Ik zoek een cadeau voor mijn vriendinnen (3 x 17 jaar en 1 x 18 jaar). Twee hiervan zijn nml geslaagd, de andere twee helaas niet... Ik zoek een leuk persoonlijk cadeau

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSiep schreef:Iemand hier een leuk idee voor een doop/christening cadeau voor een baby(meisje) van bijna een half jaar? Ik ben alleen zo slecht in cadeaus en ben nog nooit bij een doop geweest, dus weet echt niet wat wel of niet een goed idee is. Ik dacht zelf aan een armbandje met een plaatje waarop je iets kunt laten graveren. Is dat een gek cadeau voor een baby? Zie dat er wel babyarmbandjes bestaan, maar wie weet vinden sommige ouders dat not-done?
Veulen84 schreef:xSiep schreef:Iemand hier een leuk idee voor een doop/christening cadeau voor een baby(meisje) van bijna een half jaar? Ik ben alleen zo slecht in cadeaus en ben nog nooit bij een doop geweest, dus weet echt niet wat wel of niet een goed idee is. Ik dacht zelf aan een armbandje met een plaatje waarop je iets kunt laten graveren. Is dat een gek cadeau voor een baby? Zie dat er wel babyarmbandjes bestaan, maar wie weet vinden sommige ouders dat not-done?
Is er aangegeven dat kadootjes kunnen? Niet bij alle kerken is het gebruikelijk om doopcadeaus te geven.
Ik heb familie die naar dopen een boekje over het geloof mee nemen. Maar ik heb ook zilveren gegraveerde baby eetsetjes (vork, lepel) en rammelaars voorbij zien komen. Meestal hoe persoonlijker hoe leuker.
Hoe belangrijk is het kindje voor jou? Leuk idee hoorde ik laatst van een vriendin. Die had een bedelarmbandje gekocht. Begon met een hartje en engeltje (gegraveerd met een datum en naam). En bij elke bijzondere gelegenheid gaf ze weer een bedeltje kado.