Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Targaryen schreef:Heeft iemand wel eens een pakketje laten bezorgen of een afhaalpunt?
Ik heb daar van de week voor gekozen. Netjes een Track&Trace code gekregen en volgens de site is het pakket gisteren om 11.57u daar afgeleverd. Ik ben tegen het einde van de middag langs geweest en daar konden ze het pakketje niet vinden en zeiden ze dat ze uberhaupt nog geen pakketten geleverd hadden gekregen
Hoe kan dat? Waar komt die 11.57u op de site dan vandaan? En kan ik er vanuit gaan dat het pakket er vandaag wel is?
ukje schreef:Targaryen schreef:Heeft iemand wel eens een pakketje laten bezorgen of een afhaalpunt?
Ik heb daar van de week voor gekozen. Netjes een Track&Trace code gekregen en volgens de site is het pakket gisteren om 11.57u daar afgeleverd. Ik ben tegen het einde van de middag langs geweest en daar konden ze het pakketje niet vinden en zeiden ze dat ze uberhaupt nog geen pakketten geleverd hadden gekregen
Hoe kan dat? Waar komt die 11.57u op de site dan vandaan? En kan ik er vanuit gaan dat het pakket er vandaag wel is?
Ik doe dit heel vaak, en je hoort officieel een mail te krijgen van afhaalpunt/kialapunt.

Gewoon te lui om aan te bellen
Wat ik niet snap, want hij had het pakketje wel bij mijn buren bezorgd, dus ik kon het direct al ophalen
Danique07 schreef:Heb je perongeluk de bel niet gehoord? Of misschien heeft hij hem niet goed ingedrukt?
.
. 
anders had ik hem dit weekend al (stiekem hoop ik dat ze speciaal voor mij een beetje sneller werken
)