Dat moet je vooral bij jezelf zien, bij mijn jurk kwamen ze ook met tiara's een sluier en lange handschoenen aanzetten. De sluier was mooi, maar verborg de rug, die juist zo mooi was en de rest past gewoon niet bij me.
secricible
Geplaatst: 01-08-11 22:24
Nee, dat vind ik echt niets! Die grote sluiers vind ik prachtig, maar geloof niet bij mezelf...
Voor mensen met een wat beperkter budget kan ik ook deze site aanraden www.perfectdress.nl Ik heb bij haar mijn lingerie en trouwschoenen gekocht. En geloof me dat was een hele opgave voordat ik iets had wat goed paste. Ben een aantal keren naar haar toe geweest, maar we hebben net zolang gezocht tot ik iets gevonden had wat me paste. Echt super service daar.
Ik zou ook niet zo gauw voor handschoenen gaan, heb het bij mijn schoonzusje gezien en bij haar was het inclusief sluier echt too much zeg maar. Dus ze heeft uiteindelijk ook geen handschoenen genomen, was gelijk een stuk mooier.
Nee ik zou er ook geen handschoenen bij willen hebben. Worden snel smerig, moeten toch uit voor de ringen en zonder kun je tenminste ook een lief armbandje om
Ik vind handschoenen mooi maar dan moet het in het geheel passen. Met het geheel bedoel ik niet alleen de jurk maar de hele trouwerij. En martine juwelen gaan boven de handschoenen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 02-08-11 12:52
Ik vind handschoenen vreselijk. Met rijden, in de winter....gewoon altijd. Dus ook met trouwen zou ik ze zeker niet dragen.
Na het hele topic doorgespit te hebben, heb ik toch wel supermooie jurken gezien. Het moet er nu toch echt maar van komen en ga straks vriendlief gelijk aan zijn oren trekken dat we nu toch eindelijk eens een datum moeten prikken. Ben 4 jaar geleden al heel romantisch gevraagd in Italie op het strand, maar we zijn nog steeds niet getrouwd
Dan mag je inderdaad wel stellen dat het misschien een keertje tijd gaat worden
melanie_h
Geplaatst: 02-08-11 16:35
Moet wel zeggen dat we al een keer onze trouwdatum hebben moeten cancelen i.v.m onze veels te vroeg geboren zoontje dat helaas overleden is. Tja en dan vergaat je de zin van trouwen wel. Toen we alles een beetje achter de rus hadden en we een neiwue datum wilde prikken bleek ik zwanger te zijn van onze dochter en tja trouwen in een dikke buik zagen we ook niet zitten. Nouja dan maar uitstellen tot na de bevalling. Nou bevalling achter de rus, mhwa dan maar wachten totdat Lindsay kan lopen is leuk dat ze\dan de ringen kan brenegn. oja dat is leuk. Lindsay is ondertussen al 3 en we zijn nog niet getrouwd
In dat geval kun je nog iets langer wachten tot ze de leeftijd heeft bereikt waarop ze later misschien ook nog kan herinneren dat ze er bij was op de dag dat pappie en mammie getrouwd zijn
Mars
Geplaatst: 02-08-11 17:24
Martine_R schreef:
Nee ik zou er ook geen handschoenen bij willen hebben. Worden snel smerig, moeten toch uit voor de ringen en zonder kun je tenminste ook een lief armbandje om
Mee eens Ik kan het soms wel mooi vinden, maar niet voor mezelf.
GummyBear
Geplaatst: 02-08-11 18:51
Wauw, lees al een tijdje mee en heb echt supermooie jurken voorbij zien komen! Helaas ben in nog maar bijna 19, dus zal nog even moeten wachten! Denk dat vriendje snel wegrent als ik erover begin Mijn droomtrouwjurk is een witte of offwhite kleurige jurk, strapless, niet te wijd, niet te simpel maar ook niet teveel poespas, geen sluier.
Ik heb al de hele middag zitten zoeken en zwijmelen bij al die jurken. En Zucht..ik heb mijn jurk gevonden geloof ik. Alleen er staat nergens een prijs bij dus die zal wel niet te betalen zijn
Collie2008
Geplaatst: 02-08-11 19:04
Moeahhh handschoenen kunnen best mooi zijn, je kan ook vingerloze hebben met alleen een bandje om je middelvinger
Maar handschoenen + sluier vindt ik vaak teveel
een tiara vindt ik dus helemaal niets
*edit* ik ben m'n vriend al helemaal dol aan het maken
die van mij is mountainbiken, maar wacht maar tot hij terug is strakjes
MMIDV
Geplaatst: 02-08-11 19:07
welke welke welke Melanie_h?????
ikke ook echt wel een tiara hoor! als ik dan toch als een soort princes de dag door moet brengen dan ook wel helemaal sluier en handschoenen heb ik minder mee en met de jurk die ik helemaal fantastisch vind, is een sluier denk ik ook minder mooi maar goed, wat bazel ik nou.... voorlopig trouw ik helemaal niet
Collie2008
Geplaatst: 02-08-11 19:07
melanie_h schreef:
die van mij is mountainbiken, maar wacht maar tot hij terug is strakjes
Ik stuur wel eens mails met afbeeldingen....schat...wat denk jij, welke staat me beter?
Ohhh neeeeee een tiara afschuwelijk *lol* zo zie je maar dat smaken verschillen Ik wil juist rommelig, krullerig romantisch opgestoken haar, met losse plukken, minipareltjes erin en een grote rode bloem (matchend bij de jurk en boeket uiteraard )