Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Courses schreef:Beetje dubbel, aan de ene kant zou ik zeggen 'dat zouden wij als bediening 'moeten' doen' en aan de andere kant het is inderdaad niet onze hond. Maar als een kind over z'n nek gaat, zeg je dan ook 'Sorry, tis niet mijn kind?' Weet je, klinkt misschien stom maar dan moet je wel uitkijken met hoe gasten daarop kunnen reageren denk ik.
Uhm ja dat is toch net uitgelegd? Beetje erg veel moeite om voor 180 gasten steeds een stukkie brood te gaan halen. Maarja beetje lachen en babbelen en de gasten zijn weer blij. Douce schreef:Ja communicatie is het sleutelwoord. Maar wat is tapwater? Water uit de kraan? Wij serveren dat wel, maar niet als enigst drankje. Dus als we 6 gasten hebben en 1 drinkt water uit de kraan, prima. Als ze allemaal water uit de kraan drinken houdt het op. Tenzij ze er bijvoorbeeld nog wijn naast hebben.
ja duh had je maar moeten luisteren. Ook heel vervelend voor de mensen die mij niet konden verstaan doordat die mensen dan zo hard zaten te praten Shadow0 schreef:Geen kraanwater in een hotel waar je buffetten serveert (en het dus niet echt om de service gaat), en zelfs niet bij een bestelling van wijn ofzo, dat vind ik eigenlijk gewoon flauw - dan is het duidelijk dat de prioriteit het geld is, niet de gast. Komt gewoon erg onsympathiek over. Enne, jongeren met medicijnen, mogen die geen water?
Dat je niet uitsluitend water serveert (zoals bij Douce) vind ik overigens heel aanvaardbaar.

Alleen als ze het vragen.