wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 13:02

MyLittleLove schreef:
Ik ging latjes halen, en kwam perongeluk tegen mijn moeder aan, zei een man die voorbij liep: IK ZAG HET HOOR, ZE DEED HET EXTRA!

tja.. :')

Extra? :')

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 16:50

Wauw geniaal topic. Ik ben de lompheid zelfde dus heb veel dingen meegemaakt :D

Er kwam een man aan m'n kassa bij Albert Heijn en zei hallo! Ik zo goedenavond, waarop hij vervolgde: alles goed? Ik zo ja met u ook, waarop hij zei ja lekker. Hoelaat zal ik bij je zijn vanavond? Ik dacht jij loopt hard van stapel, bleek hij met oortjes te bellen, dus hij praatte niet tegen mij. De rest van de klanten stonden me lachend en wel aan te staren :Y)

Toen ik 15 was zette mijn ouders me af bij mijn toenmalige vriendje. Ik doe de autodeur open en hij stond al bij zijn huisdeur. Ik stap uit en ren op hem af en val vol op mn bakkes. Probeer je dan maar is groot te houden *\o/*

In de stad had ik een leuk shirt te pakken, liep naar m'n vriendin (dacht ik) en zei: wauw kijk dan, deze moet ik hebben, waarop zij mij aanstaarde, was het m'n vriendin niet. *D

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 21:46

is zien.. ik doe altijd genante dingen eigenlijk :')
kan nu weinig verzinnen maarja.
ook vooral als je over iemand praat en die gene achter je staat, genoeg gebeurd :')
op me bek vallen natuurlijk niet te vergeten.
in de kauwgom zitten.
het verkeerde hoofdstuk geleerd voor de toets
uit me onderbroek gescheurd :')
noem maar op!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 21:58

Laatst gingen we bij een vriendin thuis (ook een bokster) een stapel oude weidepalen van plastic stroomdraadverbinders ontdoen en dan de palen in de schuur gooien voor de kachel. Ik, lomp als maar kan, draai me om met zo'n paal in m'n handen en daar liep net 1 van haar zoontjes.... zó *pok* op z'n koppie.... arm joch, huilen natuurlijk, ging niet zachtjes. Voelde me behoorlijk banketstaaf! Gelukkig vond ie het achteraf niet erg meer, maar voel me eigenlijk nog steeds schuldig -O-

Rox87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:01

Wat een leuk topic!
Leuke dingen komen er voorbij zeg!

Ik had een paar jaar geleden ook zoiets genants!
We gingne met de bus op vakantie, veel vrouwen dus bij de benzinestation halverwege moetsen alle vrouwn plassen natuurlijk, met een hele lange rij tot gevolg.
Dus ik eens een deurtje verder gekeken, de mannen wc, zag er netjes schoon uit!
Dus ik dacht, kan daar best even naar de wc, er was toch geen man te bekenen...... Tot ik de wc weer uit kwam, stond er wel een man boven zo'n p*sbak!!
Jammer dat ik die man zijn verbaasde gezicht niet op de foto heb gezet! _O-

vigo_is_lief

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:04

ik had ooit op de basisschool in de pauze, dat ik rennend naar mijn ''moeder'' liep, ik gaf haar een dikke knuffel maar het was mijn moeder niet ... :'(

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:06

ooh nog zo iets!
een jongen uit mijn klas van mij kwam naar me toe : ja ik weet het wel,
ik : wat
hij : ja gehoord van 'naam jongen', en doet de eerste keer veel pijn?
ik : neeeee! oliebol, hoe weet je dat!
hij : ik wist het niet, ik blufte....

AUTSJ...

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:07

Ik werk op de markt en verkoop groenten en fruit.

Mijn collega zij tegen mij: Ik moet heel even bellen. die moeder van mn vriend blijft me maar bellen..
en bellen en bellen.

Daarna vroeg/riep ik:'Kan ik iemand bellen?'
Echt automatische, ik had het pas door toen iedereen aan het lagen was.

