Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mallow schreef:Ik had er net weer eentje.........
Ik heb een zgan engels hoofdstel te koop staan, omdat ik m eigenlijk niet meer gebruik en voornamelijk bitloos rijd. Heb het hoofdstel vorig jaar nieuw gekocht voor 84,95 en vraag er nu 35 euro of een goed bod voor.
Krijg ik een mailtje van iemand dat ze de prijs te hoog vind dus 22,50 bied. Dus ik stuur terug, excuus daar gaat die niet voor weg dus zal je verder moeten zoeken. Waarop zij reageert met dat het VEEL te veel geld is voor een merkloos hoofdstel
Ik stuurde terug dat ik mijn vraagprijs altijd zelf nog mag beslissen en wenste haar succes met de verdere zoektocht. Waarop ik weer een reactie kreeg dat als ik altijd zo vriendelijk was ik zeker nooit wat verkocht
Waar halen ze het lef vandaan tegenwoordig? Mag toch zeker zelf beslissen wat ik voor mijn eigen spullen wil hebben? Een tegenbod doen is echt niet erg, maar bij geen akkoord en grote mond er bij krijgen?
Saskiaatje schreef:Ik had een akkoord met een meneer over zijn picknicktafel. We hadden vorige week afgesproken, maar daar kwam toen - van mijn kant - iets tussen, dus toen zei ik "Misschien kunnen we het doorschuiven naar zaterdag?" en dat vond hij goed. Vervolgens heel de week geen contact meer gehad, we hadden geen tijd afgesproken, ik had zijn adres niet, enzovoort. Ik ben het helemaal vergeten, krijg ik net een mailtje "Omdat je niet langs bent gekomen gaat de picknicktafel weer op Marktplaats".
Nou, dankjewel.
Saskiaatje schreef:Ik had een akkoord met een meneer over zijn picknicktafel. We hadden vorige week afgesproken, maar daar kwam toen - van mijn kant - iets tussen, dus toen zei ik "Misschien kunnen we het doorschuiven naar zaterdag?" en dat vond hij goed. Vervolgens heel de week geen contact meer gehad, we hadden geen tijd afgesproken, ik had zijn adres niet, enzovoort. Ik ben het helemaal vergeten, krijg ik net een mailtje "Omdat je niet langs bent gekomen gaat de picknicktafel weer op Marktplaats".
Nou, dankjewel.
Cayenne schreef:Saskiaatje schreef:Ik had een akkoord met een meneer over zijn picknicktafel. We hadden vorige week afgesproken, maar daar kwam toen - van mijn kant - iets tussen, dus toen zei ik "Misschien kunnen we het doorschuiven naar zaterdag?" en dat vond hij goed. Vervolgens heel de week geen contact meer gehad, we hadden geen tijd afgesproken, ik had zijn adres niet, enzovoort. Ik ben het helemaal vergeten, krijg ik net een mailtje "Omdat je niet langs bent gekomen gaat de picknicktafel weer op Marktplaats".
Nou, dankjewel.
Maar je had toch zelf ook contact met hem kunnen opnemen en zijn adres te vragen?
En als je het vergeten bent, tja. Eigen schuld denk ik danGroot gelijk om dan de tafel opnieuw aan te bieden op Marktplaats.
Nou, dankjewel.
Ashleytjuhh schreef:ik had er net ook een.
ik had geboden op een broek, kreeg ik bericht van de verkoper dat ze er meer voor wlde hebben ik vondat het niet waard dus een tussen bod uitgebracht incl en excl. kreeg ik een bericht terug dat de verzendkosten 6,75 waren want het zou niet in een envelop passen. ik netjes terug gestuurd bedankt maar dan zie ik van de koop af aangezien het in envelop past. kreeg ik terug hhahaahahah dan mag jij mij vertellen hoe ik dat dan wel niet in een envelop krijg....
pfffff mensen
ShauniBef schreef:Ashleytjuhh schreef:ik had er net ook een.
ik had geboden op een broek, kreeg ik bericht van de verkoper dat ze er meer voor wlde hebben ik vondat het niet waard dus een tussen bod uitgebracht incl en excl. kreeg ik een bericht terug dat de verzendkosten 6,75 waren want het zou niet in een envelop passen. ik netjes terug gestuurd bedankt maar dan zie ik van de koop af aangezien het in envelop past. kreeg ik terug hhahaahahah dan mag jij mij vertellen hoe ik dat dan wel niet in een envelop krijg....
pfffff mensen
Misschien heeft MW nog nooit van een A4 envelop gehoord?