Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:53

Ik ben afgelopen maandag van een trap afgevallen weer, helaas zagen mijn vriendinnen het niet. :') Een van de blauwe plekken neemt mijn hele dij in beslag. Eigen schuld dikke..... :D

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:02

_karin_ schreef:
Ik ben afgelopen maandag van een trap afgevallen weer, helaas zagen mijn vriendinnen het niet. :') Een van de blauwe plekken neemt mijn hele dij in beslag. Eigen schuld dikke..... :D

Ik ben 2 weken terug van de trap af gevallen, ik werd wakker en dacht huh waar komt die blauwe plek op mijn elleboog vandaan? Oh wacht even.. O

Maar dat doe ik ook gerust als ik nuchter ben :D

Dit weekend vrij nuchter sterren liggen kijken midden op straat met een vriend en een vriendin, ik lag helemaal dubbel toen er plots een fietser langs kwam fietsen heel normaal :+

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:09

K moest de weg wijzen naar mn huis...
K zou een keertje niet de BOB zijn.
Dus ik had die avond een paar drankjes (lees heel veel drank) op.
Vriend van me zou me naar huis rijden, ik zou de weg wijzen.
Ritje van 15 min is uitgelopen tot 2 en half uur omdat ik hem door half duitsland heb gestuurd?
Ik weet nog vrij weinig van die avond/nacht...
Hij liet me ook nog es schrikken de dag erop met de melding "t was wel lekker he" :')
Schijnt mannelijke humor te zijn :roll:
Uiteindelijk niks gebeurd, maar alleen maar 2 en half uur rond gereden om mn huis te vinden :=

Uhum dat was het wel, want hij heeft me zo laten schrikken dat ik geen drank meer nuttig aangezien ik dan niet meer weet wat er is gebeurt :x
Ik zou me erg slecht gedragen hebben en zo'n beetje de halve avond om zn nek hebben gehangen omdat ik zogenaamd "bezet" wou zijn...
Zo ken ik mezelf helemaal niet ik ben echt anti plak >;)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:46

Geryon schreef:
Dronken meisjes/vrouwen, echt niet netjes :r

Gelukkig heb ik even veel lol zonder drank! :D

Nou ik kan je een verhaal vertellen van mijn vriend.... Geloof me dan zijn dronken kerels al helemaal niet netjes hoor!!!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:48

Ach alcohol is altijd het excuus toch? :P

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:50

Nah weet je aangeschoten/lichtelijk dronken oke...

Maar als mijn vriend zooooo dronken thuis komt dat ik hem niet meer kan verstaan en hij niet meer boven kan komen... dan zoekt ie het maar uit want daar walg ik echt van...

En nee ik ben niet heilig ik drink ook wel eens (teveel) maar zooo dronken zijn vind ik echt walgelijk!!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:52

Idd je moet weten wanneer je moet stoppen.
Zelfkennis is gewoon heel belangrijk :)
En idd als mijn vent zelfs de trap niet meer op komt krijgt ie de volgende dag wel de volle laag daar ga ik niet mee accoord :o

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:02

Voor 2 weken terug heeft mijn vriend ook flink op zijn donder gehad.... Want sommige dingen gaan echt te ver!! Veel te ver...

(als kan ik er nu stiekem wel om lachen)

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:13

ik weet mijn grenzen gelukkig wel aardig :) ik weet wanneer ik echt moet stoppen.
naja t gebeurt wel eens dat ik niet meer recht kan fietsen en ik tegen een stilstaande bestelbusje aanknal en ik onder de blauwe plekken zit, of dat ik drank over iemand heb gespuugd omdat ik ineens heel hard moest lachen, maa bij die dingen blijft het ook meestal :)

was laatst wel erg banketstaaf;
waren in de stad, en ik had mn telefoon afgegeven aan een vriendin want kon m nergens kwijt.
alleen mn baas en paar collega's waren er ook.
ik was mn clubje kwijt, en kon hun ook nergens weer vinden. ben dus maar met mn baas meegelopen naar een paar cafeetjes. tja dan gaan er natuurlijk wel verhalen rond, dat als je 3 uur weg bent...

