Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:35

ik zal nooit meer het zelfde denken als iemand zeg wat een schijtkind :=

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:04

dat heb ik al met heel veel dingen, het leven zal na dit topic nooit meer hetzelfde zijn :n

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:08

Inderdaad! Elke keer accociaties met dingen in dit topic xD

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:14

Nooit meer de zelfde mensen/bokkers door dit verassende en scherpe topic :=

ik ziedeze titel op de voorpagina van bokt al pronken

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:15

:D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 21:31

Hahaha.. wat ik net lees van iemand op facebook. Echt word ook overal over schijt gepraat het is gewoon niet leuk meer :')

een oude vrouw staat in de lift komt er een tutje bij die zegt: "Ruik je dat dat is mijn parfum 100 euro per flesje" ze zijn intussen bij de volgende verdieping aangekomen er stapt weer een tutje in die zegt "Ruik je dat dat is mijn parfum 1000 euro per flesje" Dan stapt de oude vrouw uit voor ze uitstapt laat ze een scheet en zegt: "Dat waren de bruine bonen van hak 0,85 cent per blik.

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:37

:') :') :')

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:42

Zipporah schreef:
Hahaha.. wat ik net lees van iemand op facebook. Echt word ook overal over schijt gepraat het is gewoon niet leuk meer :')

een oude vrouw staat in de lift komt er een tutje bij die zegt: "Ruik je dat dat is mijn parfum 100 euro per flesje" ze zijn intussen bij de volgende verdieping aangekomen er stapt weer een tutje in die zegt "Ruik je dat dat is mijn parfum 1000 euro per flesje" Dan stapt de oude vrouw uit voor ze uitstapt laat ze een scheet en zegt: "Dat waren de bruine bonen van hak 0,85 cent per blik.

haha sie is goed!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:55

hahahah die is goed inderdaad :=

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:37

_O- Haha die is leuk!

Jullie zijn rustig geweest vanavond. :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:01

doet me denken aan vroeger.. wij thuis waren gewoon ehm gezin.. en een vriendinnetje was nog al een soort van deftig (kakkers :j ) gezinnetje.. die moest ook na het toilet en zei dus gewoon in de keuken ik ga even drukken..
tegen der vader mij en 2 zusjes..

ik keek wel raar op.. thuis zeiden we dat echt niet altijd en al helemaal nietzo..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:10

als je in bepaalde tehuizen werkt.. zijn er bewoners die soms de schijt aan de muren rond smeren.. dat lijkt me pas vies!

of mensen in bed.. die het laten lopen... hartstikke sneu voor die mensen.. en de verzorgers zijn het vast gewend.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:18

hahaha geweldig topic! :D

Ik denk dat ik wel met het goorste verhaal tot nu toe ga komen..

Mijn pa kan nog weleens een schaamtelose lolbroek zijn.. en laat mijn zus nu net een kakwijf zijn (heerlijk verwoord :') ) alles net blabla.. en die zat een partij vervelend te doen.. dus me pa trekt zn broek naar beneden en wilt een scheet in dr gezicht laten.. had alleen nooit verwacht dat het een natte zou zijn! Ik had prima leedvermaak op dat moment,, oh wat voelde me zus zich smerig! _O-

overigens zou ik in de buurt van een nieuwe vlam niet snel naar de wc gaan of een scheet laten xD

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:22

Whaha, geweldig nikilover!

Weten jullie wat trouwens ook zo erg is. Gezellig samen onder de douche staan (wat eigenlijk toch al niet fijn is) en dat de ander dan een scheetje laat. Oef...... Dan wil je vluchten!

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:22

Gaaaaaaaaaaaaaadverdamme nikilover! _O-

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:29

Zipporah schreef:
Verschillende soorten drollen :')

De spookdrol: (ook wel duiker genoemd)
Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot.

De "Clean" keutel:
Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papier

De eeuwige stront:
Je veegt maar en je veegt maar. Toch blijft er steeds wat op het papiertje.
Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden!

Poepje 'extra':
De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als je je broek optrekt, stel je vast dat er nog een klein poepje valt.

De aderbreukdrol:
Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.

Big Mac:
Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt!

De aso keutel: (de mol)
Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen maar krampen en scheten.

Keutel "verkeerd":
Doet zoveel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit of in stuit.

De canonball:
Komt er met zo'n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.

De morning-afterstront: (napalm drek)
De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat. De stank is om te snijden.

