg koud hoor.
gohya
Geplaatst: 23-02-13 18:22
De Gamma is typisch zo'n winkel. Daar is het in zomer en winter altijd tropisch binnen. Ik zit de hele dag al binnen,heb nog steeds griep.Nou ja af en toe even naar de schuur lopen om was in de droger te gooien. Die wind! mijn tuin zit op het Noorden,vangt vol die wind nu.
Nou lekker zeg,aankomende nacht komt de sneeuw al binnen vallen vanuit het Oosten. Dus Almelo jullie krijgen als eerste sneeuw.En er kan 5 tot 10 cm vallen.Dan ligt er morgenochtend op veel plaatsen een pakje sneeuw wat vervolgens weer in rap tempo gaat smelten omdat het gaat dooien overdag.
@01San Dank je wel. Ik baal echt van die griep,zeker als je in geen 20 jaar ziek bent geweest.
Beterschap gohya ! wij hebben de griep ook gehad en ben blij dat ie weer is vertrokken , maar wat is het vies koud zeg heb het de hele winter nog niet zo koud gehad ook onze pony is niet fit ...wat snak ik naar warmer weer en zon !