Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 13:45

Girlgamer schreef:
Ik heb regelmatig wel een cavia op MP staan. Laatste mailde iemand of ik hem ook kon brengen, 50 km hier vandaan. Want ze had geen eigen auto en geen vervoer (volwassen vrouw). Ik heb maar gezegd dat we niet bezorgen ;)
Hoe zou ze naar de DA gaan als dat nodig zou zijn?

Ja pff zou ik ook niet doen hoor
kijk als het nou een dorp verder is wil ik dat wel overwegen maarja dan kan je al meer benzine kosten kwijt dan de cavia waard is :')

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:59

shilady schreef:
Volgesmij heb jij het gedeelte gemist dat dit topic gesloten is geweest omdat het persoonlijk werd en er vooral veel over oplichting werd gepraat?

Die oplichting an sich was het hele punt niet. Alleen dat er complete namen, woonplaatsen en rekeningnummers geplaatst werden, dat mag van de modjes niet.
Zie de laatste hulk; dat gaan puur over het plaatsen van persoonlijke gegevens.
Kiki plaats gewoon iets anoniems over een raar persoon.. Dus hoezo zou dat niet mogen?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:03

Volgens mij doet Kiki niks tegen de regels in:

Citaat:
14 - Wees heel voorzichtig met het plaatsen van privégegevens van anderen.
Het is niet de bedoeling om privégegevens of communicatie van anderen op Bokt te zetten. Een aantal voorbeelden hiervan:
Het plaatsen van een privébericht van een andere gebruiker
Het plaatsen van telefoonnummers / rekeningnummers / volledige namen van anderen.
Het plaatsen van een e-mail of msngesprek die je ontvangen hebt
Onthoud dat informatie op Bokt.nl door de hele wereld gevonden kan worden, en dat anderen dit niet altijd op prijs zullen stellen. Vraag jezelf, voordat je herkenbare verhalen over anderen plaatst, eerst af of zij dat wel op prijs stellen. Let ook op met het plaatsen van foto's van andere mensen of van paarden die niet van jou zijn.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:06

Misschien een idee om het over RARE MENSEN OP MARKTPLAATS te houden :)*

En dingen van bokt die via een mod gaan niet hier te plaatsen :7

meggiemeg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:09

Of je ontvangt biedingen van 9.999.999.99 zodat niemand daar wat mee kan...

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:10

ik had van de week weer iemand die even moest meedelen dat ze bang was dat een dekje (wat ik aanbood in een advertentie) zou verkleuren in de was. uh.. oké.. heb nog gereageerd dat dat bij ons niet het geval was geweest. maar verder ook niks gehoord. Moest het bericht ook even twee keer lezen. Ik had echt zoiets van 'staat daar nou wat ik denk dat daar staat?'.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:12

meggiemeg schreef:
Heb een tijdje mijn scooter op MP gehad, ding is nagenoeg nog nieuw, nog geen 300 km op de teller, afgelopen maand een beurt gehad door de dealer.
Krijg je van die onzinbiedingen, want ja ik moet van ver komen, tja dan zoek je er toch één in de buurt denk ik dan. Of ja hij is niet helemaal mijn kleur maar hij ziet er nog netjes uit kan je wat aan de prijs doen? Nou nee, dan zoek je er toch één die wel je kleur is.
Of reacties van is er wat mis mee dat je m weg doet? Nee is niets mis mee, heb m vorig jaar zomer gekocht om mee naar de revalidatie te kunnen gaan omdat ik toen nog geen auto kon rijden, nu heb ik m niet meer nodig.
Had m te koop staan voor ruim € 300 onder de aankoopprijs en zelfs dat was nog geen korting genoeg voor een scooter die nog niet eens ingereden is.. Heb m er maar weer afgehaald, was het even beu

Ja sorry maar dat vind ik echt geen "koopje". Betaal liever 300 extra bij een dealer dan het risico nemen bij een particulier voor dat geld >;)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:13

HTM schreef:
Misschien een idee om het over RARE MENSEN OP MARKTPLAATS te houden :)*

En dingen van bokt die via een mod gaan niet hier te plaatsen :7

Graag. Heel graag. Wat zij zegt dus... ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:13

Dan vraagt iemand wat je uiterste prijs is. Geef je aan 7,50. Krijg je een berichtje terug 'Voor 3,00 wil ik het graag hebben!'...... }:0

En laatst had ik iets dat alleen opgehaald (i.v.m. formaat) kon worden. Dan mail ik of ze mij willen bellen of dat ik hun nummer mag om e.e.a. verder af te spreken. Gebeld. Was ze helemaal verbijsterd dat ik die a.s. vrijdag niet overdag thuis kon zijn......

