Summerfly schreef:Gefeliciteerd Arc_En_Ciel!
Dat mijn nieuwe avatar het eindelijk doet en helemaal naar mijn wens is!
Idd hij is errugg mooi!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NWDynamite schreef:Dat ik een advertentie heb op marktplaats waar in staat dat ik 150 tot 200 euro er voor wil hebben, of een goed bod, en dat ik 50 euro niet als een goed bod beschouw. Biedt er iemand 30 euro, iemand 32,50 en iemand 55 euro... Tja het is geen van drieën 50 euro
Applelover schreef:Ohh raap me op!Geniaal die man! Hoe ie dat doet
Wat mij gisteren aan het lachen maakte was de show van Jochem Meijer, De Rust ZelveG.E.N.I.A.A.L!!!
Echt op sommige stukjes gaat het nergens over, maar het is gewoon geweldig! Wie heeft deze show eigenlijk nog meer gezien?
Vliendertje schreef:Applelover schreef:Ohh raap me op!Geniaal die man! Hoe ie dat doet
Wat mij gisteren aan het lachen maakte was de show van Jochem Meijer, De Rust ZelveG.E.N.I.A.A.L!!!
Echt op sommige stukjes gaat het nergens over, maar het is gewoon geweldig! Wie heeft deze show eigenlijk nog meer gezien?
jep ik ben ook geweest. geweldig
appelxkiwi schreef:Ik heb op marktplaats een advertentie staan, omdat ik een verzorgster voor mijn pony zoek. Pony is drachtig en over ongeveer een maand uitgerekend.
Vandaag kreeg ik een reactie van een 13-jarig meisje, die graag 4x per week wilde RIJDEN. Helaas staat mijn pony voor haar te ver weg en daarom kreeg ik het vriendelijke verzoek m'n pony te verplaatsen naar haar woonplaats. Hahaha, geweldig !
Amber27 schreef:
Daenerys schreef:De foto's in dit topic: [ITP] Soms heb je gewoon je dag niet...