Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Ik vind zelf de jongensnaam Raven best mooi maar alleen in schrift. Ik heb echt geen idee hoe je dat op een leuke manier kan uitspreken :';)
AngeliqueB schreef:labyrinth schreef:Wat vinden jullie van de meisjesnaam Eleanna ?
Ik vind het mooi, maar soms heb je weer even de kijk van normale wereld nodig, wat vinden jullie ervan, mooi, bizar, niet uitspreekbaar?
Uitgesproken als 'Eelee(j)annah' of 'Ell(e)janna'? Of op zijn engels: 'Ieljenna'?
labyrinth schreef:AngeliqueB schreef:Wat vinden jullie van de meisjesnaam Eleanna ?
Uitgesproken als 'Eelee(j)annah' of 'Ell(e)janna'? Of op zijn engels: 'Ieljenna'?
Haha daar ben ik nog niet uit, ik heb het een beetje gestolen van de engelse Eleanor (èllènor) dus dan zou het eigenlijk èllènaa worden.
Maar toen ik het zo eens opschreef vond ik eelènnaa wel leuk maar vooral elee(j)annah erg mooi.
Nadeel is natuurlijk dat het sowieso afgekort gaat worden en dan vind ik Janna weer helemaal niets, dus dan zou ik zelf weer een leuke roepnaam moeten bedenken die nog iets met haar hele naam te maken heeft.
Negerzoen schreef:Ik vind zelf de jongensnaam R.aven best mooi maar alleen in schrift. Ik heb echt geen idee hoe je dat op een leuke manier kan uitspreken :';)