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:06

Me oogpotlood op me lippen doen en me lippenstift op me ogen doen tsjaaa,zag er vast hilarisch uit xd

Ik stond op de wc met een vriedin toen we op hem geniale idee kwamen om 'te zoenen' dan moet je je op een bepaalde manier doen waardoor je duimen in elkaar haken zegmaar en dan op je eigen duim zuigen, nouja niet echt een blooper maar nog steeds hebben we vragen of het echt was hahah

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 12:00

Verstoppertje spelen als mensen je naar huis willen brengen, maar onderuit gaan bij wegrennen :+

Vallen en vervolgens zo hard lachen dat een vriendin ook niet meer bijkwam omdat het er zo grappig uitzag, ik moest zo hard lachen dat ik niet kon opstaan valt die vriendin dus zelf ook door het lachen, met haar been in zo'n vieze put! Boontje komt om zijn loontje ... :+

Midden in de stampvolle trein vol met mensen vanuit de kroegentocht in Cuijk (allemaal verkleed) gaan zitten in 'een woonboot' en dat lied keihard gaan zingen. Je had sommige gezichten moeten zien :+

Vervolgens met een vriendin het station overrennen Kedeng kedeng OEHOEEE zingend en die beweging makend zigzaggend tussen de mensen door :+

Genoeg carnavals bloopers weer gemaakt hahaha, maar dat maakt het juist leuk; de verhalen :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:39

Ik kan het me helemaal voorstellen xlisamarie, vooral die van Kedeng kedening..

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:25

Gisteren was het weer zover :P ik kan men nog de terug weg met de fiets vaag herinneren.. Half in de bosjes aanhet fietsen. Dan zag ik werken op het voetpad en ipv op de straat te gaan zou ik wel even afstappen. Mijn fiets naast een stelling en zelf in een put.. Hoo was nog even moeilijk om naast die stelling te gaan mijn fiets bleef er maar aan hangen. Hihi moest toch ook eens niet bob zijn :p

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:20

Pfff dat zijn er téveel...Ik had nogal wat drank nodig om los te komen omdat ik vrij verlegen was. Nu ben ik na 1 wijntje al teut.
:') Bloopers:

-In een discotheek zo dronken geweest dat ik bewustenloos in de toilet lag. Ze hebben de muziek stil gelegd en mijn zus omgeroepen dat ze naar de ingang moest komen. Vervolgens werd ik opgehaald door mijn vader, die op dat moment dienst had bij de politie dus werd ik naar huis gebracht in een politiebusje, waar mijn vader zn collega's ook inzaten dus extra schamen. banketstaaf is dat ik alles nog weet, mijn lijf was alleen laveloos.

-In de gang thuis na een avond stappen in slaap gevallen, om vervolgens door mijn moeder gevonden te worden, die was helemaal hysterisch want die dacht dat ik dood was.

-In een dronken bui een fiets gestolen omdat ik geen idee had waar ik mijne had gelaten, de volgende dag natuurlijk spijt en de fiets terug gebracht, stond de eigenaar met 2 agenten bij dat cafe te overleggen over de gestolen fiets. :o Ik kan niet liegen dus maar opgebiecht, gelukkig kreeg ik alleen een waarschuwing.

-In het buitenland zo dronken geweest, en ik sprak de taal niet dat ze dachten dat ik drugs had genomen, nachtje in een cel doorgebracht en vervolgens zagen ze dat het alleen de drank was, dus mocht ik gaan. Stond ik daar voor een politie bureau in een stad en land wat ik niet kende...uiteindelijk kwam de eigenaar van de stal waar ik toen werkte mij ophalen, erg boos natuurlijk, vriendin waar ik mee samen was die was ook dood ongerust. Dat was wel mijn ergste situatie, die weten mijn ouders of familie niet eens :+

En nu blijf ik maar van de drank af, als ik terug denk aan de vreselijke momenten...en er is niks lelijkers dan een dronken vrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:50

Oh wat erg dit. Ik was degene die een tijdje geleden met iets in m'n drankje gedaan en een alcoholvergiftiging in het ziekenhuis was beland, maar ik heb inmiddels toch alweer het een en ander meegemaakt :o Achterover van een stoel vallen waar ik op stond (geen schade), op m'n sokken door de blubber lopen omdat ik iets te laat door had dat onze polonaise via buiten ging, midden op de dansvloer met keiharde muziek aan op een stoel tegen een jongen aan in slaap vallen die vervolgens geen kant meer op kon omdat ik daar lag, en als klap op de vuurpeil 2 keer bij dezelfde jongen in bed belanden (niks gebeurd ;)) wat ik nu natuurlijk nog steeds aan moet horen. En dat allemaal in 2 weken tijd.... Ik ga me maar weer even gedragen voorlopig denk ik, en zo ver als die ene keer ga ik sowieso nooit meer :+

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 21:17

Ik wilde feestend een kroeg in lopen en ging op mijn bek doordat ik de drempel niet zag. Altijd jammer :')

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:08

Door de modder willen rennen en dan onderuit gaan, en dan veel mensen die het zien :')
Vallen :')

En het bekende 'liedjes zingen' :o

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:47

Pasgeleden voor het eerst een kwade dronk gehad, ruzie met mijn vriend etc.. schaam me dood haha.. Snap ook niet waar dat opeens vandaan kwam? Iemand hier dat wel eens gehad?

