Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charmedxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:47

lees ff mee :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:59

Hier ook een leuke:

Ik werk bij een Schouwburg. Daar komen wel eens oude mensen (al vaak genoeg pies/poep en kots grappen meegemaakt, maar wat ik jullie nu ga vertellen is vééél smeriger). ok, komt ie: ik was klaar met werken, de zaal kwam uit, ik stond er een beetje naar te kijken. Op een gegeven moment, zag ik op de grond allemaal druppels bloed (richting uitgang) ik denk, laat ik me eens van mijn beste kant zien, ik ruim het even op. Dus ik een trekker met een natte theedoek eromheen, en die druppels bloed opgeruimd. Kom ik bij de invalidelift (als je bij ons de zaal uitkomt, moet je nog een trapje af voordat je bij de uitgang bent, voor rolstoelen hebben we daar een liftje voor), dus ik naar die lift, staat daar een vrouwtje in een rolstoel, die vraagt of ik haar even wil helpen. Ik denk: ze weet niet hoe die lift werkt (gek want ze was er ook al mee omhoog gegaan). Ik doe de deur open voor haar, zie ik in de lift allemaal plassen BLOED liggen! Met van die klonten erin!!! GADVERDAMME!! En dat vrouwtje moest naar beneden.... Er was niemand in de buurt, dus ik moest het opruimen!!! Er was zelfs iemand doorheen gelopen (bloederige voetstappen dus). Wat bleek nou; een oude vrouw in een rolstoel had haar been gestoten in de zaal. Dat was onwijs gaan bloeden, en Suus kon dat opruimen.... En daarna moest ik ook nog de vloerbedekking in de zaal gaan schrobben (want ja, ook daar lag bloed) IIIIIEEEEEEELLLLLLL |o :r

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:24

En niemand had dat even gemeld ofzo?!

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:38

Bloed opruimen lijkt me een stuk minder erg dan snot in je gezicht of met je blote voeten op een naaktslak gaan staan ;)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:45

Nemurin schreef:
Ja ik vind mensenpoep etc. ook altijd veel viezer CM! :=

Mensenpoep is in principe ook viezer. Dat komt omdat wij vlees eten, en dat geeft die nare geuren met darmsappen (Vandaar dat honden en katten poep ook zo stinkt).
Paarden zijn herbivoor eten dus geen vlees en hebben geen stinkende poep!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:46

Nou ja ik vind kinderen trouwens ook gewoon smerig.
Overal kwijl en snot en die vieze natte handjes waarvan je je dan afvraagt of het gewoon klamme handjes zijn zoals sommige mensen hebben, of dat ze met hun vingers in hun mond hebben gezeten, of erger.

En dan moet je ze helpen de billen af te vegen enzo als ze geweest zijn, en sowieso, babypoep kan ik echt zowat van over mijn nek gaan.

Ik heb zelfs kindjes gekend die altijd de pindakaas en de chocopasta om hun mond hadden zitten, maar die kwamen dan ook uit een niet heel erg schoon gezin... _O-

Desty: weet ik wel, laatst scheet er een van de beagles op school gewoon in het leslokaal dus dat moest ook opgeruimd worden. Ik blij dat mijn whippet-patiënt heel zindelijk was. :)

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:56

hihi Nemurin, bij kleine kinderen krijg ik dat gevoel ook altijd. Snottebellen, kwijl, etensresten en vieze dingen waar ze met die grijpgrage handen aan komen.. en dan vraagt de moeder of je even dat kind op schoot wilt nemen of nog leuker: ''geef hem/haar maar een kusje voor het slapengaan, dan kan hij/zij naar bed''. Wordt het snottebellen-en-chocopastakwijl-gezicht tegen je wang aan gedrukt..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:58

Jaaa gatverdamme!
Heb in principe vrij schone kindjes in mijn eigen familie (mijn jongste tante is later begonnen dan de rest dus ik heb een neefje van 17 jaar jonger een een nichtje van 22 jaar jonger) maar toch zijn die kusjes nog errug nat.
En het liefst ook gewoon zonder vragen op je mond.

