Een van de blauwe plekken neemt mijn hele dij in beslag. Eigen schuld dikke.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Een van de blauwe plekken neemt mijn hele dij in beslag. Eigen schuld dikke.....
_karin_ schreef:Ik ben afgelopen maandag van een trap afgevallen weer, helaas zagen mijn vriendinnen het niet.Een van de blauwe plekken neemt mijn hele dij in beslag. Eigen schuld dikke.....

ik weet wanneer ik echt moet stoppen.

ik kan men nog de terug weg met de fiets vaag herinneren.. Half in de bosjes aanhet fietsen. Dan zag ik werken op het voetpad en ipv op de straat te gaan zou ik wel even afstappen. Mijn fiets naast een stelling en zelf in een put.. Hoo was nog even moeilijk om naast die stelling te gaan mijn fiets bleef er maar aan hangen. Hihi moest toch ook eens niet bob zijn :p
Bloopers:
Ik kan niet liegen dus maar opgebiecht, gelukkig kreeg ik alleen een waarschuwing.
Achterover van een stoel vallen waar ik op stond (geen schade), op m'n sokken door de blubber lopen omdat ik iets te laat door had dat onze polonaise via buiten ging, midden op de dansvloer met keiharde muziek aan op een stoel tegen een jongen aan in slaap vallen die vervolgens geen kant meer op kon omdat ik daar lag, en als klap op de vuurpeil 2 keer bij dezelfde jongen in bed belanden (niks gebeurd
) wat ik nu natuurlijk nog steeds aan moet horen. En dat allemaal in 2 weken tijd.... Ik ga me maar weer even gedragen voorlopig denk ik, en zo ver als die ene keer ga ik sowieso nooit meer

, als je er totaal niet goed in bent!
Nja, viel nog mee eigenlijk..