Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkerfunss schreef:De Wintec is in prima staat, alleen een kleine beschadiging bij de singel, maar niet hinderlijk. Ik heb het zadel ook voor zoon prijs overgekocht dus verkoop hem voor ongeveer de zelfde prijs.
Ik heb die gene idd vriendelijk beantwoord dat ik er 130 euro voor wil, en het zadel anders blijft.
lovekembely schreef:Waar ik me ook vaak aan erger op marktplaats dat als mensen bijvoorbeeld een zadel te koop hebben. Dan schrijven ze dat het een erg mooi duur kwaliteits zadel is.
En dan staan er foto's bij waar het zadel bijna uit elkaar valt of een afgesleten zadelmarkt ding.
Soms krijg ik dan bijna de neiging om te mailen of ze een foto hebben van dat 'mooie' zadel want die op de foto voldoet niet aan die norm.
Maarja, dat is weer net iets wat ik dan uit fatsoen toch maar niet doe.
Ik heb weleens gezocht op 'kwaliteits' en dan zie je echt bijna allemaal van dat soort spullen, heel vreemd....
En ook zie ik vaak foto's van mensen die op het zadel zitten (in de verte) of vanaf alle hoeken behalve duidelijk de zijkanten, waar de meeste mensen als eerst naar kijken en daarna kijken ze eigenlijk pas naar andere kanten.
Daar kan ik me ook wel aan ergeren als ik opzoek ben naar een nieuw zadel, want dan moet je telkens mailen voor goede foto's.
En zulke dingen zie ik ook weleens met bijvoorbeel hoofdstellen of andere paarden spullen enzo.
Maar dat is bij alle advertentie site's wel, ook bokt.
tinkerfunss schreef:ik hoef me toch niet aangesproken te voelen he??
Mayflower_ schreef:En nog een stalker via de mail gehad.Had gisternacht een bod gehad op een andere telefoon die ik te koop heb en 10 minuten later stuurde hij: 'Ik bied 25 euro en kom de telefoon zo halen'. Het was 2:00 's nachts.
Heel de nacht mailtjes gehad van die bieder met vragen waarom ik reageerde, dat hij echt serieus was en of hij hem om 04:00 dan mocht ophalen.
Goh dan verveel je je 's nachts ook wel niet?