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:01

Op de stal waar ik ooit werkte was in de zomer een keer een paard overleden. Omdat het arme dier op zaterdagmiddag was doodgegaan en de Rendac niet eerder kon komen dan maandagmiddag, heeft hij nog een tijd op een kar onder een dekzeil gelegen. Omdat het een paar hele mooie dagen (lees: 28 graden, stralende zon) waren was het ontbindingsproces natuurlijk al in volle gang.
Toen de Rendac kwam was het paard al zo opgeblazen dat hij de grijper niet kon gebruiken. In plaats daarvan heeft hij een band om de hals gedaan en het paard zo opgetakeld. Helaas kwam de kraan een beetje uit balans en klapte het paard daardoor tegen de zijkant van de vrachtwagen aan en... Knapte open! Alles zat dus onder de rottende ingewanden :\
Alles zat eronder dus toen de vrachtwagen weg was zijn wij met de trekker, een giertank vol water en bezempjes ( :') ) de 'losse onderdelen' van de weg gaan halen. Ik kan je vertellen dat het met afstand het meest smerige is wat ik ooit heb geroken.

(p.s. het is niet de bedoeling op wat voor manier oneerbiedig over het paard te praten. Ik laat eventuele 'gevoelens' expres achterwege door er heel klinisch over te praten. Een dood paard is altijd erg natuurlijk. )

*edit, heb er even Rendac van gemaakt. Staat wat vriendelijker..
Laatst bijgewerkt door _Mas op 19-01-12 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:03

Nemurin: ja inderdaad dat ook nog. Meestal ben ik snel genoeg om mn hoofd af te wenden en een natte lebber op mn wang te krijgen. Anders kan ik die drang om het direct weg te poetsen helemaal niet onderdrukken hahaha (moeders weer beledigd)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:06

Mas, een dood paard ziet er zeker erg uit ja. Af en toe worden ze hier ook met zo'n soort vorkheftruck met grijpertje naar het deel gebracht waar de Rendac ze later komt afhalen. Je staat op een kliniek dus het gebeurt natuurlijk maar toen wij dat als studenten voor het eerst zagen vonden we het wel heel erg luguber...

Niet vies, want het was gewoon net gebeurd, maar wel luguber!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:09

This maar net hoe je je kind opvoed hoor. Ik heb zelf een kind van 18 maanden. Hij loopt nooit met snottebellen, pindakaas of wat dan ook over zijn gezicht. Hij eet aan tafel, is hij klaar maak ik zijn handen en mond schoon. Kan hij het nergens meer aan af vegen, want dat is zo smerig! Bah. Dat vind ik ook vies. Dus voorkom ik het. Mensen die hun kinderen zo smerig rond laten lopen, dát vind ik smerig.

Getver dat verhaal met het dode paard, bah! Dat kan ik me voorstellen dat dat vies heeft moeten zijn. Iewww! Maarja kun je niets aan doen. Zo gaat dat nou eenmaal.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:11

Ik heb heerlijk werk in de keuken bij de dementen, maar sommigen zijn hun tafelmanieren een beetje kwijt, en dan kom je soms wel wat dingetjes tegen.. Maar ach, je wast je handen en dood ga je er niet aan:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:15

Yay voor Chasey! *\o/*

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:26

Wij wonen nu een paar jaar in het buitengebied. Daarvoor woonden we in een woonwijk. We krijgen nu dus te maken met dingen die we eerder nog nooit meegemaakt hadden. Meikevers, dat is dus zoiets wat we nog nooit meegemaakt hadden. `s Avonds laat gingen we nog even de paarden een nachthooitje geven. Bij de stallen hebben we zo`n bouwlamp met bewegingsmelder. Daar stond ik onder te wachten tot mijn vrouw de beesten gedag had gezegd. Maar vrij snel nadat het licht aan ging, vloog er een groot ding tegen mij aan, dat hard aanvoelde. Ik sloeg het van mij af en op de grond lag een meikever. Op de grond werden ineens grote schaduwen zichtbaar, er bleken er nog meer te zijn, die allemaal op de lamp afkwamen. Weer viel er een op mij, deze keer op m`n hoofd. Na mijn vrouw gemaand te hebben dat het echt tijd was om te maken dat we wegkwamen van deze enge apparaten, ging ik binnen gekomen nog even de mail checken. Terwijl ik achter de computer zit dacht ik, wat voel ik toch in m`n onderbroek (bij m`n kont). Ik wil net krabbelen en denk, sodeju, wa`s dat! Voelde hard, scherp en heel naar. En ja hoor, zo`n vieze grote vriend, in m`n onderbroek dus!! :r

Afbeelding

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:45

Wauw die ziet er leuk uit!

