Ik meld me ook even. Ik ben nog nooit naar primark geweest maaar zou er wel een keer heen willen. Maar ik vraag me af of er nu nog wel een beetje leuks over is dat niet alles al weg is.
En welke primark vinden jullie heet mooist (collectie)
waaar zijn nou allemaal primarkts? ik ga vrijdag maar wij weten nog niet waarheen
PRIMARK PRIMARK
MyLittleLove
Geplaatst: 11-07-12 13:41
Van Rotterdam krijg ik spontaan hoofdpijn 2x geweest, maar jéétje wat druk.. Wil je even naar de tassen kijken, staan er rijen met mensen voor die naar sieraden en alles willen kijken, kinderwagens heb ik ook gezien, onmogelijk Vind de kleding heel leuk en goedkoop, maar een webshop zou handig zijn.. Toen ik er een halfuurtje binnen was kreeg ik al een paniekaanval.
dancer_
Geplaatst: 11-07-12 19:19
Ik ben dus vandaag naar rotterdam geweest, en eigenlijk vond ik het behoorlijk tegenvallen; Even voor de duidelijkheid; onderbroek, ring, zonnebril, zwarte broek, schoenen xd, en 2 shirts
Nja je moet dragen wat jij mooi vind en het niet laten omdat meerdere die kleding kopen.. kan je beter zelf maken als je wilt dat niemand het heeft.
eslixapie
Geplaatst: 12-07-12 06:39
RM_ schreef:
Ik ga zaterdag naar Londen en natuurlijk ook naar de Primark!! Iemand daar wel eens geweest?
Ik ben in maart naar London geweest. Heel groot, leuke collectie (toen in ieder geval), maar MIJN GOD wat druk. Echt absurd. Zo erg heb ik het in Nederland nog niet meegemaakt. Uiteindelijk heb ik maar wat meegegrist in de hoop dat het paste en ben gelijk gaan betalen.
In London aan Oxford Street ben ik geweest! Vond ik veel fijner als hier!
Ik baal zo, vorige week was ik bij de PRIMARK en toen zag ik een veeet leuk jurkje, alleen had ik een weekendtas bij me en de rij voor 't passen was ZO lang dat ik zoiets had van 'Laat maar' ( ik moet dat soort jurkjes echt passen voor de lengte gezien ik vrij lang ben ) en nu heb ik er al 3x over gedroomd en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan want ik wil dat ding vet graag [':