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:56

Ik drink altijd rosé, een vriendin van me drinkt altijd rosébier, maar vrijdag dronk ze gewoon bier.
Ik vroeg; Hee kaat, zin in een rosébiertje?
Zegt ze; ja lekker!
Giet ik mijn glas rosé in haar bierglas leeg. En zeg heel trots; Dat kan ik goed maken he?! Alsjeblieft hoor :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:13

Laatst voor het eerste een paar vrienden van mijn vriend leren kennen,
heel gezellig en aardige jongen maar bij gebrek aan kriek ofzoiets werd het dus gewoon bier.
Een stuk of 8, en toen werd het wazig met als conclusie:
Ik val in de smaak bij zijn vrienden omdat ik bier drink, ik natuurlijk heel trots en hun even duidelijk gaan maken dat ik hem heeeeeell erg dankbaar was dat hij dat vond..

Ik heb geen idee wat ze nu nog van me denken

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:45

Haha geweldig al die verhalen!
Ik heb er veeelste veel..
Gebruik maar de meest recente :)
Ik dacht dat ik sniper zag, ( uit oh oh cherso )
Ik roepen sniper is er, blablabla,
Was het dus Dennis uit de goude kooi...
Volgende dag bekeek ik de verschillen op de foto's....

En op de terug weg naar huis ben ik m schoenen verloren :')

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:56

hahahaha blijft leuk :+

weet niet of ikdeze al had gemeld;
met aardig wat drank op naar de wc moeten. helaas had de wc een opstapje, wat erg moeilijk is met drank op :j
BOEM daar lag ik, bijna met mn bek in de wc pot :oo

Nerol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:18

Geweldig topic!
Aangezien ik op kamers woon en we hier de nodige stapavondjes hebben gaat het geregeld fout bij me! Thuis natuurlijk al de nodige shotjes en andere drank genuttigd en dan op de fiets naar de stad. Dat is al een avontuur op zich.. Ik wil namelijk altijd over de rotonde fietsen en beland vaak op de heen weg al in de bosjes..
Laatst was het wel heel erg, iedereen wou om 5 uur naar huis nou prima, maar ik moest nog wel even plassen.. Mocht alleen nergens meer naar binnen en toen ben ik midden op de markt in de fontein gaan zitten en ben daar rustig gaan plassen..

Op de terugweg wil ik ook altijd op de foto, dat ik weer is voor de zoveelste keer op zo'n fiets ga zitten (die witte getekende dingen op het fietspad) en keer op keer daar de grootste lol om heb.
20 x bij iemand van de fiets afspringen en een zijstraatje inlopen en zeggen dat ik daar woon, nee daar woon je niet word er dan gezegd en hup ik spring weer achterop en volgende zijstraatje zelfde verhaal.

Laatst met een huisfeest mezelf compleet versierd met vlaggetjes, zat er helemaal in gewikkeld! Inclusief de punaises die nog in de touwtjes zaten, de volgend dag werd ik wakker met een punaise in m'n borst en ik vroeg me hard af hoe dat kwam.. Blijkt dat ik die avond tegen iedereen heb gezegd dat ik jarig was en dat ik er daarom zo uitzag, kreeg van iedereen 3 kusjes.. Goh wat was ik een gelukkig mens!,,,,

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 23:05

tip; doe nooit een drankspel met een fles drank met 30> procent alcohol ( bacardi razz volkgens mij rond 35 %), als je er totaal niet goed in bent!
damnn wat een drama!

heb een half uur alleen maar staan kotsen (terwijl ik nog nooit van de drank heb gekotst oid)
en heb wel hele rare dingen gezegd.. kan me echt bijna niks meer herrineren

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 00:18

haha dat heb ik ook 1 keer gehad lovemario.. nooit weer..
Met vodka, beetje jammer dat ik toen niet meer zo lekker op dreef was.. Ben echt raar gaan doen en ik weet er niets meer van..
Ben op bed gegaan, ben naakt door het huis gaan rennen wat ik moest nog douchen :) Nja, viel nog mee eigenlijk..
De anderen zijn op zoek gegaan naar de hond.. het hele dorp door.. paniek en alles _O-
Blijkt het lieve dier gewoon in de kamer achter een stoel te liggen.. heb me bescheurd toen ik dat de volgende dag hoorde!