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:16

Dakotah schreef:
Heb een skelter te koop staan, had een bod, dus keurig gemaild dat ze hem kunnen komen halen.
Dat ze maar even moeten mailen voor een afspraak.
Krijg ik mail terug, wanneer kan het dan.
Zucht, zelf denken is er niet meer bij, geen enkele dag genoemd, zo van ik zou eventueel dan kunnen of dan.
Dus ik een heel lijstje terug gemaild, wanneer het allemaal eventueel kan. (lees minimaal 6 mogelijkheden)

Zal me niks verbazen als ik nu een mail terugkrijg van oh nee dan kan ik niet.

En dan is het antwoord terug: Dan zal ik eerst moeten zien wanneer dat dan kan.... |o |o :?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:19

Vragen te mailen voor een afspraak is ook niet heel handig :P
Je zou je telefoonnummer kunnen geven of dat van hun vragen om het verder af spreken!?

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:22

Ik heb tot nu toe alles verkocht met alleen email.
Zie het probleem niet.
Ik geef hem 6 opties wanneer ik thuis ben.
Het enige wat ie hoeft doen is zeggen oh bijv doe maar donderdag om 7 uur.
Is niks moeilijker dan via telefoon toch?
Of anders dan kan ik niet maar wel dan en dan.
Als ik hem aan de telefoon zou hebben moet ie toch ook kijken wanneer ie kan?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:25

Je gaf in je bericht aan dat ze maar even moesten mailen voor een afspraak, niet dat je daar diverse data aangegeven had :P

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:28

Jawel daarna gaf ik minimaal 6 opties, en nu moet ie dus eerst maar eens zien wanneer het dan kan.
Maar goed als ik zelf iets op moet halen, dan stuur ik gewoon wanneer ik eventueel wel zou kunnen komen en of zij dan ook kunnen.
Nou ja het ding kan altijd nog naar de oudijzerboer.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:30

pff heb mijn zadel te koop staan
al 2 mense binnen een week
ik wil hem wel eerst passen ik oke
kom maar langs geef ike en adres nummer telefoon nummer ,óf ze een sms kunnen sturen als ze komen
hoor je niks meer

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:31

dakotah, Als dat zo werkt, prima toch!
Ik heb dan dat je tig mailtjes over en weer krijgt 'o nee dan kan ik net niet' dat ik bellen sneller vind :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:00

superwoman schreef:
meggiemeg schreef:
Heb een tijdje mijn scooter op MP gehad, ding is nagenoeg nog nieuw, nog geen 300 km op de teller, afgelopen maand een beurt gehad door de dealer.
Krijg je van die onzinbiedingen, want ja ik moet van ver komen, tja dan zoek je er toch één in de buurt denk ik dan. Of ja hij is niet helemaal mijn kleur maar hij ziet er nog netjes uit kan je wat aan de prijs doen? Nou nee, dan zoek je er toch één die wel je kleur is.
Of reacties van is er wat mis mee dat je m weg doet? Nee is niets mis mee, heb m vorig jaar zomer gekocht om mee naar de revalidatie te kunnen gaan omdat ik toen nog geen auto kon rijden, nu heb ik m niet meer nodig.
Had m te koop staan voor ruim € 300 onder de aankoopprijs en zelfs dat was nog geen korting genoeg voor een scooter die nog niet eens ingereden is.. Heb m er maar weer afgehaald, was het even beu

Ja sorry maar dat vind ik echt geen "koopje". Betaal liever 300 extra bij een dealer dan het risico nemen bij een particulier voor dat geld >;)

Geen koopje? Dat mag je vinden, zelf vind ik € 300 toch een hoop geld.
Het is een zo goed als nieuwe scooter, als het mogelijk was om de teller terug te draaien naar 10 en ik zou zeggen dat hij nieuw is gelooft men dat ook. Zit geen krasje op. Voor zoveel geld minder kan je dan een toch zo goed als nieuwe scooter rijden. Mensen lopen geen risico met mijn scooter, zit nog garantie op. Heb extra garantie erbij gekocht vorig jaar zomer. Hij staat altijd binnen, maar goed een ieder mag er iets van vinden toch?