Maar ik bedoelde"'Kan ik iemand helpen?"
Het was aardig druk dus iedereen lachte me uit.

Tja schuld van mijn collega, zij had het maar over bellen, bellen, bellen.

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:10

ooh nog 1 !

ik ; iel heb je met 'naam jongen' gezoend toen je dronken was? bah
zij ; hij is nu me vriendje

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:10

Uhm super enthousiast van 5 traptreden tegelijk willen springen, om vervolgens je hoofd tegen het dak te stoten en keihard met je stuitje op de rand van de trap neer te komen, en vervolgens hééééél raar aangekeken worden en ontzettend uitgelachen worden door m'n vriendin? _O- (op school).

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:11

restaurant was redelijk vol en ik kreeg ineens een hele leuke niesaanval van zo'n 20 min.....

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:15

Ow nog een:'(Bij de groenten boer)

Een klant: hebben jullie ook Kouzenband?
ik:'Nee mevrouw, wij verkopen alleen groenten en fruit voor kouzenband moet u naar de pantykraam verder op.'
Collega:' Psst debora, kouzenband is een soort lange boon!'
Ik:'ow.., nee sorry mevrouw die hebben we ook niet' 8)7 .

Helaas is het inmiddels 3 jaar geleden en word het wekelijks na 'gespeeld' door mijn collega's.

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:17

Donkerblauw schreef:
Had vandaag ook weer een behoorlijk gênant moment..

Was een broek aan het passen; ene been door de broekspijp ging goed, alleen bij m'n tweede been in de pijp ging het halverwege fout. Verloor m'n evenwicht, en viel met die broek om m'n enkels het pashokje uit. :o
Natuurlijk was het lekker druk in de winkel en bij de pashokjes, dus stond ook weer goed voor schut.

Gelukkig had ik een boxershortje aan, dus de schade bleef enigszins beperkt, maar toch ga ik voorlopig maar niet terug naar die winkel. :=

RT !

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:40

Ik heb ook een erge blooper was een jongen aan het praten met zo'n man

Zeg ik later op msn ieuw welke lelijke leraar was jij dan aan het praten.

Zegt die zo dat is mijn vader :') Schaam!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 09:24

ik vroeger als kleuter, rende in naar mijn moeder, sprong om dr hals... máar het was dus niet mijn moeder XD vrouw vondt het wel grappig XD ik niet ze had dezelfde jas :+

en laatst nog... ik was bij een vriendin, die hebben een hond, en zij gaf mij een koekje (dacht ik) dus ik zei iets van 'o, nee bedankt ik hoef niet' was het dus een koekje voor dr hond die in kon geven XD (in de vorm van een botje :o ) faill ben toen heel erg uitgelachen door m'n zus (was er ook) en die vriendin en dr vader XD maar vond het zelf ook wel grappig, is zó typisch mij datsoort dingen

en op school, ga naar de wc, trek een deur open, zit er iemand op XD zij gillen en snel de deur dicht trekken, maar nou was er nog een véél leukere XD dat was eind van 't jaar, zelfde verhaal, alleen die zag het niet eens 'waarin verdiept?' dus ik doe die deur weer dicht, zij merkte het gewoon niet! ik met de slappe lach terug naar m'n vriendinnen XD

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:52

oeh, leukleuk! meld me hier.

mijn genante moment:

ging met vriendin zwemmen. we stonden voor echt zo'n groepje jongens enzo, toen viel mijn zwembroekje naar beneden! :') . ik ben HEEL snel naar de wc gerend....

