[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjam1202

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:24

Heyhey!

Ik zoek een cadeau voor mijn vriendinnen (3 x 17 jaar en 1 x 18 jaar). Twee hiervan zijn nml geslaagd, de andere twee helaas niet... Ik zoek een leuk persoonlijk cadeau :) Ikzelf ben een jaar jonger en heb dus geen ervaring met examencadeaus haha! Ik ga met drie van hun op vakantie deze zomer, de ander gaat nml 10 maanden weg als uitwisselingsstudente, ik wil haar dus iets geven zodat ze aan ons denkt. De anderen wil ik gewoon hetzelfde geven, maar dan hebben jullie een beetje een idee waar het cadeau aan moet voldoen haha! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:03

Niemand? -O-

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:09

Hema verkoopt van die bussen met thema's; pizza, cocktails, cupcakes etc. Zit van alles in qua materiaal etc!

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:08

Hoihoii

Mijn instructrice gaat in september een half jaar op wereldreis, ik wil dus samen met onze groep wat leuks geven als afscheid. Ik wil graag wat ideeën opdoen, het moet gewoon een beetje algemeen zijn maar met een persoonlijke draai van de groep. Hebben jullie ideeën? :)

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:12

Hebben jullie leuke foto's van jullie samen als groep? Anders kun je misschien een boekje maken, met foto's en dat iedereen iets leuks schrijft als 'Veel plezier op wereldreis!'

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 00:07

Hoi! Ik ga volgende week afscheid nemen op mijn stage en ik hoop dat iemand mij kan helpen met een leuk cadeau! Mijn stagebegeleiders wil ik een cadeaubon geven maar wil ook iets voor de jongeren. Het is een woongroep en ze gaan over twee weken verhuizen naar een nieuw pand. Dus ik dacht misschien iets leuks voor in huis maar niet alle jongeren verhuizen mee dus misschien kan ik beter voor iedereen apart hetzelfde cadeau doen maar ik kan echt niks bedenken.. Iemand een goed idee? :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 00:29

Een grote pot drop. En dan (heel afgezaagd, I know) een kaartje eraan hangen met: het zit d'rop!

Melissaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:08

Hey, ik hoop dat iemand mij kan helpen :) Mijn vriendin wordt vrijdag 18, ik heb al een leuk t-shirt die ze zelf uitgekozen heeft, maar nu wil er er eigenlijk nog iets bij als verassing zeg maar. Had zelf al gedacht aan een fotolijst met allemaal foto's van ons maar eigenlijk heeft zij de meest leuke foto's en ik haast niks (op de charmante snapchat screens na :') ) iemand nog een idee?

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:39

fotolijst, fotohoesje,mok, schilderij, canvasprint, houten plank met print, zelf plank met namen of een quote ofzo??

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:58

Ik ben opzoek naar inspiratie voor een kraamkado.
Vriendin is wel van het natuurlijke, borstvoeding, kind dragen in draagzak, geen chemische producten op de baby, hydrofiele luiers ect.
Ik wil geen kleren geven en wat ik wel leuk vind is mama wat geven.

Iemand een leuk idee?

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:30

Misschien zo'n setje waarmee je een gipsafdruk van een handje,voetje kan maken? Maar misschien past dat ook weer niet bij het natuurlijke..

Ik ben (ja heel typisch :+ ) opzoek naar een leuk cadeau voor mn vriend. Hij wordt 17, houdt van chocola, games en wiskundige dingen. Alleen een doos chocola geven vind ik ook zo afgezaagd haha.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 12:27

Op zoek gaan naar zo'n rubiks kubus van chocolade :D

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 14:48

Verschrikkelijk kado voor mannen.
Ik kwam dit jaar niet verder dan motorhandschoenen :')
Voorgaande jaren een luchtje, oplader voor iphone, kniebeschermers voor motorpak, horloge, etentje gegeven. Vind mannen maar iets lastigs haha.

Ik heb inmiddels al een kado voor vriendin.
Een uitwasbare zwemluier in jeans print. Kan de baby dus om met zwemmen hoeft hij geen zwemluiers aan van die weggooidingen. Kokosolie voor de schrale billen en tepelkloven.
Voor haar vriend heb ik een Survice-a-kid pakket; blikje redbull, sneaker voor de stevige trek, oordoppen, knijper voor de stinkluiers, zaddoek voor de vreugde tranen, paracetamol.
En dan heb ik ook nog bonnen gemaakt die ze kunnen uitknippen en inleveren bij mij, voor een avond gratis oppassen :')

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:49

Hallo!

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor mijn vriend. Ik heb hem al behoorlijk wat (orginele) cadeaus gegevens maar nu is hij begin augustus jarig en ik kan niks verzinnen!

Hij is helemaal gek van lp's en muziek in het algemeen, maar hier heb ik hem er al een aantal van gegeven dus om hem weer een lp te geven vind ik niet zo leuk. Maar misschien weten jullie nog wat anders?