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:03

Ik had op iets geboden,
krijg ik een mailtje terug met, heeft u een mooie vrouw?

Ik heb niks terug gemaild.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:10

C_Spirit schreef:
Ik had op iets geboden,

Ik had terug gemailt dat je jouw mooie vrouw best voor 150 euro inclusief wilt opsturen maar even bij tnt na moet vragen wat het maximum formaat van de doos mag zijn.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:15

C-spirit, ik word nu toch wel heel nieuwsgierig wáár je op geboden had dan, dat ze met zo'n vraag komen.......... _O-

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:34

Hahaha,

Op een keyboard.

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:35

Raponsje schreef:
C_Spirit schreef:
Ik had op iets geboden,

Ik had terug gemailt dat je jouw mooie vrouw best voor 150 euro inclusief wilt opsturen maar even bij tnt na moet vragen wat het maximum formaat van de doos mag zijn.

Whahahahaha,

Alleen ben ik 14.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:37

Dan hadden ze misschien wel de verkeerde terug gemaild... :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:42

Ik heb een cameralens op marktplaats staan, wat alleen opgehaald kan worden.
Iemand bood 50,- onder mijn vraagprijs, dus de man netjes gemaild dat ik hiermee akkoord ga en op welke dagen hij zou kunnen komen op het op te halen.
Hij vroeg als woensdag rond 5 uur uit kwam, dat kwam niet uit, maar wel netjes gemaild dat ik nog 2 dagen deze week had dat ik kon.
Tot op heden heb ik niks meer van deze man gehoord (maandag is dat mailtje eruit gegaan), ik heb gisteravond nogmaals een mailtje gestuurd met de dagen dat ik kan, aangezien 1 daarvan al verstreken was.
Heb hem ook maar gevraagd, als die nog interesse heeft, aangezien ik nog een bod heb gehad van iemand en ik deze lens wel eerst wil verkopen voordat ik een nieuwe aanschaf.

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:48

Omg ik heb zoveel gekke dingen meegemaakt zal ze even allemaal op een rijtje zetten.
- ik had teenslippers verkocht komt een man ze ophalen, zegt hij ineens wat heb jij een mooie voeten ik doe voet reflex therapie mag ik even voelen, dus ik dacht euh nee maar we zaten met ze alle op de gallerij en me moeder was in een melige bui dus zei ja hoor dat mag wel ging die vent me voeten maseren wat een waus we kwamen niet meer bij van het lachen :+ maar achteraf gezien wel freaky.

- ik had een onwijse leuke grote rietemand gezien maar het was in een niet zo fijne buurt de eerste afspraak was tegen de avond vondt dat toch niet zo slim maar die mensen konden alleen in de avond krijg ik een mail tuurlijk kunnen we een nieuwe afspraak maken maar wel in de avond en oja ik heb ook nog een verrassing in de mand heb toen maar gezegd dat ik er vanaf zag vondt het wel eng.

- had allemaal merkkleding er op staan en iemand wilde die wel hebben krijg ik ineens een mail bij mij kan je bijverdienen met foto shoots je hoeft niet persee helemaal naakt ik dacht echt wat is dit dan ineens :? En heb diegene maar genegeerd

- er kwam iemand een buikspier apparaat ophalen zegt hij mij vrouwtje dun worden zij goed trainen :')

- ik had iemand die me gewoon ging stalken omdat ze iets wilde voor haar prijs.

- kreeg laatst een mail ik had allemaal nog bijna nieuwe profesionele make up met een waarde van bijna 200 euro staat er in de mail, ik alles hebben voor 8 euro.