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:19

Het in de pauze hebben over die "geweldige leraar".
Een heel betoog over dat leuke broekie dat ie tijdens de les aan had.
Mijn vriendin vroeg; Ja, maar vind je hem dan niet een beetje oud?
Ik; Ja, hèhè, het gaat om het idee. Zeg nou zelf, hij heeft een heel lekker koppie.
'Dankjewel!' Hoor je dan achter je. *Draait zich om, ziet leraar waar ze het over hebben.*
Megablunder. :D

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:06

LisaaBloem schreef:
Oh wauw wat een leuke bloopers xd

Ik had een keer echt een schaamtelijke.
Het was winter en ik fietste door een straat die heel glad was, allemaal stijfbevroren sneeuw lag er. Dus ik fietsen, moet ik een scheet laten. Ik keek eerst maar even om me heen om te kijken of er niemand was die het kon zien/horen. Ging ik een beetje op mn trappers staan om die scheet te laten, glijd mn fiets onder me weg... vol op mn snufferd, terwijl ik viel liet ik van schrik die scheet en die was nog best hard ook xd

veeg me op :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:11

Verkeerde topic
Laatst bijgewerkt door MyLittleLove op 22-08-12 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:22

Ooooh geweldig dit!
Ik was gister ook weer lekker bezig.
Was klaar bij de paarden en moest even wat boodschappen doen en ik wilde savonds poffertjes eten. zo'n pan hebben we niet.....
Dus ik snel boodschappen doen, snel naar me ouders maar die hadden ook geen poffertjes pan meer.
Grrr en ik wilde graag naar huis, had vreselijk honger inmiddels.
Dus ik dacht ach misschien hebben ze dat wel bij de drogist (deze drogist verkoopt van alles wat)
Bingo! Die hadden 1 liggen. Snel betaal en ik wil snel in de auto springen. Hoe het nou precies ging weet ik niet maar het ging niet helemaal goed.
Staan een paar mensen met de fiets op de parkeer plaats.... Ik wandel snel naar me auto doe de deur los en wil instappen. Me deur was nog niet ver genoeg open dus ik was alweer te snel zo bam met me kop tegen de punt van de deur aan ik weet niet wat ik toen deed maar BAM zo andere kant van me hoofd tegen de auto aan.
Brrrr ik was ineens misselijk maar ik dacht ooh als niemand dat maar zag of hoorde hahaha dus ik deed alsof ik dat niet was hup hup in de auto en rijden maar... phuuuuuu wat deed dat even pijn zeg! Heb vanmorgen de hele morgen hoofdpijn gehad en een blauwe plek naast mijn oog.

Maarja.... Ik wil wel vaker iets 'te' snel en dan krijg je dit soort dingen

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:04

Haha geweldige dingen komen hier voorbij!

Ik weet niet meteen een blunder van mezelf maar wel van mn moeder, we waren op vakantie in creta en we lopen daar in een of ander havenstadje en opeens ziet mn moeder daar een huisje staan met overal bloemen enz. dus ze denkt dat het een bloemenwinkel is.. ze gaat naar binnen en daar stond een (doods)kist met een man er in! :') Ze schrok zich dood, het is daar dus de gewoonte om als er iemand sterft in het huis zelf iets te organiseren en dan kan iedereen daar komen groeten afscheid nemen weetikveel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 00:47

Klein blundertje van mijn kant.

Ik en vriend willen beiden afvallen en meer conditie kweken. Dus ik vroeg aan hem om dan samen naar de sportschool te gaan. Vond hij wel strak plan. Ik: Mooi kunnen we straks lekker met de auto heen als jij rijbewijs hebt, hoef ik niet te fietsen :+

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 03:07

mijn domste acties
ik was buiten even iets aan het opvegen, en zette daarna de borstel tegen de vuilbak aan. maar die gleed weg en in mijn ooghoek zag ik hem vallen, mijn eerste reactie was om er keihard op te staan, dus ik ga op de borstel staan en die steel vliegt recht in mijn gezicht (zoals harken in tekenfilms :+ ) ik dadelijk rond gekeken of niemand het gezien had, en daarna heel hard auw gezegd. :o
een paar uur erna had ik al een kleine blauwe plek op die plaats met bult (op het midden van mijn voorhoofd) en wou iets oppakken en juist met mijn bultje tegen de hoek van de keukentafel ;(

