Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannah41 schreef:Summerfly: Nou ja, gillen misschien niet, maar ik spring wel een meter achteruit met zo'n gezicht:![]()
![]()
![]()
Het is eigenlijk inderdaad niet echt angst, meer grote walgneigingen. Het bijt en ontploft niet, maar er zijn wel genoeg mensen die het leuk vinden om een plakje naar mij toe te gooien.
_AAASCHAAA_ schreef:In de kleuterklas keken wij altijd Moffel en Piertje. 1 keer heb ik een nachtmerrie gehad over Piertje en ik weet het nu nog. Man wat was ik bang om dat stuk weer te kijken, zo bang dat er werd geregeld dat ik op vrijdag later naar school kwam om dat niet te hoeven zien. Als ik nu op nederland 3 Moffel en Piertje zie weet ik niet hoe snel ik moet over zappen. De muppets vond ik vroeger ook zo vreselijk. Nu valt dat wel aardig meer:P
lies1994 schreef:_AAASCHAAA_ schreef:In de kleuterklas keken wij altijd Moffel en Piertje. 1 keer heb ik een nachtmerrie gehad over Piertje en ik weet het nu nog. Man wat was ik bang om dat stuk weer te kijken, zo bang dat er werd geregeld dat ik op vrijdag later naar school kwam om dat niet te hoeven zien. Als ik nu op nederland 3 Moffel en Piertje zie weet ik niet hoe snel ik moet over zappen. De muppets vond ik vroeger ook zo vreselijk. Nu valt dat wel aardig meer:P
Moffel en piertje, wat een verschrikking vond ik dat altijd. Het heette toch officieel 'koekeloere'? Heb gelijk dat kiedje in mn hoofd, zit dr helemaal ingeprent.
lies1994 schreef:_AAASCHAAA_ schreef:In de kleuterklas keken wij altijd Moffel en Piertje. 1 keer heb ik een nachtmerrie gehad over Piertje en ik weet het nu nog. Man wat was ik bang om dat stuk weer te kijken, zo bang dat er werd geregeld dat ik op vrijdag later naar school kwam om dat niet te hoeven zien. Als ik nu op nederland 3 Moffel en Piertje zie weet ik niet hoe snel ik moet over zappen. De muppets vond ik vroeger ook zo vreselijk. Nu valt dat wel aardig meer:P
Moffel en piertje, wat een verschrikking vond ik dat altijd. Het heette toch officieel 'koekeloere'? Heb gelijk dat kiedje in mn hoofd, zit dr helemaal ingeprent.
lies1994 schreef:Getverderrie, die karbonkel!! Daar was ik ook onwijs bang van.
Kennen sommigen van ons sap de aardwortel nog van die serie in het land van ooit?? Dat vond ik toch wel het raarste wat ik ooit in mn levdn hebt gezien.
sokje_6 speciaal voor jou: http://m.youtube.com/watch?v=GRqTBUcJSII
Sokje_6 schreef:Over enge kinderprogramma's gesproken.. Ik vond de Boze Heks altijd kei-eng!