Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nemurin schreef:Ja ik vind mensenpoep etc. ook altijd veel viezer CM!
terlygert schreef:hihi Nemurin, bij kleine kinderen krijg ik dat gevoel ook altijd. Snottebellen, kwijl, etensresten en vieze dingen waar ze met die grijpgrage handen aan komen.. en dan vraagt de moeder of je even dat kind op schoot wilt nemen of nog leuker: ''geef hem/haar maar een kusje voor het slapengaan, dan kan hij/zij naar bed''. Wordt het snottebellen-en-chocopastakwijl-gezicht tegen je wang aan gedrukt..
Pascal schreef:Nee mijn zoontje wast zijn handjes en gezicht voor en na het eten, en heeft nog lekker ouderwets een katoenen zakdoek in zijn zak als hij verkouden is...
FlyAway schreef:Pascal schreef:FlyAway.... ik was waarschijnljik panisch begonnen met gillen en rennen!!! OMG wat een Horror!!!!!
Hier ook hoor! Ik sprong geloof ik wel een meter omhoog uit de stoel, vrouwlief stond meteen naast mij wat er aan de hand was
Chasey schreef:Pascal schreef:Nee mijn zoontje wast zijn handjes en gezicht voor en na het eten, en heeft nog lekker ouderwets een katoenen zakdoek in zijn zak als hij verkouden is...
En zo hoort het ook! Je loopt zelf toch ook niet met een vieze snottebel door je huis. Of door de winkel?Of rond je mond allemaal etensresten? Iew! Waarom de kids dan wel? Nee, hier gebeurd dat ook niet. Want das smerig!