Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:00

toen ik vijf was was ik naar het circus geweest met moeders en s avonds bij het eten zette mijn moeder een film op die ze had opgenomen over een clown...echter...was dat niet zomaar een film over een clown maar over een demon in clowns pak genaamd IT. En daarom heb ik trauma's aan clowns

SaSalover

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:02

Laat ze die aan je zien terwijl je 5 jaar was? :?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:04

Dat dacht ik dus ook al.
Heb die film gezien toen ik 13, 14 was, en ik heb geen oog dicht gedaan de eerste 3/4 uur dat ik in bed lag.
En ik ben absoluut geen angsthaas, alles behalve, maar die film ... :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:06

:') Haha, niks mis mee.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:35

hij stond in de tv gids als film over een clown...that's it...zou jij bedenken dat het een boos aardige kinder vermoorder is? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 10:30

hannah41 schreef:
Summerfly: Nou ja, gillen misschien niet, maar ik spring wel een meter achteruit met zo'n gezicht: :oo :wow: :\

Het is eigenlijk inderdaad niet echt angst, meer grote walgneigingen. Het bijt en ontploft niet, maar er zijn wel genoeg mensen die het leuk vinden om een plakje naar mij toe te gooien :( .

Ik ga werkelijk helemaal stuk hier op me werk .. :') _O- _O- _O-

Ik was vroeger al bang voor Beavus and Butthead .. nou zag ik ze van de week weer op MTV en kreeg gelijk weer kippenvel.
Mijn broer is 6 jaar ouder en wist vroeger dat ik ze eng vond.
Hij mocht later naar bed dus ging dat lachje altijd even doen achter mijn kamerdeur :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:38

Catweazle zie ik op de vorige pagina... Mijn pa (toen hij klein was) dacht dat hij die gozer was en liet zich van het schuurtje vallen. Arm gebroken _O-

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:03

In de kleuterklas keken wij altijd Moffel en Piertje. 1 keer heb ik een nachtmerrie gehad over Piertje en ik weet het nu nog. Man wat was ik bang om dat stuk weer te kijken, zo bang dat er werd geregeld dat ik op vrijdag later naar school kwam om dat niet te hoeven zien. Als ik nu op nederland 3 Moffel en Piertje zie weet ik niet hoe snel ik moet over zappen. De muppets vond ik vroeger ook zo vreselijk. Nu valt dat wel aardig meer:P

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 04:04

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 10:47

Oooh die dingen ken ik ook nog idd. Verschrikkelijk, ik was ook geen fan van die dingen

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:18

Gaat het nu over oude kindercartoons? :)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:06

jup :') Zo diep zitten we al, haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:33

hele hoop diepgewortelde trauma's hier...en dan noemen ze het 'kindershows'...

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:37

_AAASCHAAA_ schreef:
In de kleuterklas keken wij altijd Moffel en Piertje. 1 keer heb ik een nachtmerrie gehad over Piertje en ik weet het nu nog. Man wat was ik bang om dat stuk weer te kijken, zo bang dat er werd geregeld dat ik op vrijdag later naar school kwam om dat niet te hoeven zien. Als ik nu op nederland 3 Moffel en Piertje zie weet ik niet hoe snel ik moet over zappen. De muppets vond ik vroeger ook zo vreselijk. Nu valt dat wel aardig meer:P

Moffel en piertje, wat een verschrikking vond ik dat altijd. Het heette toch officieel 'koekeloere'? Heb gelijk dat kiedje in mn hoofd, zit dr helemaal ingeprent.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:53

Het klinkt waarschijnlijk heftiger dan ik het als zodanig heb ervaren. Ik heb er nooit een nacht van wakker legen. Toen ik een jaar of 10 was iemand zien liggen die van een flat was afgesprongen. Was vlak bij school.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:12

lies1994 schreef:
_AAASCHAAA_ schreef:

Moffel en piertje, wat een verschrikking vond ik dat altijd. Het heette toch officieel 'koekeloere'? Heb gelijk dat kiedje in mn hoofd, zit dr helemaal ingeprent.

En dan koekeloeren we, koekeloeren we, kóekeloeren we ALLEBEI! :)ddd :')

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:55

lies1994 schreef:
_AAASCHAAA_ schreef:

Koekeloere heette dat ja!
Ik was er ook nooit zo weg van..
Maar wat nog altijd in mijn herinnering zal blijven is het programma 'Ik, Mik, Loreland'.
Er was daar zo'n griezel, een lelijke slechterik, Karbonkel..
Die kwam letters stelen en hij was heel gemeen, ik was als de dood..
Brrrr!
http://www.youtube.com/watch?v=rXs8Bpxdj5M <--- kan beangstigend zijn voor de 90's kids..