toen mijn crush naar mijn huis zou komen ik helemaal blij natuurlijk, super spannend. en ik liep van de trap af, (ik was het liedje colours in the wind van pocahontas aan het zingen :') ) en de laatste 3 treden ging het mis en donderde ik de trap af, mijn vriendin wou juist aanbellen en ze kan via een venster in de deur binnenkijken dus ze zag het gebeuren, en ik zing nog eerst doodleuk het liedje af voor ik op sta, en doorhad dat mijn vriendin alles had gezien. (nu 5 maanden later nog altijd een verdikte enkel)

op mijn kot (kamers ;) )had ik mijn bed (eenpersoonsbed) altijd zo staan dat ik met mijn gezicht van het raam weg stond, nu had ik voor een verlengd weekend mijn bed tegen mijn raam gezet. ik in slaap gevallen toen ik daar was en ik werd 's morgens vroeg wakker (net licht buiten) dus ik zie half slapend een groot wit vierkant. ik verschoot zo hard dat ik uit mijn bed flikkerde haha en met een dikke blauwe plek op mijn arm rondliep.

ook eens dat mijn vriendin aan het vertellen was en ik had mijn laptop op mijn schoot. dus ik zag vanuit mijn ooghoek mijn scherm net, en er liep een vlieg op. eerst dacht ik dat het mijn muispijltje was tot ik doorhad dat dat niet zwart was en ik verschoot zo hard dat mijn vriendin mij kei hard uitlachten. het was zo'n schrik reactie met een grote zucht en een zware snelle adem daar achter :o

en dan niet van mij maar mijn neef, ik was toen op vakantie met hem en zijn ouders in de ardennen of in duitsland ( weet het niet meer, maar er waren veel heuvels :+ ) en we waren tikkertje aan het spelen (ik was toen 16) toen hij een heuvel op liep en achterom keek rende hij bijna tegen een busje aan, en toen we die dag terug liepen waren we weer aan het rennen en hij kijkt naar het busje (zo van haha dit keer niet) en keek toen naar mij. toen hij zich al lopend omdraaide vlamde hij recht tegen een ander busje op. met echt zo'n harde knal en zijn benen open met zijn handen zo achter zich, en dan een heel verbaasd gezicht, elke keer als ik hem zie krijgt hij dat verhaal nog te horen.

en net op de fiets ik was weer tegen mijzelf aan het praten :o en ineens komt er een jongen langs en kijkt mij zo aan van >;) normaal heb ik mijn gsm standaard aan mijn oor zodat het lijkt alsof ik telefoneer, maar nu niet. en uit reflex doe ik alsof mijn hand een telefoon is. en begin verder te praten, die jongen moet ook gedacht hebben dat ik gek was. (stiekem was het erger dat ik pas 5 minuten later doorhad dat ik dat echt gedaan heb :') )

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 03:59

Toen ik nog op het VMBO zat, zat ik in de pauze op de gang met een vriendin. M'n nederlands docent kwam langs, helemaal strak in pak... Dus ik zeg; Oh, u gaat naar een bruiloft? Veel plezier!

Bleek z'n moeder overleden te zijn :\

Echt, ik schaamde me zó verschrikkelijk |o Heb hem thuis via de schoolmail een berichtje gestuurd dat ik het heel erg vond en hem veel sterkte wou wensen.
Hij heeft er nooit op gereageerd en op school kon ik niks goed doen in zijn ogen... Ik gok dus dat hij het me nooit vergeven heeft :=

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 04:09

Oww en ik had nog een genant moment...

Een vriendin van mij had een piercing laten zetten in haar nek. Ze liet hem zien via de webcam en ik vond het echt niks, maarja durfde dat niet te zeggen... Dus ik; Ow, gaaf man!
Vroeg ze of ik het aan m'n zus wou laten zien... Laptop mee naar boven, kamer van m'n zus op en ik zeg; Ey, *naam vriendin* wil je haar nieuwe piercing laten zien. Echt ongelofelijk dat haar moeder dat goed vind! Ik vind het echt helemaal niks!

Bleek dat de microfoon automatisch aan gegaan was met de webcam..... -O-