"ik kom een pakket *18-plus-censuur* ophalen voor een...ehm....kennis van internet"
ElizeVdS
Geplaatst: 04-02-13 16:51
Hihi, de rest van vrouwtje Theelepels set *gedachten gaan met me aan de loop, ben bezig met sollicitaties versturen, of tenminste, mezelf daar van af te leiden*
Even een heel stomme vraag.. maar waarom vertrouw je ons beter dan een eventuele verkoper die het voor je op kan sturen? Ik bedoel.. wij zouden in theorie evengoed de boel op kunnen lichten (niet dat ik er vanuit ga dat dit zo is hoor)
Samy wil efteling kaarten weet ik toevallig ook nog voor zondag.
Niemand die voor mij op pad wil
Shirley
Geplaatst: 04-02-13 17:14
ElizeVdS schreef:
Hihi, de rest van vrouwtje Theelepels set *gedachten gaan met me aan de loop, ben bezig met sollicitaties versturen, of tenminste, mezelf daar van af te leiden*
Ik heb eigenlijk een vraagje en ben benieuwd naar jullie mening hierover. Ik heb de hoogslaper van mijn dochter eergisteren op MP te koop gezet, inclusief kast en evt. incl matras. Een mevrouw belde heel snel hierover, dat ze de bieden vanaf-prijs bood en dat ze het bed komende graag komt halen. Ik nam niet op omdat ik bezig was en dus stuurde ze dit ook in een mailtje. Ik heb haar teruggebeld en we hebben een afspraak gemaakt voor zaterdag. Later eergistermiddag heb ik nog gemaild, omdat ik ineens zag dat ze het bed komt halen, maar niets zegt over de matras of de kast. En daar krijg ik dus helemaal geen antwoord meer op. Inmiddels heb ik gehoord dat mijn zus de kamer ook graag wil hebben (en zij heeft geen cent te makken). In eerste instantie had mijn moeder gezegd van niet en ik had ook niet verwacht dat de kamer zo snel verkocht zou zijn. Zou ik het nog kunnen maken (ook omdat die mevrouw nu niet meer terugmailt) om de koop af te zeggen? Ik gun hem nu natuurlijk eigenlijk aan mijn zus, maar ergens weet ik niet of ik dit kan maken. Maar ja, ik word van de stilte vanuit de kant van deze dame ook niet zoveel wijzer...
Ik moet er misschien nog bij zeggen dat ik deze meubels heb gekregen van een tante, die (niet wetend van mijn zus) zei dat ik ze mocht verkopen. Maar als zij dit had geweten...
Zonder problemen, zal die mevrouw ook best begrijpen !
nikolletje
Geplaatst: 04-02-13 18:04
Alja schreef:
Naar je zus met die spullen
+1 en al helemaal als mw niets meer van zich laat horen (en mocht je zus er alsnog vanaf zien heb ik misschien nog wel belang)
GamblersCup
Geplaatst: 04-02-13 18:07
Naar je zus met die hap. Mailtje sturen naar die mevrouw dat je de spullen alsnog niet verkoopt en klaar. Ze zal uiteindelijk haar mail toch wel lezen. Het was een ander verhaal geweest als die mevrouw over een uurtje op de stoep zou staan.
NoTrouble
Geplaatst: 04-02-13 18:08
Zou het ook naar je zus doen, zonder twijfel
Blue_Eyes
Geplaatst: 04-02-13 18:08
Thnx voor jullie reacties Ik ga mw. afbellen (want mailen is dus geen succes met haar) en mijn zus blij maken!
Captain
Geplaatst: 04-02-13 18:09
Inderdaad naar je zus!
Whoehoe, de zonbon is voor het redelijke bedrag verkocht.
Grrr er was een man die vroeg om Pandora artikelen. Dus ik een berichtje gestuurd met wat ik voor hem had en mijn vraagprijs. (275,-). Dus hij mailde dat hij wel geinteresseerd was en graag de foto's wilde zien. Dus ik van alle bedels netjes foto's in een bestand gezet en gemaild, mailt hij terug; Bedankt voor de foto's, ik bied u 75 incl verzenden. Grrrrr
En de telefoon pakt ze niet op Toch maar even een mailtje gestuurd dus dat ik wegens zwaarwegende redenen de koop afzeg. Duidelijk zat, lijkt me. Ze hoeft niet het hele verhaal te weten.
hier gaat het weer goed weekend twee dingen verkocht en vanmiddag ook twee dingen verkocht en al het geld alweer ontvangen
net een bod gehad op mijn springschoenen, ben benieuwd als ze nu van eigenaar gaan wisselen
pmarena
Geplaatst: 04-02-13 18:42
Ben ik dan de enige die het niet zo netjes vind van de hoogslaper
Eergisteren er op gezet, en de mevrouw reageerde heel snel, dus dat was dan gisteren of hooguit eergisteren dat jullie die afspraak gemaakt hebben?
Kan me best voorstellen dat iemand op de zondag niet achter de mail kruipt, op maandag moet werken, en dan pas weer maandagavond of dinsdag ofzo eens achter de mail kruipt weer.
Zeker als iemand geen mail verwacht zijn er zat mensen die dan niet elke dag hun inbox checken....
En ze had een afspraak met je dus geen reden om nog mail te checken wellicht.
Ik kan het me eerlijk gezegd best voorstellen dat ze er flink van baalt dat je nu ineens je afspraak niet nakomt.
Het is natuurlijk logisch dat je hem liever naar je zus doet, dat wel