MyLittleLove schreef:Ik ging latjes halen, en kwam perongeluk tegen mijn moeder aan, zei een man die voorbij liep: IK ZAG HET HOOR, ZE DEED HET EXTRA!
tja..
Extra?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Had vandaag ook weer een behoorlijk gênant moment..
Was een broek aan het passen; ene been door de broekspijp ging goed, alleen bij m'n tweede been in de pijp ging het halverwege fout. Verloor m'n evenwicht, en viel met die broek om m'n enkels het pashokje uit.![]()
Natuurlijk was het lekker druk in de winkel en bij de pashokjes, dus stond ook weer goed voor schut.
Gelukkig had ik een boxershortje aan, dus de schade bleef enigszins beperkt, maar toch ga ik voorlopig maar niet terug naar die winkel.
LisaaBloem schreef:Oh wauw wat een leuke bloopers xd
Ik had een keer echt een schaamtelijke.
Het was winter en ik fietste door een straat die heel glad was, allemaal stijfbevroren sneeuw lag er. Dus ik fietsen, moet ik een scheet laten. Ik keek eerst maar even om me heen om te kijken of er niemand was die het kon zien/horen. Ging ik een beetje op mn trappers staan om die scheet te laten, glijd mn fiets onder me weg... vol op mn snufferd, terwijl ik viel liet ik van schrik die scheet en die was nog best hard ook xd