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:22

Getverderrie, die karbonkel!! Daar was ik ook onwijs bang van.
Kennen sommigen van ons sap de aardwortel nog van die serie in het land van ooit?? Dat vond ik toch wel het raarste wat ik ooit in mn levdn hebt gezien.

sokje_6 speciaal voor jou: http://m.youtube.com/watch?v=GRqTBUcJSII

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:08

lies1994 schreef:
Getverderrie, die karbonkel!! Daar was ik ook onwijs bang van.
Kennen sommigen van ons sap de aardwortel nog van die serie in het land van ooit?? Dat vond ik toch wel het raarste wat ik ooit in mn levdn hebt gezien.

sokje_6 speciaal voor jou: http://m.youtube.com/watch?v=GRqTBUcJSII

Ohmygooooooood *\o/* *\o/* _O-

Edit: afgeleid door Koekeloere, vergeet de helft neer te typen :') Ja, Sap de Aardwortel ken ik nog wel! Vond ik ook raar, maar wel leuk altijd! En Ridder Graniet, en Kloooooontje 8-)

Over enge kinderprogramma's gesproken.. Ik vond de Boze Heks altijd kei-eng! :')

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:22

Ik heb echt een trauma overgehouden aan Disneyland parijs. Die 3D/4D film. Ik denk dat ik een jaar of 5/6 was.
Helemaal leuk, tot dat er een stukje met muizen komt, die ontsnappen geloof ik en rennen alle kanten op. Het special effect was dus dat je bij je enkels allemaal lintjes voelt wapperen. Ik was er zwaar van overtuigd dat dit echte muizen waren en ging compleet door het lint. :') Ben op schoot gekropen bij mijn vader en die is met me naar buiten gelopen. Wat was ik bang toen.

Ben toen ik 16 was nog eens terug geweest naar Disney, ook naar die film en het kwam meteen weer naar boven.

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:26

Nog een leuke van mijn jongste zusje (toen 3 jaar)
Wij schelen flink wat jaartjes en ik was met mijn moeder en haar winkelen. We gingen een lingeriezaak in waar mij zusje voor het eerst een string onder ogen kreeg. Ze vond het zó raar en maakte de opmerking:

'' Maar mama, als je deze hebt en je laat dan een scheetje dan vliegt die er langs ''

Je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat je mij kon oprapen. :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:31

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:33

In de douche stond bij mijn ouders een zinken teil met allemaal levende klapperende schollen erin, had mijn moeder van een visser gekregen, ik was nog geen drie volgens mij maar ik zie het nog voor me.

riell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:56

haha vet smerig.. ik denk dat mijn hond t niet eens zou oplikken :9 , t proberen niet eens waard haha.--
--

ik heb een keer gehad vroeger dat ik met mn moeder ergens heen was gegaan (weetnietmeerwaar)
toen we thuis kwamen bij de flat waar we toen die tijd woonde ,toen ging mijn moeder alvast naar boven ,
maar er stonden 2 mannen beneden waar ik dus ook stond..
en toen spraken die mannen me aan enzo en die wilde me heel graag mee nemen enzo
en zeiden allemaal vage dingen ik weet niet meer priecies wat want het is al lang geleden ,
maar op dat moment kwam mijn moeder weer naar beneden en die vroeg wat er aan de hand was aan die mannen
en toen verzonnen ze snel een smoes ..
echt rare mensen heb je op de wereld..

--
&& Nog iets ,

Mijn vader is paar jaar Geleden heel erg ziek geworden Omdat hij daarvoor heel erg Alcolist was ..
en na jaren dronk hij niks meer , maar wij gingen op vakantie mn vader en ik , toen had mijn vader heel veel drank enzo gedronken
maar ik was nog heel jong dus ik wist niet dat t niet normaal was , maar na dagen op de vakantie zag ik dat mijn vader heel erg veranderde .. zo erg dat ik mijn moeder op moest bellen om mij optehalen , het bleek dus dat mn vader KORSAKOF had gekregen ,
maar in die dagen ( dat ik met hem op vakantie was ) begreep ik nooit waarom ie zo raar deed , hij zou de douche maken maar hij bleef maar zeggen , ja ik doe t morgen en volgende dag weer morgen.. en zo gaat t maar door .. dus heele erge ruzie gekregen omdat ik t niet begreep , ik ging wel nadenken en dacht mn oma had DEMENTIE.. mn vader vergat dus ook dat de douche stuk was.. dus belde mn ma op om te zeggen na paar dagen aangekeken te hebben heeft ze me opgehaalt na onderzoeken thuis bleek mn vader dus Korsakof te hebben wat dus ook Dementie is alleen dan door de drank , ik heb op die vakantie (camping waar wij jaren heen zijn gegaan) ruzie met mn vader gemaakt , maar doordat zn geheugen nu niet meer is zoals t was heb ik t voor mijn gevoel eigelijk nooit echt goed kunnen maken.. wat mij nog erg diep in mn geheugen staat.. mijn vader is al paar jaar opgenomen in een verzorgings tehuis en zie ik een paar keer perjaar waar ik t wel ongelovelijk moeilijk nogsteeds mee heb .

dit waren de dingen waar ik eigelijk best vaak nog overna denk :(

riell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 01:02

martine0503 schreef:
Het klinkt waarschijnlijk heftiger dan ik het als zodanig heb ervaren. Ik heb er nooit een nacht van wakker legen. Toen ik een jaar of 10 was iemand zien liggen die van een flat was afgesprongen. Was vlak bij school.

ah bah !