Daarnaast is hij gek op koken, films en auto's

Suggesties?

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:18

Romantische avond uiteten, bioscoopbon met een film naar keuze? :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:29

Keukenschort met bijpassende pannenlappen en ovenwanten.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:37

Ik kom ook even binnenvallen. Mijn vriend heeft onlangs zijn Propedeuse gehaald na 3 keer scheepsrecht. Ben zo trots op 'm en hij heeft er keihard voor geknokt. Nu wil ik hem iets geven, maar wat? Geen duur cadeau, maar een kleinigheidje van <€ 30,-

Alvast bedankt! :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 10:15

Ga een keer langs Jamin of V&D en dan naar de chocoladeafdeling :-) of probeer iets te bestellen via internet, dus iets gemaakt van chocola en letters ofzo!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:50

Poeh nooit gedacht hier een bericht te plaatsen maar ja, het is denk ik wel nodig :+
Over twee weekjes word ik 18 en zou dit weekend een verjaardagslijstje inleveren bij familieleden. Tja, ik dacht dat ik wel wat kon bedenken maar dit blijkt toch ieder jaar weer een lastig fenomeen te zijn :')

Wat staat er al op: Verscheidene tekenspullen (zal iets van een tekenpakket worden die ik van mijn ouders vraag)
Verder staat er een NCIS dvd op.

Geld wil ik absoluut niet, geurtje of cadeaubon liever ook niet. Verder heb ik totaal geen idee.
Zelf vind ik sport wel leuk maar lukt niet alles ivm een niet altijd even goed meewerkende knie. Uhm, ik heb geen paard of verzorgpaard. Laatste is dat het niet meer dan 30 euro mag zijn :P

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:22

Misschien een schildercursus? Doe ik ook al 2 jaar. Bijvoorbeeld workshop van 5 lessen of zoiets. ik vind t helemaal geweldig en jij bent ook wel creatief :-)

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:15

Iemand hier een leuk idee voor een doop/christening cadeau voor een baby(meisje) van bijna een half jaar? Ik ben alleen zo slecht in cadeaus en ben nog nooit bij een doop geweest, dus weet echt niet wat wel of niet een goed idee is. Ik dacht zelf aan een armbandje met een plaatje waarop je iets kunt laten graveren. Is dat een gek cadeau voor een baby? Zie dat er wel babyarmbandjes bestaan, maar wie weet vinden sommige ouders dat not-done? :P

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:15

xSiep schreef:
Iemand hier een leuk idee voor een doop/christening cadeau voor een baby(meisje) van bijna een half jaar? Ik ben alleen zo slecht in cadeaus en ben nog nooit bij een doop geweest, dus weet echt niet wat wel of niet een goed idee is. Ik dacht zelf aan een armbandje met een plaatje waarop je iets kunt laten graveren. Is dat een gek cadeau voor een baby? Zie dat er wel babyarmbandjes bestaan, maar wie weet vinden sommige ouders dat not-done? :P

Is er aangegeven dat kadootjes kunnen? Niet bij alle kerken is het gebruikelijk om doopcadeaus te geven.
Ik heb familie die naar dopen een boekje over het geloof mee nemen. Maar ik heb ook zilveren gegraveerde baby eetsetjes (vork, lepel) en rammelaars voorbij zien komen. Meestal hoe persoonlijker hoe leuker.

Hoe belangrijk is het kindje voor jou? Leuk idee hoorde ik laatst van een vriendin. Die had een bedelarmbandje gekocht. Begon met een hartje en engeltje (gegraveerd met een datum en naam). En bij elke bijzondere gelegenheid gaf ze weer een bedeltje kado.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 08:09

Veulen84 schreef:
xSiep schreef:

Is er aangegeven dat kadootjes kunnen? Niet bij alle kerken is het gebruikelijk om doopcadeaus te geven.
Ik heb familie die naar dopen een boekje over het geloof mee nemen. Maar ik heb ook zilveren gegraveerde baby eetsetjes (vork, lepel) en rammelaars voorbij zien komen. Meestal hoe persoonlijker hoe leuker.

Hoe belangrijk is het kindje voor jou? Leuk idee hoorde ik laatst van een vriendin. Die had een bedelarmbandje gekocht. Begon met een hartje en engeltje (gegraveerd met een datum en naam). En bij elke bijzondere gelegenheid gaf ze weer een bedeltje kado.

Geen idee of dat is aangegeven of niet,ze zijn in ieder geval katholiek, maar helemaal niet streng. De baby is het dochtertje van mijn vriend's zus, dus straks mijn nichtje. Gegraveerde eetset vind ik ook erg leuk, maar we hebben al een hele nijntje eetset gegeven bij de geboorte :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 08:47

Een verzilverde rammelaar is heel leuk en het armbandje met naam.Ik kreeg ze ook met de doop van mijn dochters.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 09:21

Ik heb een babyschoentje van mijzelf verzilverd. Erg leuk :j
Wat ook leuk is een verzilverde spaarpot.