Konijnenkeutels:
Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel lief.

De verrassingsdrol: (flapdrol)
Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!

De time-out drol:
Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.

Populaire poep:
Zo luid dat iedereen in de buurt lacht.

Mexicano:
Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront.

De benji drol:
Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.

Tanga coupé:Zij vergat haar tanga slipje uit te trekken. Hij is in de lengte doorgesneden!

Ik heb het niet meer, zit te janken :') zo grappig

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:49

_Kiki_ schreef:
Whaha, geweldig nikilover!

Weten jullie wat trouwens ook zo erg is. Gezellig samen onder de douche staan (wat eigenlijk toch al niet fijn is) en dat de ander dan een scheetje laat. Oef...... Dan wil je vluchten!

ik zeg: huh? samen douchen, daar hou ik wel van

hih wij liepen vanavond in een bouwmarkt, grijp mijn vriend bij z'n arm. kom laten we naar een ander gangpad gaan :+ hij snapte meteen waarom :P

hoe doen jullie trouwens met boeren? vandaag maakte ik er 1 waarvan de ramen stonden te trillen :P Vriendlief zat me geschokt aan te kijken :=

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:51

Onze douche is (was, nu hebben we een 'lege' badkamer wegens verbouwing :D ) daar gewoon te klein voor. Waardoor je altijd met je rug tegen die te koude muur aan stond :+

Boeren kon ik 'vroegah' heel hard, maar dat kwam door een middenrifsbreukje, die boeren bestonden ook niet alleen uit lucht :') Tegenwoordig kan ik eigenlijk geen boeren meer laten, dus nu niet meer. :+

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:52

Boeren komen er bij mij uit wanneer ik een boer moet laten. Maar buitenshuis let ik er wel op dat ik hem binnensmond hou... :=

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:53

Ik zou kunnen meedoen met Wedden dat......

Van alle 30 bewoners van de afdeling waar ik werk, kan ik meestal wel ruiken wie er heeft gepoept.
(dragen allemaal incontinentie materiaal)
Als het in de huiskamer begint te ruiken, kan ik meestal aan de geur al ruiken welke bewoner het is. :')
De meeste mensen hebben toch een specifieke, eigen geur. En als je dat maar vaak genoeg ruikt, herken je dat op een gegeven moment :')

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:57

Wij steunen je wel bij Wedden dat ik het kan :D

*heel bokt met een wasknijper op zijn/haar neus*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:59

ik kan boeren op commando :Y)

Zit nu zo nu en dan te puffen :') stomme spastische darm, volgens mij heb ik mijn poes weg gejaagd :')

mika11

_Kiki_ schreef:
Wij steunen je wel bij Wedden dat ik het kan :D

*heel bokt met een wasknijper op zijn/haar neus*

:') zo'n 30 vieze luiers, waar ik aan moet gaan ruiken.
Ik denk dat ze me dat in dat programma nooit willen hebben.

hyppolyte

Whahahahhaaaaa nikilover, die is echt te erg! Oh veeg mij maar op _O- je voelt 'm ook al aankomen, maar hij is evengoed briljant :')!

Dat filmpje van dat bubbelbad, dan wil je toch ook echt dat de grond onder je geopend wordt! En die ander mensen ook :') die weten echt niet hoe snel ze weg moeten komen :').

Ik heb dat zelf ook wel eens gehad, toen was ik echt hondsberoerd, zo erg, dat mijn ouders zelfs naar me toe kwamen om te helpen, toen moest ik ook een scheet laten en zat mijn hele broek vol, dan is de misere compleet hoor! Het kwam er toen ook aan beide kanten uit, bleegh.
Ik laat trouwens nooit expres scheten, dat kan ik niet, net als boeren. Vriendin van me kon dat wel, die liet dan zo'n stille stinker in een winkel ofzo, kwam ze naar me toe en zei ze: 'kom op, we gaan'. Soms had ik nog zoiets van, ja maar, ik wil dit nog.... (op dat moment drong de geur door :') ) dan waren we heel snel pleite.

Fee_

Ohhh dat lijkt me echt smerig! Snap je zus heel goed hoor. :=

lifaya schreef:
ik kan boeren op commando :Y)

Zit nu zo nu en dan te puffen :') stomme spastische darm, volgens mij heb ik mijn poes weg gejaagd :')

Welke poes? :')
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 28-10-11 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt