MyLittleLove schreef:Ik ging latjes halen, en kwam perongeluk tegen mijn moeder aan, zei een man die voorbij liep: IK ZAG HET HOOR, ZE DEED HET EXTRA!
tja..
Extra?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.Donkerblauw schreef:Had vandaag ook weer een behoorlijk gênant moment..
Was een broek aan het passen; ene been door de broekspijp ging goed, alleen bij m'n tweede been in de pijp ging het halverwege fout. Verloor m'n evenwicht, en viel met die broek om m'n enkels het pashokje uit.![]()
Natuurlijk was het lekker druk in de winkel en bij de pashokjes, dus stond ook weer goed voor schut.
Gelukkig had ik een boxershortje aan, dus de schade bleef enigszins beperkt, maar toch ga ik voorlopig maar niet terug naar die winkel.
) faill ben toen heel erg uitgelachen door m'n zus (was er ook) en die vriendin en dr vader XD maar vond het zelf ook wel grappig, is zó typisch mij datsoort dingen
raait zich om, ziet leraar waar ze het over hebben.*
LisaaBloem schreef:Oh wauw wat een leuke bloopers xd
Ik had een keer echt een schaamtelijke.
Het was winter en ik fietste door een straat die heel glad was, allemaal stijfbevroren sneeuw lag er. Dus ik fietsen, moet ik een scheet laten. Ik keek eerst maar even om me heen om te kijken of er niemand was die het kon zien/horen. Ging ik een beetje op mn trappers staan om die scheet te laten, glijd mn fiets onder me weg... vol op mn snufferd, terwijl ik viel liet ik van schrik die scheet en die was nog best hard ook xd
Ze schrok zich dood, het is daar dus de gewoonte om als er iemand sterft in het huis zelf iets te organiseren en dan kan iedereen daar komen groeten afscheid nemen weetikveel
) ik dadelijk rond gekeken of niemand het gezien had, en daarna heel hard auw gezegd.
) en de laatste 3 treden ging het mis en donderde ik de trap af, mijn vriendin wou juist aanbellen en ze kan via een venster in de deur binnenkijken dus ze zag het gebeuren, en ik zing nog eerst doodleuk het liedje af voor ik op sta, en doorhad dat mijn vriendin alles had gezien. (nu 5 maanden later nog altijd een verdikte enkel)
)had ik mijn bed (eenpersoonsbed) altijd zo staan dat ik met mijn gezicht van het raam weg stond, nu had ik voor een verlengd weekend mijn bed tegen mijn raam gezet. ik in slaap gevallen toen ik daar was en ik werd 's morgens vroeg wakker (net licht buiten) dus ik zie half slapend een groot wit vierkant. ik verschoot zo hard dat ik uit mijn bed flikkerde haha en met een dikke blauwe plek op mijn arm rondliep.
) en we waren tikkertje aan het spelen (ik was toen 16) toen hij een heuvel op liep en achterom keek rende hij bijna tegen een busje aan, en toen we die dag terug liepen waren we weer aan het rennen en hij kijkt naar het busje (zo van haha dit keer niet) en keek toen naar mij. toen hij zich al lopend omdraaide vlamde hij recht tegen een ander busje op. met echt zo'n harde knal en zijn benen open met zijn handen zo achter zich, en dan een heel verbaasd gezicht, elke keer als ik hem zie krijgt hij dat verhaal nog te horen.
en ineens komt er een jongen langs en kijkt mij zo aan van
normaal heb ik mijn gsm standaard aan mijn oor zodat het lijkt alsof ik telefoneer, maar nu niet. en uit reflex doe ik alsof mijn hand een telefoon is. en begin verder te praten, die jongen moet ook gedacht hebben dat ik gek was. (stiekem was het erger dat ik pas 5 minuten later doorhad dat ik dat echt gedaan heb
)
Heb hem thuis via de schoolmail een berichtje gestuurd dat ik het heel erg vond en hem veel sterkte wou wensen.