Maar.. in je onderbroek? Jakkes! Krijg al de kriebels als ik er aan denk

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:59

Aaaaah!
Ik dacht altijd dat die grote zwarte meikevers waren maar dat is dus inderdaad niet zo. _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:00

terlygert schreef:
hihi Nemurin, bij kleine kinderen krijg ik dat gevoel ook altijd. Snottebellen, kwijl, etensresten en vieze dingen waar ze met die grijpgrage handen aan komen.. en dan vraagt de moeder of je even dat kind op schoot wilt nemen of nog leuker: ''geef hem/haar maar een kusje voor het slapengaan, dan kan hij/zij naar bed''. Wordt het snottebellen-en-chocopastakwijl-gezicht tegen je wang aan gedrukt..

Dat ligt ook wel een de oudrs hoor, want toen mijn zoontje klein was, was ik altijd aan het vegen omdat ik dat zelf ook gruwelijk goor vind...
Een vriendje van mijn zoon loopt ook altijd met van die lellen onder zijn neus en ik word daar spontaan misselijk van, als ik dan zeg van he moet je je neus niet even snuiten....?
Is het hoppatee zijn mouw langs zijn neus :r

Nee mijn zoontje wast zijn handjes en gezicht voor en na het eten, en heeft nog lekker ouderwets een katoenen zakdoek in zijn zak als hij verkouden is...

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:02

Een grote zwarte is waarschijnlijk een mestkever.
Een meikever klinkt als een helikopter die voorbij vliegt :') En die dingen zijn inderdaad knetterhard!
Heb ooit eens zo'n vies kreng tegen m'n schouder aan gekregen toen ik met de motor 80km/u reed. Nou dan heb je het idee dat je een baksteen tegen je aan krijgt. :(

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:03

FlyAway.... ik was waarschijnljik panisch begonnen met gillen en rennen!!! OMG wat een Horror!!!!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:04

Pascal schreef:
Nee mijn zoontje wast zijn handjes en gezicht voor en na het eten, en heeft nog lekker ouderwets een katoenen zakdoek in zijn zak als hij verkouden is...

En zo hoort het ook! Je loopt zelf toch ook niet met een vieze snottebel door je huis. Of door de winkel? :') Of rond je mond allemaal etensresten? Iew! Waarom de kids dan wel? Nee, hier gebeurd dat ook niet. Want das smerig!

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:06

Pascal schreef:
FlyAway.... ik was waarschijnljik panisch begonnen met gillen en rennen!!! OMG wat een Horror!!!!!

Hier ook hoor! Ik sprong geloof ik wel een meter omhoog uit de stoel, vrouwlief stond meteen naast mij wat er aan de hand was :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:06

Maar ik vind het ook gewoon vies, want ja ik gruwel ook van spuug snot slijm en etensresten van mijn kind....
Dus helemaal bij die van anders kinderen....

Ik word hier echt spontaan misselijk als ik eraan denk.... :r

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:07

FlyAway schreef:
Pascal schreef:

Hier ook hoor! Ik sprong geloof ik wel een meter omhoog uit de stoel, vrouwlief stond meteen naast mij wat er aan de hand was :D

Ik heb ooit eens een zwarte tor in bed gehad... (vraag me niet hoe die daar is gekomen)
Maar ow.... wat een drama, ik denk dat heel Nijkerk op dat moment wakker is geweest, en voorbijgangers die terug kwam van het stappen verklaarde me vast voor gek dat ik midden in de nacht mijn dekbed op het balkon stond uit te kloppen....

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:09

Chasey schreef:
Pascal schreef:

En zo hoort het ook! Je loopt zelf toch ook niet met een vieze snottebel door je huis. Of door de winkel? :') Of rond je mond allemaal etensresten? Iew! Waarom de kids dan wel? Nee, hier gebeurd dat ook niet. Want das smerig!

Fijn *\o/*

De mensen waar ik het zie geven als argument ''ach het zijn kinderen, dat hoort er bij''. En dan beledigd zijn als iemand met nette kleren het kind niet op schoot wil.